یه مامان که نمیخواد فقط مامان باشه

وبلاگ نویسی بر اساس روزانه هام و فکرهام و زندگی ام

پیش به سوی تغییرات!!! البته از شنبه صبح ؛))

سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۲۵ ق.ظ

من تصمیمم این بود که پرستار بگیرم برای هشت ساعت در روز، از طرفی دیگه دنبال این بودم که در دایره ی آشناها جستجو کنم. یه پرستاری قبلا برای برادرزاده هام میرفت که بنظرم خانم خوبی میاومد یعنی مهم‌ترین نکته اش جدیتش بود و اینکه بلد بود با بچه بازی کنه! باهاش تماس گرفتم و‌چون بچه ی خودش مدرسه میرفت و ظهر میاومد گفت نمیتونه تمام وقت بیاد، من هم همون لحظه با خودم فکر کردم شاید همین نیمه وقت برا من هم بهتر باشه تا بچه هام به حضور پرستار عادت کنند. این بود که همون موقع تو مکالمه بهش پیشنهاد نیمه وقت تا ظهر را دادم و قرار شد فکرهاش را بکنه.... الان با هم صحبت کردیم و قرار شد انشاالله از شنبه بیاد، از هشت صبح تا دوازده و نیم:) برای شروع بنظرم خوبه! البته که میدونم شاید هفته ی اول مجبور باشم خودم پیششون بشینم تا بچه ها عادت کنند. آهان فقط یه نکته که گفت احتمالا تا آخر اردیبهشت بیاد به یسری دلایل شخصی، که اون را هم من قبول کردم یعنی فکر کردم تا اون موقع ببینیم چه کاره ایم:)) خلاصه با سیستم توکل به خدا پیش بریم:)) 

+ هر موقع میخوام یه کار ریسکی طور انجام بدهم میگم با سیستم توکل بر خدا:)) یکبار به یه دوستی گفتم با این سیستم برو‌‌جلو! گفت این سیستم به تو خوب ساخته:)))) 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۰۸
زری ..

نظرات  (۴)

اگر اون تایم بتونی بری کتابخونه خیلی عالی میشه، البته به قول خودت از هفته دوم بهتر میشه نظر داد.

پاسخ:
آره دارم بهش فکر میکنم ببینم‌چطوری بهتره، امیدوارم بچه ها با پرستار خوب هماهنگ بشوند.

خیلی خوبه. من دخترخاله‌ام پرستار داره. کلی کمک حالش هست. دخترهای دوقلوش هم خیلی دوست دارند. البته پرستار هم منظم باشه و بجه دوست عالیه. 

پاسخ:
دقیقا نکته ی خوبی را گفتی، پرستار منظم باشه! زیاد دیدم خیلی راحت یه پیام میدهند که فردا نمیآییم!!! امیدوارم این پرستار برا  من هم حضورش کمک کننده باشه

کار خوبی میکنین پرستار میگیرین من این کارو نکردم اما پشیمونم به خاطرش همیشه خسته وبیخواب بودن برای مادرسخته 

پاسخ:
واقعا خوبه، میخونمت عزیزم و متوجه ی پرکار بودنت شدم. من‌هم تازه یه هفته هست پرستار گرفتم، حقیقتش خیلی برای سبک شدن کارهام نیست بیشتر میخوام وقتی پیدا کنم برا زبان خوندن و گهگداری فعالیتهای شغلی اما باز هم خیلی حضور پرستار خوب بوده:) امیدوارم تا آخرش همینطور پیش بره

آفرین چه کار خوبی کردی پرستار گرفتی،شما تهران هستین؟منم خیلی دوست داشتم میتونستم برا دخترم پرستار بگیرم ولی تو آشناها نتونستم پیدا کنم به این شرکتهام اعتماد نکردم متاسفانه.ولی واقعا یه زمان آزاد برای مادر خیلی ضروری انشالله توام به برنامه هات برسی

پاسخ:
آره دختر مهربون عزیز، من تهران هستم، من هم نمیتونم به شرکتی ها اعتماد کنم، به چندتایی آشنا هم سپرده بودم اما این پرستار را خیلی شکر خدا راضی ام چون قبلا یکی دوسالی برای برادرزاده ام میرفت. عزیزم تو برنامه ات بذار و به اطرافیانی که فکر میکنی آدم‌های دانایی هستند بسپار که اگر کسی را میشناختند بهت معرفی کنند و بنظرم از روزی چند ساعت شروع کن و یه تایم هایی که خودت خونه باشی بعد بمرور بذار برا زمانیکه خودت خونه نیستی. موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی