یه مامان که نمیخواد فقط مامان باشه

وبلاگ نویسی بر اساس روزانه هام و فکرهام و زندگی ام

روزانه نویسی کاملا گزارش وار

جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۰۹ ق.ظ

چند وقته قرار‌ دختری را ببرم استخر، خلاصه چهارشنبه که بدلیل شهادت استخرها تعطیل بود! اصلا باور نمیکردم! اونوقت فکر کن یه روحانی را رییس سازمان ورزشی بولینگ و بیلیارد و فلان کرده اند(سمت اداری اش را دقیق نمیدونم اما تو مایه های ریاست بود)، خب ذهنیت این مدلی غالبه:( خلاصه چهارشنبه کنسل شد و برا پنجشنبه گفتم برادرزاده ام را هم ببرم که اخوی گفت بذار فردا جمعه من بلیط هم دارم، شب مهمونی بودیم و قرار بود برادرزاده بیاد خونه ی ما بخوابه که امروز صبح ببرمشون استخر، که اونجا تردید ویروس کرونا مطرح شد، البته من گفتم عموما شخص مریض که نمیاد استخر و اصلا استخر نرفتن جز موارد پیشگیری نیست! و حقیقتا جرأت نداشتم به دختری بگم کنسل! طفلک خیلی وقته میگه و خودم هم دوست داشتم برویم، نهایتا با تغییر برنامه موافقت کرد با این توصیف که ایشون رفتن خونه ی دایی شون و دیشب اونجا خوابید:) تا کی بشه برنامه ی استخر را عملی کنیم.

امروز میخوام خونه را مرتب کنم که فردا پرستار اومد، خونه مون تر و تمیز باشه؛) 

پسر بزرگه هنوز خوابه و کوچیکه سه ساعته بیداره:( 

خیلی دوست دارم یه روز بساط جوجه ردیف کنم و یه جمعه ظهر دو تا از دوستان را با خانواده شون پارک جنگلی دعوت کنم، هر کدومشون یه بچه دارند که تقریبا همسال پسر بزرگه هستند. انشاالله بشه تو همین بهمن ماه، اصلا هواشناسی را ببینم اگر هوا مساعد بود برای جمعه ی آتی، انشاالله. چون جمعه ی بعدی اش هم انشاالله تولد پسرا باشه:) 

برم پسر بزرگه را بیدار کنم تا جیشش در نرفته:(

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۱۱
زری ..

نظرات  (۴)

۱۱ بهمن ۹۸ ، ۱۴:۱۰ ربولی حسن کور

سلام 

میرفتین بابا

کرونا کجا بود حالا!

پاسخ:
سلام،
واقعا نیست دکتر؟ 
البته حقیقتش اگر باشه ، بنظرم احتمال گرفتنش تو سطح شهر بیشتره تا استخر! 
چه میدونم والله، خلاصه فکر کردیم احتیاط شرط عقل است ؛))) 

سلام.

منم فکر میکنم کسی که بیمار باشه، استخر نمیاد.

الهی تن خودت و بچه ها سلامت باشه ❤

پاسخ:
سلام، میدونی اسم بچه که میاد آدم محتاط تر میشه. ممنونم شما هم سلامت باشید و برقرار

اتفاقا من خیلی به استخر فکر کردم و البته خب اینجا کرونا هم هست و هر روز اطلاعیه های مختلف می گیریم. 

 

به این نتیجه رسیدم که بی خیال بابا. حالا هر کسی هم کرونا گرفت که نمی میره. یه چی مثل سرماخوردگی هست و گرنه آنفولانزا خیلی بدتر و خطرناک تر هست. 

پاسخ:
صبا جون البته که ترس از مرگ که زیاده؛)) اما خب همینکه کرونا بگیریم ولو اینکه نمیریم هم خیلی سخته ها! فکر کن مریض بودن و پروسه ی دوا دکتر و قرنطینه و‌فلان:( مضافا اینکه میدونی وقتی بچه مطرح باشه آدم محتاط تر میشه! یادمه هفت سال پیش رفتیم سورتمه ریلی گلابدره، وای من ترسیده بودم و تو اون چند دقیقه هی خودم را لعنت میکردم که چرا دخترم را آوردم، بعد که پیاده شدیم دیدم از خوشحالی و هیجان لپ هاش گل انداخته! اما من از نگرانی اون کوفتم شده بود!!! استرالیا هم پس رسیده؟

استخر رفتن اونم تو زمستون سخته، آدم هی میگرده دنبال بهونه که نره.

 

با خط آخر کلی خندیدم :)))

پاسخ:
اما لاندا جان من واقعا دلم میخواست میرفتیم، خودم هم نیاز داشتم که یه مقداری این انرژی های منفی را دور بریزم:( 
بللللله شما بخند:) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی