یه مامان که نمیخواد فقط مامان باشه

وبلاگ نویسی بر اساس روزانه هام و فکرهام و زندگی ام

پستی در سه دقیقه:))

پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۴۸ ق.ظ

به خودم سه دقیقه وقت دادم بنویسیم و هر جا تموم شد وقتم انتشار را بزنم!

صبح بلند شدم و از شب قبل تصمیم داشتم قبل از هشت بیام کتابخونه. رفتم دستشویی دیدم اینقدر دستشویی کثیفه که دیگه والله از روی پرستار هم خجالت میکشم خخخ گفتم جهنم بشورش! کلی  شستم با تاید و سفیدکننده و جرم گیر. مثل نو شد ....( یا ابوالفضل دختره اومده میگه میشه یه کم آرومتر بزنی!!! منظورش دکمه های کیبورده :0 )

میگفتم اون را شستم و  بدو اومدم رفتم حموم بعدش مرغ را گذاشتم رو گاز و کف آشپزخونه تمیز شد و هزار بار پسری ها را بغل کردم و هزار بار با دختری حرف زدم . نهایتا خونه را سپردم به پرستار و به دختری گفتم تا ظهر خونه را جارو برقی بکشند  و دختری هزار پانصد بار غررررر زد :0

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۲۴
زری ..

نظرات  (۳)

چه خوب کردید که پرستار گرفتید. منم از دیشب به امیر گفتم هفته ای یه روز یه نفر رو بیاره واسه کارهای خونه. حس میکنم دارم فرسوده میشم با کارهای خونه. میشه بپرسم پرستار رو چطوری پیدا کردید؟

پاسخ:
هستی جان ایشون قبلا یکی دوسالی پرستار برادرزاده ام بود. یه پیام خصوصی برات میذارم اون را هم بخون:)

گیر آوردن پرستار خوب و کنار اومدن باهاش کار راحتی نیست اما اگر انجام بشه کلی بارت رو سبک میکنه . موفق باشی . من خیلی سال پیش این دوران رو گذروندم 

پاسخ:
آررره واقعا کنار اومدن اولیه خیلی سخته، من هم بخاطر همین هی این کار را عقب میانداختم. حقیقتش الان راضی ام و با خودم فکر میکنم بیخود تا الان اینقدر به تعویق انداختمش اما خب اگر خوب نباشه به هر دلیلی، کلی بیشتر از آدم انرژی میگیره.

آفرین چقدر خوبه کار میدی به دخترک ها. من خودم خونه که بودم دست به هیچی نمیزدم. الان واسم خیلی سخته کار خونه. البته الانم انجام نمیدم :پی

پاسخ:
من خودم هم تو سن نوجوانی همچین دختر کاری ای نبودم:)) اما تو یه سنی یهو‌ کاربلد شدم:)) دوست دارم دخترم تو روند زندگی اش احساس استیصال نکنه بخاطر همین میخوام ببینه که میتونه؛)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی