یه مامان که نمیخواد فقط مامان باشه

وبلاگ نویسی بر اساس روزانه هام و فکرهام و زندگی ام

#نفرین

دوشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۸، ۰۹:۴۲ ق.ظ

من کلا آدمی نیستم که وقتی مشکلی پیش بیاد بشینم به تسلیم شدن، یعنی عموما مدلم اینطوریه که پنج دقیقه غصه میخورم بعدش میگم خوب حالا باید چکار کنم؟ اما این چند روزه فقط غصه خوردم و دیگه یه موقع هایی حریف اشکهام نشدم... دیروز برای اولین بار یهو دیدم دارم نفرین میکنم! منی که اصلا تا حالا زبانم به نفرین باز نشده بود اصلا انگار میترسیدم از نفرین کردن، انگار تا الان خجالت میکشیدم از نفرین کردن، انگار نفرین کردن بهم نشون میده طرف چقدر بیچاره و مستاصل شده است!!! اما واقعیت اینه من این روزها یه آدم بیچاره ی مستأصلی هستم که هییییییچ کاری از دستم برنمیآد بجز اینکه نفرین بر زبانم جاری شده:( 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۲۳
زری ..

نظرات  (۴)

به جای نفرین همه چیز رو بسپارید به خدا و برای دل های شکسته دعا کنید ، نفرین اثرات منفی داره اما توکل و دعا اثرات مثبت داره.

پاسخ:
ایکاش هنوز به این نیروی تاثیرگذار ایمان داشتم:( اون نفرین هم از سوزش دلم بود و استیصال خودم وگرنه حقیقتش اعتقادی ندارم نیرویی باشه که بخواد کاری بکنه، نمیگم خدایی نیست، هست اما درگیر این کارهای ماها نیست، اون دنیا را با قواعد خاصش ساخته و‌ حالا این دنیاست که داره کار خودش را میکنه

سلام عزیزم.

 

خوشحالم که دست به قلم شدی و دست از خواننده صرف بودن برداشتی :)

 

اینو امروز از دکتر هولاکویی خوندم:

 

رنج نباید تو را غمگین کند، این همان جایی است که اغلب اشتباه میکنیم. رنج قرار است تو را هوشیار تر کند، چون انسانها زمانی هوشیارتر میشوند که زخمی شوند.

رنج نباید دلمردگی تو را بیشتر کند. رنجت را تنها تحمل نکن، رنجت را درک کن، این همان فرصتی است براى بیداری، وقتی آگاه شوی بی تفاوتی ات تمام میشود.

 

 

 

 

باید به دنیال راهکار باشیم همه مون. هر کسی در حد توان خودش. با شعار دادن چیزی درست نمیشه فقط تعداد کشته ها بیشتر میشه.  

پاسخ:
مرسی عزیزم، البته من قبلا هم همچین خواننده صرف نبودم، خواننده فضول بودم که حتما نظر داشتم! 
مرسی مطلب هولاکویی خوب بود. 
صبا واقعا من از اینهمه حجم قساوت و شرارت وحشت کردم. لعنت به هرچی ایدیولوژی که همچین قدرتی داره

منهم قبلا سعی می کردم سرم رو به امور زندگی خودم گرم کنم ولی ایندفعه دیگه واقعا غم و عصبانیت و ... از در و دیوار به آدم شلیک میشه کاسه صبر و تحملم از سرریز گذشته داره می ترکه

پاسخ:
عزیزم ما چاره ای نداریم بجز اینکه برگردیم به زندگی و سعی کنیم زندگیمون را بسازیم

من هم تقریباً هیچوقت نفرین نمیکردم. الان اما نمیدونم. هرچند اگر نفرین موثر بود این جلادها باید الان صد تا کفن هم پوسونده بودن. 

پاسخ:
من هم اعتقادی ندارم، نه به دعا و نه به نفرین .... اینها فقط برای دل خوش کنی ماست ... روزگار فارغ از ماها و تمنیات ما داره کار خودش را میکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی