یه مامان که نمیخواد فقط مامان باشه

وبلاگ نویسی بر اساس روزانه هام و فکرهام و زندگی ام

هی میخوام بیام بنویسم ولی از ترس اینکه یهو مجبور بشم بلند بشم، نمیام تو صفحه ی مدیریت وبلاگ و فقط یه دور وبلاگ گردی میکنم و به دوستان سر میزنم. حالا گفتم شروع کنم به نوشتن هر وقت مجبور شدم بذارم کنار، ثبت موقت میکنم. 

خب ما هنوز باغ هستیم و هوا هم شکر خدا خوبه و آفتابی، الان هم کنار استخر زیر آفتاب نشستم؛) 

دختری عاشق گردونه ی طاقچه شده، دیروز زد پوچ بود، پیام داد دوباره فردا شانست را امتحان کن که بهش گفتم ساعت دوازده شب میتونی دوباره بزنی و ازم قول گرفت اگر بیدار بودم براش بزنم:) با یه استرسی شانسم یا شانسش را امتحان کردم خخخ گفتم حالا برا من هم پوچ میاد خخخخ اما زدم و یک هفته بینهایت رایگان اومد هوووووورررررراااااا  صبح از طاقچه کتاب شدن از میشل اوباما را گرفتم؛) البته قبلا فایل پی دی اف انگلیسی اش را گرفته بودم اما خوب صادقانه دیدم من بخون اون نیستم و دلم میخواست این را بخونم:) قبلا از خوندن کتاب هیلاری کیلینتون راضی بودم! فکر میکنید ملانیا ترامپ هم کتاب بنویسه؟؟؟!!!! 

- پسر بزرگه داره گریه میکنه و صداش از تو باغ به گوش میرسه:( بخیر گذشت ظاهرا من را لازم ندارند نخیر لازم شدم من برم!

خب میگفتم، از صبح یه هفتاد صفحه ای از کتاب شدن را خوندم، البته هزار و هفتصد صفحه هست و چون بینهایت من یک هفته ای هست، و صد البته که دختری هم مترصد این هست که گوشی من را بردارم و از طاقچه کتاب بخونه:) امیدوارم بتونم بخونمش:) 

امیدوارم همه تون حالتون خوب باشه و در سلامت کامل باشید، 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۰۹
زری ..

نظرات  (۵)

خوبه کتاب خوندن. من یک کتاب فلسفه به زبان ساده گرفتم چند خط بیشتر نخوندم فعلاً 

پاسخ:
آررره واقعا کتاب خوندن یکی از بهترین کارهای دنیاست؛) من خیلی فلسفه ی خالص دوست ندارم ترجیح میدهم با دیگر مباحث علوم انسانی قاطی شده باشه

مادر و دختری هاتون رو عشقه🥰❤❣❤

پاسخ:
تشویق شدم پست بعدی را هم گذاشتم؛))

جانم به این رقابت. طاقچه رو روی تبلت هم بذار خب که فرصت هاتون بالا بره

پاسخ:
هی مقاومت میکردم که روی تبلت نریزم که بعدا شاهد دعواهای دختر و پسری سر تبلت نباشم اما نهایتا امروز صبح ریختم:)) همون اول کار هم یه پنجاه درصد تخفیف داد که دختری شکارش کرد !

چه رقابت جذابی دارین مادر و دختر😍 من نخوندمش اگه خوندی لطفا نظرتو بکو راجع بش😘

پاسخ:
چشم عزیزم انشاالله خوندمش یه پست میذارم

چقدر خوب که تو کتاب خوندن رقابت دارین. این گردونه طاقچه هم خیلی باحال بود. مرسی معرفیش کردی. منم تستش کردم ولی خب یه هفته بی نهایت نگرفتم امروز 

پاسخ:
واااای لاندا رقابت که هیچ، همیشه هم یه جوری با من برخورد میکنه که یعنی خیلی عقبم:( خود سرزنشگرم کم بود این هم اضافه شد:)
خواهش میکنم آره این گردونه خیلی باحاله، اصلا ادم شرطی میشه هر روز شانسش را امتحان کنه حالا شاید هم استفاده نکنه ها خخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی