یه مامان که نمیخواد فقط مامان باشه

وبلاگ نویسی بر اساس روزانه هام و فکرهام و زندگی ام

تولدت مبارک دخترم*)

چهارشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۱۱ ق.ظ

امروز تولد ده سالگی دخترمه، یک دهه بودن با هم را تجربه کردیم، اون نوزاد کوچولو را که میترسیدم از دستم بیفته الان که بغل میکنم همه ی آغوشم را پر میکنه، با هم قدم میزنیم، با هم گپ میزنیم، با هم کل کل میکنیم، با هم کتاب میخونیم و بهم کتاب و موسیقی ‌و لباس و ... پیشنهاد میده یعنی صاحب سلیقه و علاقه هست :)) 

خداوندا زندگی دخترم پر باشد از روزهای روشن و انسان های پرنور و‌ خودش باشد یکی از نورهای روزگار 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۳
زری ..

نظرات  (۸)

اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ:
اگر منظورت امام زمان هست؟ حقیقتش من اصلا هیچ حسی نسبت به این موضوع ندارم خیلی هم منتظر اتفاق خوبی نیستم:( اعتقاد به مصلح که به نوعی در خیلی از اعتقادات هست بنظرم به نوعی امید هست برای گذران روزگار...

عزیزم تولد دخمل خوشکل مون مبارک باشه.

۱۰ سالگی مادر شدنت مبارک خودت باشه عزیزم:*

 

آمین به دعای آخر :)

پاسخ:
مرسی عزیزم سلامت باشی:))
آررره راست میگی با دختری من مادر شدم:))
ماچ بهت

مبارک باشه. انشالا تا سالهای سال سالم و سرحال کنار هم تولدش رو جشن بگیرید. 

پاسخ:
ممنونم ترنج جون. انشاالله گل دخترت دنیا باید و کلی لحظات ناب تجربه میکنی:))

تولد دختر گلت مبارک. امیدوارم سالهای سال با شادی و سلامتی تولدش رو جشن بگیری و رابطه تون هر روز نزدیکتر از قبل بشه. (یک عالمه گل و لبخند)

پاسخ:
ممنونم ترانه جوونم، واقعا به یه رابطه ای که روزبروز بهتر از قبل بشه نیاز دارم:)

به به مبارک باشه 

پاسخ:
قربونت سلامت باشی*)

به به تولد دخترک مبارک. به امید روزای شیرین ترتون کنار هم 

پاسخ:
قربوووووونت سلامت باشی عزیزم

تولدش مبارک خانم خانمها❤️ روز به روز با هم دوستتر میشین چه روزهای زیبایی😍 خدا برای هم حفظتون کنه ، انشالله موفقیتهاشو ببینین و لذت ببرین🙏

پاسخ:
قربووونت دختر مهربون عزیز:) سلامت باشی عزیزم 

عزیزم. یه عمر زندگی شاد براش ارزو میکنم. دوستی تون پایدار باشه و روز به روز قوی تر بشه ایشالا.

به نظرت مادر و پسر هم میتونن همچین رابطه ای رو بسازن؟

پاسخ:
ممنونم سمیه جوونم؛) سلامت باشی
آررره حتما میتونند اتفاقا فکر کنم مادر پسر شاید بهتر هم بشه چون مثلا من خودم با بابام این رابطه ام قوی تر از با مامانمه:) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی