یه مامان که نمیخواد فقط مامان باشه

وبلاگ نویسی بر اساس روزانه هام و فکرهام و زندگی ام

از دست این طاقچه :( حالا که ما مشتری اش شدیم داره هی بازی در میآره:(

زده بود هشتاد درصد تخفیف کتاب کودک داره و هفتاد درصد کتاب بزرگسال. اومدم برا دختری با هشتاد درصد تخفیف کتاب بگیرم که میشد مبلغ هشتصد تومن. هر چی میزدم میگفت بانک این مبلغ را پشتیبانی نمی کنه. اومدم حساب کاربری را پنج هزار تومن شارژ کردم. که نخواد از کارت خرید کنم و از شارژش برداشت کنم اینقدر ادا در آورد و هی خطا داد تا نهایتا بدون اینکه کد تخفیف را بزنم خرید نهایی شد و چهار هزار تومن کم شد اوووووپس

بعدا نوشت: دوستان بعد از اون مشکل بالایی یه خرید دیگه داشتم که کلا پول کم شد و کتاب تو حساب نیومد! من پیگیر شدم با چند سری زنگ زدن و‌نهایتا پول به حساب کاربری برگشت و مجدد خرید را انجام دادم! میدونید میخوام بگم این امکانات تو‌کشور ما نوپاست و ما باید پی همه چیزش را به تن بمالیم و فرصت بدهیم و پیگیر باشیم تا انشاالله بهتر شوند:) 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۶
زری ..

نظرات  (۴)

۱۷ فروردين ۹۹ ، ۱۳:۴۱ ربولی حسن کور

سلام 

واقعا همه چیزمون به هم میاد!

پاسخ:
سلام، واقعا همینه متاسفانه:( حالا این که کلا من هم بیخیال شدم اما خرید بعدی ام کلا پول کسر شد و کتاب نیومد! شاید خودمون هم مقصریم مثلا تو این قضیه که من پیگیر بودم شوهرم همچین با تعجب من را نگاه کرد که یعنی چرا داری اینقدر پیگیری میکنی!؟ میدونید ماها هم باید پیگیر باشیم تا سیستم ها ارتقا یابند:)  

:( 

پشتیبانیش کاری از پیش نبرد؟

چه مسخره

راستی منم یه هفته رایگان رو برنده شدم بالاخره ;)

پاسخ:
حالا مدام بزن، هر چی روزهای دیگه ای برنده بشی به این یه هفته رایگانی ات اضافه میشود:)
این را که به پشتیبانی نگفتم اما بعدش خرید کردم و کلا پول کم شد از حسابم و‌کتاب به حساب نیومد! که بعد از چند سری زنگ زدن آخر انجام شد خخخ اما من هم پشتکار داشتما! شوهرم همچین نگاهم کرد گفت واقعا برا این‌مبلغ داری زنگ می‌زنی؟ اما خب حقیقتش من اعتقاد دارم هم برای اون مبلغ هی پیگیر بودم و هم اینکه سیستم ارتقا پیدا کنه؛)

سلام رمز من 1457 هست. 

 

عجب. منم میخواستم برم بگیرم که یادم رفت کلا. پس در واقع چیزی رو ار دست ندادم 

پاسخ:
نه نه سمیه جون، اشتباه نکن. ایرادهای زیادی داره آنا خدایی خوبی هاش هم زیاده؛) باز هم برو بگیر 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی