یه مامان که نمیخواد فقط مامان باشه

وبلاگ نویسی بر اساس روزانه هام و فکرهام و زندگی ام

قدیم یه وبلاگی میخوندم که دیگه ننوشت امروز تو لینک وبلاگ یکی از دوستان اسمش را دیدم، یادش افتادم و چون قلمش یادم بود سریع زدم روی لینک. آخرین پستش هنوز همونی بود که قدیم خونده بودم، فقط از دیدن تاریخ پست چشمهایم چهار تا شد، فروردینِ نود و چهار!!! اوووه اصلا باورم نمیشد این پست را من پنج سال و نیم پیش خونده ام! پس چرا اینقدر در ذهنم روشن بود؟ نزدیک شش سال از اون روزهایی که وبلاگ ایشون را میخوندم گذشته! شش سااااال! من از این سرعت برق آسای زمان وحشت دارم. 

+دیشب تا صبح سردم بود، سرم را میکردم زیر پتو که شاید گرمم بشه اما فایده ای نداشت، صبح از شوهر پرسیدم دیشب هوا خنک تر بود یا من لرز داشتم؟ ترس این را داشتم که کرونا گرفته باشم، شوهر گفت هوا سردتر بود. اما الان هم که نزدیک ظهر شده هنوز لرز دارم:(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۰۴
زری ..

نظرات  (۴)

این اتفاق برای منهم افتاده. خوندن یک وبلاگ قدیمی که فکر میکردم مثلا یکی دوساله دیگه نمینویسه وبعد دیدم تاریخش قدیمی تر از اینهاست.

هر لرزی که کورونا نیست. امیدوارم تو هم خوب باشی و فقط بخاطر سرمای هوا بوده باشه.

پاسخ:
آره ترانه جان اینقدر که روزها برای همه مون زود میگذره، من اصلا از این سذعت گذر روزها مبهوتم! 
نمیدونم علایم دیگه هیچی ندارم اما کلا این دو روز لرز باهام هست. 

انشالله که چیزی نیست و حالت خوب باشه

اما احتیاط کن، مراقب خودت باش و تبت رو چک کن. اگه علایمت ادامه دار هست قرنطینه رو رعایت کن که بقیه اعضای خونه مریض نشن.

پاسخ:
مرسی دوست عزیز، الان سه چهار روزه که من کلا سردمه! هیچ علامت دیگه ای ندارم، تب را هم چک کردم ظاهرا که دمای بدنم بالاتر نرفته. واقعا هیچ علامت دیگه ای ندارم فقط نمیدونم اینکه فقط من سردمه و برای بقیه دما مثل قبل هست برای چیه؟ امیدوارم فقط دلیلش این باشه که من کلا سرمایی تر از بقیه هستم. 
۰۷ دی ۹۹ ، ۱۹:۰۵ ربولی حسن کور

سلام

کاش دوستانی که به هر دلیلی نمیخوان دیگه بنویسن حداقل یه خداحافظی بکنن!

ولایت ما هم چند روزه که خیلی سرد شده

پاسخ:
آره دقیقا بنظر من اصلا یه جورایی بی احترامی به خواننده هاست:( 
مامان بابای من هم الان تو استان ولایت شما هستند، آره گفتند مخصوصا شبها حسابی سرد شده.

این گذر سریع از طرفی ترسناکه و از طرفی همه پایه های ذهنی ادم در مورد سن و سال و جوانی و میانسالی و پیری زیر سوال میبره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی