یه مامان که نمیخواد فقط مامان باشه

وبلاگ نویسی بر اساس روزانه هام و فکرهام و زندگی ام

لیسنینگ داغون من

يكشنبه, ۷ دی ۱۳۹۹، ۰۸:۱۶ ب.ظ

زبان خوندن و در واقع امتحان زبان دادن غوله و لیسنینگ شاخ غولindecision

این را اینجا مینویسم فقط به امید روزی که بیام و با خودم بگم دیدی از پس این هم براومدی!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۰۷
زری ..

نظرات  (۸)

جای تبریک داره که به فکر امتحان افتادی یعنی خیلی پیشرفت کردی 

واقعا احسنت، خیلی خوشحالم برات

امیدوارم مثل همیشه موفق باشی.

پاسخ:
مرسی رویا جانم، واقعا امیدوارم این دفعه هم مثل دفعات قبلی خود خدا یه گوشه ی کار را بگیره خخخ 
۰۷ دی ۹۹ ، ۲۱:۱۴ ربولی حسن کور

سلام

امیدوارم زودتر این اتفاق بیفته

پاسخ:
سلام، ممنونم آقای دکتر، امیدوارم
۰۷ دی ۹۹ ، ۲۳:۲۲ کامشین مبینان

لیسنینگ از آسون ترین هاست. رایتینگ سخته که شما ماشالله خوب پیشرفت کرده ای. 

 

پاسخ:
واای کامشین جون من تو لیسنینگ فارسی هم مشکل دارم یعنی ببین چقدر برام دشواره... مرسی عزیزم نظراتت باعث دلگرمی ام هست

و من تو را مژده میدهم به آن روز :) 

پاسخ:
و‌من‌چقدر به آن نیاز دارم...

سلام خوبی، منم واقعا همین ترس رو دارم از لسینینگ البته قبل از آزمون ماک خیلی بیشتر بود بعدش ولی دیدم کلا این بخش نمره آورترینه گویا بصورت میانگین. البته فکر کنم تو آزمون شما سرعت هم نقش زیادی داره تو این بخش. ولی من خودم مشکلم تو تمرکزه که به قول تو تو فارسیش هم مشکل دارم. حتی باور کن مطمین بودم که گوشم ایراد داره  ولی چند بار تست شنوایی دادم و فهمیدم مشکلم مغزیه تا شنوایی(آیکون قهقهه خنده)

پاسخ:
واقعا من هم همون مشکل تمرکز را دارم و اینکه واقعا باید کلمات را از قبل بدانم و یه جورایی با متن چفت و بست داشته باشه که متوجه ی کلمه بشم ... از بس منطقی هست این مغز مزخرف من :( آره تو این آزمون واقعا مدل سوال ها و جواب دادن هایش خیلی خیلی از آیلتس بی منطق تر هست .... فقط چون تعداد افرادی که نمره ی مطلوب را میگیرند بیشتره به این ازمون فکر کرده ام. وگرنه اصلا جذبم نکرده

من به عوان ادمی که ه بار ضربه رو از لیسینینگ خوردم بهت میگم که درست میشه فقط یه کم زمان بره اما میشه به صورت شگفت انگیزی هم میشه

پاسخ:
منتظر اون حس شگفت انگیز هستم ...

تا میتونی فیلم به زبان انگلیسی ببین. 

پاسخ:
بنظرم الان باید مدل امتحان بخونم:( اما این امتحان لعنتی را بدهم بعدش  حتما اینکار را میکنم 

خوبی لیسنینگ اینه که میتونی در همه حال تمرین کنی۰مثلا در حالی که راه میری یا کارهاتو می‌کنی داستان یا پادکست گوش بدی.فیلم دیدن هم البته بدون پیشنویس عالیه.امیدوارم شاخ این قول رو هم بشکنی

پاسخ:
بنظرم باید سطح زبان در حدی باشه که موقع فعالیت های دیگه بشه لیسنینگ را گوش داد، من اصلا اونطوری نمیفهمم چی شد باید حتما مدل درس خوندن بشینم سرش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی