یه مامان که نمیخواد فقط مامان باشه

وبلاگ نویسی بر اساس روزانه هام و فکرهام و زندگی ام

پز علمی :))

چهارشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۹، ۰۱:۳۴ ب.ظ

یادتونه گفتم یه کورس تو وایپو ثبت نام کرده بودم که امتحانش را دادم، خب بعدش یه کورس دیگه هم ثبت نام کردم، این کورس در مورد شرایط ثبت اختراع بود. پریروز امتحانش را دادم و قبول شدم:) خوشحالم.

باید تمرکز کنم برای بهتر خوندن جزوه ها و شروع کنم به جزوه نویسی به انگلیسی، خب این امتحان ها تستی بود اما اگر قرار بود به انگلیسی بنویسم حقیقتا من نمیتونستم. 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۲۴
زری ..

نظرات  (۳)

عزیزززم. چه خوبه که به هیجان آوردتت  و بهت انگیزه برای تلاش بیشتر داده.

 

عالیه، موفق باشی دوستم🥰

پاسخ:
مرررررسی صبا جونم آره حس خوبی دارم، ببینم چکار میکنم :))

خیلیم عالی موفق باشین

پاسخ:
مرررسی عزیزم:) سلامت باشی

وای این جزوه نوشتن به انگلیسی واسه خودش یلیه

اینکه متن رو انگلیسی می شنوی یا میخونی بعد ناخوداگاه تو ذهنت فارسی میفهمش بعد مجدد این فهم فارسی رو به انگلیسی بنویسی 

من اوایل علنا هنگ بودم و عقب می موندم

نت نویسی کمکم کرد و اینکه در حالت عادی که درس می خونم هم نتهام رو به انگلیسی بنویسم یه جوری اداپته میشی که وقتی میخوای راجع به اون مبحث توضیح بدی دیگه برات سخت میشه فارسیشو بگی

 

شدنیه ولی مثل همه چی تمرین میخواد

پاسخ:
آخ آخ دقیقا همینه که میگی! تنها راهش هم همینه که شروع کنم جزوه ها را به انگلیسی نوشتن، حالا یه کورس دیگه هم ثبت نام کردم، این را میخوام انگلیسی جزوه بنویسم ببینم چی میشه:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی