یه مامان که نمیخواد فقط مامان باشه

وبلاگ نویسی بر اساس روزانه هام و فکرهام و زندگی ام

کورس سوم

پنجشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۱۴ ق.ظ

خب جمعه شب سومین کورس وایپو را هم ثبت نام کرد :) این دفعه تصمیم دارم شروع کنم به انگلیسی نت برداری کنم، ببینم چی میشه. هر چند این کورس بیشتر یه کورس عملی هست یعنی موضوعش ثبت بین المللی اختراعات است. شاید واقعا اونطور موضوعیتی نداشته باشه جزوه برداری، حالا باید برم جزوه اش را بخونم.

حالا امتحان قبلی نمره ام 100/ 82 شد، یعنی نمره واقعا خوبه، اما اگر اون تسلطی را که میخوام میداشتم خیلی عالی بود، اون حس اشراف به موضوعات و تسلط را ندارم شاید چون مطالب انگلیسی هست و من مدام دارم ترجمه میکنم و خب حس خوبی نیست. فکر میکنم اگر امتحان تشریحی بود من از پسش بر نمیاومدم:( که البته خیلی هم بیراه نیست حسم.

امیدوارم همتم با امیالم همخوانی داشته باشد :))

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۲۵
زری ..

نظرات  (۵)

مدارکی که از این امتحان ها میگیری کجا می تونی ارایه بدی؟ 

پاسخ:
خب وایپو یه سازمان جهانیه، مطمینا خارج از ایران چه برای درس خوندن تو فیلد حقوق مالکیت فکری و چه در کار کردن میتونه موثر باشه. اما لزوما الان هیچ جای خاصی نیست که بگم فلان جا میخوام ارایه بدهم. حتی هنوز نرفتم لینکدینم را آپدیت کنم و اون سرتیفیکیت اولی را بذارم :) مدرک معتبری هست هم برای درس خوندن و هم کار کردن مشروط به اینکه زمینه ی استفاده اش را فراهم کنم :)) 

آهان. پس خیلی هم عالی. موفق تر از قبل باشی. 

 

خب هزینه هاش در چه حدی هست؟ 

 

 

پاسخ:
صبا جان من نگاه میکنم کورس های رایگانش را برمیدارم. اما کلا کورس های پولی اش هم برای کشورهایی مثل کشور ما نصف قیمت هست. میدونی قضیه اینه که وایپو یکی از تلاش هایش اینه که موضوعات و مبحث حقوق مالکیت فکری را در کل جهان جابندازه، بخاطر همینه که خدمات رایگانش خوبه و واقعا ارزش استفاده کردن را داره.  

انشاءالله همیشه تو سربالایی موفقیت باشی.

پاسخ:
مرسی رویا جان، دارم زور میزنم خودم را بندازم تو مسیرش... هنوز هیچی جزوه نویسی نکردم، اینجا مینویسم که انگیزه ای بشه برام برای عملی کردنشون :))

چه خوب شد ازت سوال پرسیدم من اصلا نمی دونستم همچین چیزایی هم ممکنه وجود داشته باشه. 

 

پس تا می تونی از خدماتشون استفاده کن و تو هم سهیم باش در ماموریت جهانی این سازمان.

پاسخ:
آره عزیزم یکی از دلایلی که اینجا نوشتم همین بود که شاید بدرد یک نفر بخوره اما خب حقیقتش خیلی احتمالش کمه چون یه خرده بحث تخصصی میشه و مطمینا افراد خیلی کمی به کارشون میاد اما در مجموع انگار چیزهای رایگان خوبی تو دنیا وجود داره مخصوصا با این وضع ارزش پول ما، میتونه خیلی برامون مفید باشه. 
امیدوارم بتونم در حد قدمی مورچه ای برای ارتقا زندگی خودم و اطرافیان و نهایتا دنیا مؤثر باشم.

سلام - میشه لطفا راجع به ثبت نام وایپو بیشتر توضیح بدی؟ممنون 

پاسخ:
مینا جان برو سایت وایپو، یا اصلا از همون اول آکادمی وایپو را به انگلیسی سرچ کن، بعد برو تو قسمت دیستنس لرنینگ، اونجا دو مدل کورس ها را میبینی، کورس های جنرال و ادونسد کورس، فرقی نمیکنه از هر دو میتونی کورس مورد نظر را انتخاب کنی. البته باید قبلش یه حساب کاربری بسازی که پروفایل داشته باشی. کورس را که ثبت نام کردی دسترسی بهت میده به جزوه هایش. تو همون اطلاعات ثبت ام تاریخ امتحان را هم میبینی و اینکه آیا این کورس هزینه داره یا فری هست و اینکه آیا سرتیفیکیت داره یا نه. پولی هایش شصت دلار هست که خب من تا حالا فقط رایگان ها را ثبت نام کرده ام. امتحانش هم تو یه بازه ی بیست و چهارساعته بصورت آنلاین هست و تستی بوده.  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی