یه مامان که نمیخواد فقط مامان باشه

وبلاگ نویسی بر اساس روزانه هام و فکرهام و زندگی ام

هم قدم با سال 1400

چهارشنبه, ۴ فروردين ۱۴۰۰، ۱۲:۴۶ ب.ظ

سلام به همگی، سال نو مبارک :)) 

 

امیدوارم امسال برای همه مون سال خوبی باشه، سالی پر از سلامتی، شادی و موفقیت 

 

+ نمیدونم چرا نوشتنم نمیآد؟ یعنی اتفاق خاصی هم نیفتاده، من که همون آدم قدیمی هستم، اوضاع و احوالمون هم که همونه! خب به زور که نمیشه حرف های نو زد؟! 

 

+ یه چیزی الان یادم افتادم که با خودم گفته بودم یادم باشه تو وبلاگ بنویسم، روز اول سال زنگ زدم به یکی از عمو ها برای تبریک سال نو، تو صحبتهام گفتم عمو انشاالله سال جدید براتون سال خوبی باشه:) گفت عمو اگر هم سال خوبی نباشه ما باهاش میسازیم! یعنی من از اینهمه واقع بینی و سرسختی عمو هام در تعجبم :) قشششنگ پذیرفته که قرار نیست هییییچ چیزی بهتر بشه! هیییییچ توقعی از سال جدید نداره! بلکه رسما اعلام میکنه این ما هستیم که بااااید بسازیم! پارسال هم که به اون یکی عمویم گفتم انشاالله کرونا بره برای عیدمبارکی خدمت میرسیم، عمو گفت میره عمو، کرونا هم میره! اینقدر از این مریضی ها اومده و رفته و هنوووووز آدمها هستند! ما هم اگر نباشیم بچه های ما هستند! بچه های ما نباشند بچه هایِ اونها هستند! یعنی فکر کنید چه روحیه ی سخت کوشانه و امیدوارانه و در عین حال پذیرش واقعیت ها و ناتوانی ماها در برابر برخی مشکلات در این جملات وجود داره! یه جورایی خوشم میآد از اینکه غرغر نمیکنند، امید الکی ندارند و مسوولیت زندگیشون را میپذیرند. 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۰۴
زری ..

نظرات  (۱۱)

سلام 

سال نوتون مبارک  

چه عموهای باحالی دارید! خدا حفظشون کنه 😍 

پاسخ:
سلام، بر شما هم مبارک باشه:)
ممنوووونم سلامت باشی عزیزم

خب مگه حتما وقتی تقویم عوض میشه باید حرف های جدید زد؟ 

 

به قول شعری که تو وبلاگم هم گذاشتم: نوروز کهنسال کجا غیر شما بود؟

 

هر موقع دوست داشتی نوروز باش برای خودت و حرف های نو بزن :) 

پاسخ:
داشتم زور میزدم نیو یر ز رزولوشن داشته باشم مثلا :)) 
آره بهترین کار همینه خودمون را در بند تاریخ نکنیم و هر وقت دلمون خواست حرف های نو و برنامه های نو را داشته باشیم :)

آدمی به امید زنده است

پاسخ:
امیدی که همراه با پذیرش مسوولیت ها باشه :) وگرنه امید واهی سم هست. 

خدا حفظ کنه خان عمو جانها رو..حرفشون درسته...مشکلات هستن ..یا راهی باید ساخت ..یا راهی باید یافت....

پاسخ:
مرسی یاسی جان .... دقیقا چیزی که ماها همیشه بهش احتیاج داریم

سلام بر زری بانوی گل ..

 

نسل قبل از ما، واقعا آدمهای واقع بین و سخت کوش و بی توقعی هستن ..

یعنی زندگی هرطور بچرخه اونا باهاش کنار میان ..

مصداق بارز این بیت:

بگرد بر سرم ای آسیای دور زمان/ به هر جفا که توانی، که سنگ زیرینم

 

خدا عموهاتون رو حفظ کنه ، شما رو هم در پناه خودش صحیح و سلامت بداره ..

سال نو هم مبارک ..

پاسخ:
سلام بر نگین عزیز، 
واقعا نسل قبل از ما خیلی خیلی پرتلاش و پر انگیزه بودند دقیقا چیزی که ما بهش احتیاج داریم.
ممنونم عزیزم سلامت باشی و سرزنده 
یه دوره ی کوتاهی نمی نوشتی نگرانت شده بودم که از دوستان احوالت را گرفتم، خدا روشکر خوبید:)
ممنونم از حضورت اینجا و کامنتت، ماااااچ بهت

آفرین به عموهات. چقدر واقع بینانه و امیدوار برخورد میکنن با زندگی.

پاسخ:
آره اینها از نسل های گذشته اند که متاسفانه روش و شیوه شون رو به انقراضه...  بنظرم الان بیشتر ادمها از دنیا طلبکارند:( و خب البته که حسابی تو ذوقشون میخوره

مدام سر می زدم و می دیدم ننوشتی به حساب گرفتاری های روزمره گذاشتم و درس ات. حالا می بینم از این یکی جا موندم!

بهار همیشه با امید همراهه و منتقلش می کنه ولی مشخصه عموهای تو همیشه بهاری اند.

مانا باشی زری جان و برقرار. 

آرزو می کنم امسال برای تمام مردم سال بهتری باشه.

پاسخ:
سلام، مرسی عزیزم از اینکه بهم سرمیزنی، ممنونم از همزاهی ات :*)
آرررره دقیقا همینه برای من همیشه بهار که میشه فکر میکنم بی انصافیه اگر من مثل طبیعت سرزنده و امیدوار نباشم.
عزیزم برای تو هم سلامتی و خوشی آرزو میکنم. 
آمیییین

سلام خوبی؟ سال نو مبارک

منم میبینیم بزرگتر ها که سنی ازشون گذشته با این روزها راحتتر کنار میان تا جوونترها انقدر تو زندگی بالا پایین دیدن که میدونن اینم میاد و میره. انشالله همشون سلامت باشن و این سال واقعا بهتر از سال قبل باشه برای همه.

پاسخ:
سلام عزیزم، شکر خدا خوبیم. سال نو تو هم مبارک باشه
دقیقا بزرگترها از روزگار درس گرفته اند و این سازگاری و پذیرش درسی بوده که دنیا بهشون داده. 
انشاالله

امیدوارم سال خوبی باشه برای همه . راستش من فکر میکنم دیگه از سال گذشته بدتر نمیشه ولی بازم باید دید :)

پاسخ:
من هم امیدوارم برای همه سال خوبی باشه. والله تجربه نشون داده هر سال دریغ از پارسال:(

سال نوتون مبارک

بعضی وقتا قدیمیا یه حکمتی رو فی البداهه دارن که ما با سالها مطالعه بشون نمیرسیم

پاسخ:
سلام، ممنونم بر شما هم مبارک باشه.
آره همینطوره البته اونها هم از روزگار درس گرفته اند.

زری جون سال نوت مبارک باشه 

سن که بالا میره یه جورایی ادم واقع بین تر و در عین حال امیدوار تر میشه

پاسخ:
سلام، ممنونم مهربانو جان همینطور برای شما
بله همینطوره این واقع بینی که ثمره ی یه عمر زندگی و تجربه هست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی