یه مامان که نمیخواد فقط مامان باشه

وبلاگ نویسی بر اساس روزانه هام و فکرهام و زندگی ام

چالش جدید ...

شنبه, ۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۱۳ ق.ظ

سلام سلام! به خودم وقت دادم بیست دقیقه تند تند همه چیز را بنویسم بعد بلند بشم برم خورشت کرفس را بریزم تو زودپز پخته بشه برای ناهار ظهر. بعد با سلام و صلوات بیام بشینم به درس خوندن. 

اول از همه که خیلی حرف دارم برای زدن، یکی اینکه  فیلم call me by your name را دیروز دیدم که بدم نمیاد در موردش بنویسم.  و اینکه فیلم five feet apart  را با دختری همون دو هفته پیش دیدم که در مورد اون هم دوست دارم. و اینکه به قول دختری باهاش یه فیلم مثبت 18 را دیدم که البته از اول هم هدفم این بود که یه سری مسایل آموزشی جنسی را براش توضیح بدهم منظورم اینه که یهو تو دیدن فیلم غافلگیر نشدیم خخخ فیلم Aeasy A را با هم دیدیم که خوب بیشتر از تایم فیلم باهم حرف میزدیم، آموزش یه سری مسایل جنسی به دختری، بخشی از ضروریات بود که خیلی وقت بود ذهنم را درگیر کرده بود و میخواستم انجامش بدهم. حالا انشاالله بعدا بشینم اینجا مفصل تر بنویسم در موردش. 

این مدت چه کارها کردم؟ یه کم درس خوندم، یه کم چند تا کار مربوط به شغلم بود که انجام دادم و خب رسما وقت و انرژی زیادی ازم گرفت. و از همه مهمتر دو تا خبر خوب درسی داشتم. اگر یادتون باشه تو پست قبلی گفتم یه امتحان تشریحی انگلیسی داشتم که شش روز چسبیده بودم به لپ تاپ تا تموم شد و فرستادمش، هفته پیش جوابش اومد و در کمال ناباوری 88/100 شدم :)) اصلا باورم نمیشد! این یه کورس مشترک هست بین وایپو و کره ی جنوبی، در واقع سه مرحله داره که هر مرحله را قبول بشی بهت سرتیفیکیت اون مرحله را میده و در آخر مرحله ی سوم یه کنفرانس هست که اون هم سرتیفیکیت جداگانه داره. شرکت کنندگان در کنفرانس از بین کسایی که دو مرحله ی قبلی را قبول شده باشند یه عده ای انتخاب میشوند  که الحمدلله بخاطر کرونا، آنلاین هست:)) ظاهرا به همه ی کسانی که دو مرحله قبولی را قبول شده باشند ایمیل شرکت در کنفرانس را نمیدهند. نمیدونم علاوه بر نمره های قبولی دیگه چه معیارهایی دارند، چون تو کورس دوم به پیشنهاد یکی از بچه ها تو فروم وایپو، یه گروه واتساپی تشکیل دادیم بعد دیروز یه پسره از نیجریه گفت امتحان دوم را 80 شده و ایمیل شرکت در کنفرانس را نگرفتم و خودش گفت میدونه کسانی بودند که با نمره ی کمتر از 80 ایمیل را گرفتند، حالا خلاصه من که گرفتم ایمیل را و گفته بود اگر شرکت میکنی یه ایمیل ریپلای کنم و اعلام کنم تا اونها هم ایمیل تکمیلی شرکت در کنفرانس را برام بفرستند :))) خب شما هم که غریبه نیستید :) این اولین تجربه ی من بود، یعنی خدا این گوگل را برای من نگه داره، گوگل کردم که چطوری همچین ایمیلی را ریپلای میکنیم، خلاصه با کمک گوگل یه متن ایمیل درست کردم و فرستادم :))) اووووووف دو تا سوال کلی اون امتحان داشت (تو پست قبلی نوشته بودم) که میدونم ظاهرا کنفرانس هم حول همین مسأله هست. حالا نمیدونم ارایه ی ماها چطوری خواهد بود. چون قبلا هم گفته بود افرادی که انتخاب میشوند دیدگاهشون را ارایه میدهند و افرادی که انتخاب نمیشوند بعنوان مهمان میتوانند در کنفرانس شرکت کنند، حالا باید ایمیل تکمیلی بیاد ببینم ارایه ی ما چطوریه. وووووووی باز استرسی شدم! کنفرانس از یکم تا چهار نوامبر هست، روزانه پنج ساعت. باید بشینم وقت بذارم مطلبم را آماده کنم و هزار بار از روش بخونم تا رووون باشم! این اولین تجربه ی من هست و در عین حال که داره بهم اعتماد بنفس میده اما میدونم شمشیر دو لبه هست و میتونه یهویی داغونم کنه. حالا فعلا که افتادم تو گود و باید لنگش کنم :)) واقعا خوشحالم آنلاینه چون اگر حضوری بود به دلایل ویزا و هزینه رفت و آمد و همینطور انگلیسی بودن کنفرانس، حتما قیدش را میزدم. خدا رو شکر فعلا شرایط طوری هست که من هم بتونم یه تجربه ای تو این زمینه کسب کنم. 

بیا ده دقیقه بیشتر از وقتی که به خودم داده بودم، دارم مینویسم:( نمیدونم واقعا چرا اینقدر این ساعت زود میگذره؟ هان؟ برای همه ی همینطوره یا فقط برای من اینطوری دقیقه ها میدوند؟ 

عکس این پست تقدیم به همه ی دوست جون هام مخصوصا ترانه و صبا که عکسهاشون همیشه عااالیه، مرسی از منجوق که یادم انداخت ترانه جون گفته ماها هم عکس های آسمون را بذاریم اینجا :)) 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۰۱
زری ..

نظرات  (۱۳)

خب من به شخصه بهت افتخار میکنم و تبریک می گم

بابت عکس هم مرسی  اما گردنمون کج شد بانو

پاسخ:
قررررربون شما عزیزم :*)

عه چرا مگه عکس چرخیده؟ برای خودم صاف اومده ها!

مرسی از عکس زیبای آسمون و اینکه به یادم بودی.چه غروب زیبایی شاید هم طلوع؟ "گل" و آفرین به تو بخاطر رابطه قشنگی که با دختر گلت ایجاد کردی.

پاسخ:
خواهش میکنم ترانه جان:*) بله غروبه . سعی میکنم رابطه مون را یه جورایی متفاوت از عادت هام بسازم، امیدوارم موفق باشم. ممنونم عزیزم نظر لطفته به من :*)

خیلی هم عالی ان شالله با موفقیت ارائه رو هم پشت سر میزارین 

عکس هم زیباس

پاسخ:
مرررسی عزیزم، واقعا دوست دارم از پسش بر بیام. 

قابل شما را نداره :)

به به تبریک بابت قبولی در امتحانات سخت و پذیرش کنفرانس😍 واقعا قابل تحسینی دخترم.

 

در مورد دختری و پست های مربوطه من کلی مشتاقم بدون چه جوری باهاش حرف زدی. کلا رابطه تون رو میدونی که من عاشقم.

 

بابت عکس هم ممنون عزیزم. بسیار زیباست.

پاسخ:
مرررسی مرررسی صبا جووونم :*)

باز هم مرسی عزیزم تو خیلی به من و خانواده ام لطف و محبت داری. حتما مینویسم فقط چون باید متمرکز بشم روش، یه کم عقب میافته اما خودم هم دوست دارم بنویسم بهم جهت میده. 

قررربانت مااااچ بهت

آفرین! واقعا عالی عمل کردی... 

پاسخ:
مررررررسی عزیزم:*) امیدوارم بقیه اش هم خوب پیش بره

سلام خوبی؟ به به چه عالی آفرین واقعا باعث افتخاری. انشالله ارائه هم با خوبی  و موفقیت انجام میشه شک ندارم. دوستم تو که انقدر حرفه ای و با دانش هستی واقعا باید برای دکترا اقدام کنی یا حتی یه مستر جدید . با این اوصاف امتحان معلومه زبانت هم خیلی خوبه واقعا خوشحال شدم از ته دل آفرین به همت و پشتکارت.

پاسخ:
سلام ارغوان جان، ممنونم عزیزم نظر لطفته به من:) 
نه واقعا سطح زبانم خوب نیست. این امتحان کتبی بود و تشریحی. چند روز براش وقت گذاشتم تا این نتیجه را گرفتم. اما خودت میدونی برای امتحان آیلتس باید وقت گذاشت و چند ماه خوند. دارم سعی میکنم خودم را به حدی برسونم که اعتماد بنفس ثبت نام آزمون آیلتس را داشته باشم. باز هم ممنونم

غروب!خیلی دردناکه

پاسخ:
بله، غروب ... دردناک؟ نه واقعا بنظرم فقط قشنگه 
۰۴ آبان ۰۰ ، ۱۷:۴۳ ربولی حسن کور

سلام

به امید روزی که بتونین راحت به اونجا سفر کنین و به صورت حضوری در کنفرانسها شرکت کنین

خب پس از فیلمش خوشتون اومد. اما توی اون مدتی از فیلم که من دیدم خیلی هم مثبت هجده نبودا!

پاسخ:
سلام، ممنونم دکتر انشاالله :)

easy A را میگید مثبت هجده نبود؟ خودش اعلام کرده مثبت سیزده! برای فرهنک ما مثبت هجده حساب کردم :)) 

five feet apart بنظرم اکی بود. راحت میشه با بچه دید. 
۰۴ آبان ۰۰ ، ۲۰:۲۱ ربولی حسن کور

همون five feet apart را توی پست قبلی گفتم که نیمه دومشو دیدم

easy A را خودم هم ندیدم

پاسخ:
آهان آره اون پنج قدم اکی بود :) اون یکی را بعنوان فیلم آموزشیِ مثبت هجده دیدیم خخخ

عالی. 

موفق باشی عکس هم قشنگ بود. انگار خورشید ابرا رو پاره کرده 

پاسخ:
ممنونم، سلامت باشید. چه تعبیر شاعرانه ای :)

چه عکس قشنگی زری جان مرررسی.

فیلم call me by your name   رو همون سالی که اومد با مهردخت دیدیم درواقع برای ما  اولین فیلم مثبت 18طورمون بود که از اون چیزی هم که فکر میکردم بیشتر بود . قشنگ هم بود و لطیف و البته درکش برای ما ادم هایی با میل جنسی عادی ، سخت بود . 

اون دوتا فیلم دیگه رو من ندیدم ولی فکر کنم مهردخت دیده چون هرچی میبینه به من میگه بیا یه دور با هم ببینیم که خیلی وقتا ، وقت نمیشه. 

عززیزم برای همه ی سخت کوشی و موفقیتت بهت تبریک میگم

پاسخ:
ممنونم عزیزم، 
آره برای ماها با میل جنسی عادی، دیدن این فیلم ها میتونه بهمون کمک کنه در فهمیدن این احساسات. 
بطور ویژه بهت پیشنهاد میکنم five feet apart را ببین. 
باز هم ممنونم عزیزم به من لطف داری:)

آره، خورشید خانم گفته برید کنار بذارید کارمو بکنم

پاسخ:
:))

سلام،حتما میتونی،آفرین به همتت.

پاسخ:
سلام، امیدوارم.  ممنونم عزیزم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی