یه مامان که نمیخواد فقط مامان باشه

وبلاگ نویسی بر اساس روزانه هام و فکرهام و زندگی ام

هیچ راه میانبری وجود ندارد!

چهارشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۵۶ ق.ظ

برخلاف ذهن ما که دوست داره همیشه دنبال راههای میانبر بره، اما واقعیت اینه اصلا راه میانبری وجود نداره! اگر میخواهی بچه ات باهات وقت بذاره باید باهاش وقت بذاری! اگر میخواهی با شوهرت رابطه ی صمیمانه ای داشته باشی باید برای این مقصودت وقت بذاری! اگر میخواهی وزن کم کنی... اگر میخواهی بدنت سلامت داشته باشه... اگر میخواهی پوست خوبی داشته باشی... اگر میخواهی زبانت خوب بشه.... و ... الان که اینها را مینویسم میبینم همه شون اظهر من الشمس هستند، اما تو روال زندگی روزمره انگار را فراموش میکنم:( 

این پست یه پست خطاب النفس هست.

+ پسر بزرگه داره تو خونه راه میره و هی به باباش میگه داره میکروب بهم میچسبه! بریم حماااام:))  

دقیقا هم حمام! نه حموم wink

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۴
زری ..

نظرات  (۲)

داره میکروب بهم می چسبه :))) عزیزم. پسر خوشمزه. بوس بهش:*

 

من همیشه به خودم میگم کوره راه نشه. میانبر نخواستم :)

پاسخ:
وااای صبا کوره راه را خوب گفتی! 
پریروز برچسب ماهی بادکنکی خاردار را دست گرفته بود و گفت ویروسه ! 

همینطوره که گفتی. آدم ناچاره وقت بگذاره و چون وقتش نامحدود نیست ناچاره اولیت بندی کنه و از کارهای مهمتر شروع کنه و کارهایی رو که اولویت بعدی هستند اگر وقت شد لابلای کارهای اصلی تر انجام بده و نه برعکس.

 

چه بامزه. بچه ها طفلکی ها اینقدر از کورونا شنیدن که ترس ویروس پیدا کردم. اصلا ترس از ویروس فکر کنم جای ترس از هیولا وغول رو توی این نسل از بچه ها گرفته.

پاسخ:
دقیقا و اصل صحبت از همون اولویت بندی شروع میشه:)) 
نمیدونم ترانه جان چقدر ترسشون از جنس غول باشه؟ آخه میدونی غول برای ما مبهم بودنش ترسناک بود اما ویروس یه جورایی توضیح علمی داره مثلا نوعی رابطه ی علی و معلولی که بین وجود ویروس و دل درد یا .... مطرح میکنیم برای بچه. 
پریروز تو برچسب هاش یه ماهی بادکنکی خاردار داشت و من گفتم ماهی خاردار بادکنکی! پسری گفت نه!!! این ویروسه! بخاطر شکل کروی اش و خارهایی که روی اون بود:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی