یه مامان که نمیخواد فقط مامان باشه

وبلاگ نویسی بر اساس روزانه هام و فکرهام و زندگی ام

سال ۴۰۲ هم داره نفسهای آخرش را میکشه، سال پر ماجرایی بود، هرچند که اگر بخوام تیتروار بیان کنم کار خاصی و ثمره ی خاصی برام نداشت اما خودم میدونم که خیلی اتفاق های درونی زیادی برام افتاد، خیلی حس‌های درونی ای را تجربه کردم که نسخه‌ی جدیدتری از خودم را بهم نشون داد. لازم بود همه ی این اتفاق‌ها، البته که زندگی خیلی راحت‌تر میشد اگر قرار نبود و مجبور نبودیم اینهمه پوست بندازیم. اما خب هر کسی یه سبکی داره برای زیستن:) 

برای همگی سالی پرتلاش آرزو میکنم، و امیدوارم تلاش‌ها در مسیر درست باشه و کام همگی به شیرینی نتیجه شیرین بشه. 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۰۱
زری ..

نظرات  (۵)

عیدتون مباااارک! :)‌

پاسخ:
بر شما هم مبارک باشه:)

آمین🙌

پاسخ:
بوس و بغل
۰۲ فروردين ۰۳ ، ۱۶:۰۸ ربولی حسن کور

سلام 

سال نو مبارک 

امیدوارم توی سال جدید به همه آرزوهاتون برسید

پاسخ:
سلام، بر شما هم مبارک باشه 
ممنونم و امیدوار:) همچنین شما

سال نو مبارک و انشالله پربارتر از سال قبل ور از شادی سلامتی سفر و هیچان انشالله

پاسخ:
مرسی عزیزم، همچنین برای شما:) امیدوارم کلی اتفاق‌های خوبی بیفته که دلمون را گرم کنه و شاد! 

سال نو مبارک باشه براتون 3>

پاسخ:
مرسی عزیززززززم:) بر شما هم مبارک باشه، پر باشه از شادی و سلامتی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی