یه مامان که نمیخواد فقط مامان باشه

وبلاگ نویسی بر اساس روزانه هام و فکرهام و زندگی ام

خیلی خسته ام. خستگی از نوع وقتی که کاری فکری را شروع میکنی و مدام  داری باهاش کلنجار میری و فکر میکنی چرا لعنتی تکون نمیخوره؟ چرا رو غلطک نمی افته؟ نکنه روشم درست نیست؟ اما باز میدونی راه دیگه ای نیست باید این مسیر را رفت، باید این دوره ی تردید ها و چه کنم ها را پشت سر گذاشت و فقط امیدوار بود که راه، راه است و بیراه نیست. 

+ موضوع پست و سردرگمی و خستگی فقط خوندن زبان است! خیلی فکرهای عرفانی و عمیق نکنید:))

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۵
زری ..

نظرات  (۲)

۲۵ خرداد ۹۹ ، ۲۱:۰۸ محبوب حبیب

سلام

حسنا جان یه اپ خیلی عالی پیشنهاد داده. دو سه تا پست ماقبل آخر رو ببینید.

http://labkhandmizanam.blog.ir/

من هم یه چیزی مشابهش رو دو سه سالی استفاده کردم. اونجا واسش توضیح دادم. 

به نظرم تست کنین. اینطوری سیستماتیک پیش میرین و چیزی از قلم نمی افته. همه چیز هم با نرم افزاره و خیلی جذاب. 

ان شاء الله موفق میشین

این ترم من کلاس رفتم و دیگه از اون اپ ها استفاده نکردم ولی از تابستون (بعد امتحاناتم) که دیگه کلاس نمیرم برمیگردم به همون اپ محبوب خودم :)

 

پاسخ:
ممنونم محبوب جان بله دیدم اون پست را. این وورد آپ را دیده بودم، حالا اون اپ شما را هم یه نگاهی بهش میاندازم. مرررسی

اینجا هم به چند کوکب هدایت نیاز هست :)) 

پاسخ:
خوبی اش اینه که تو اونطرف کره ی زمینی! اصلا با من تداخل نداری:)) کوکب جون هدایت! یه طرف کارت را انجام دادی بعدش برو اونطرف کره زمین که سخت بهت نیازمندیم:))) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی