یه مامان که نمیخواد فقط مامان باشه

وبلاگ نویسی بر اساس روزانه هام و فکرهام و زندگی ام

شاید ادب و هوش لازم و ملزوم همدیگه هستند!

چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۹، ۰۸:۳۳ ب.ظ

اف اف خونه ی مامانم اینا زده شد، مامان رفت اف اف را جواب بده صدای خانمه پیچیده شد که با یه حال آمرانه ای گفت در را باز کن اومدم واحد طبقه دوم را ببینم! تو دلم گفتم چقدر تند حرف میزنه!!! مامانم در را باز کرد. 

دو دقیقه بعد دوباره صدای زنگ خونه و صدای همون خانم که تقریبا داره داد میزنه و به مامانم میگه چرا کسی نمیآد به من واحد را نشون بده؟ بنگاه به من گفته واحد ده را بزنم ! من از این طرف به مامانم صدا میرسونم این فکر کرده سرایداری! مامانم هم سریع پشت اف اف میگه خانوم من که سرایدار نیستم وظیفه ی بنگاه بوده که با شما میاومد واحد را نشونتون میداد! خلاصه مامانم به خانمه گفت صبرکن الان میام پایین. 

+ این ساختمان را بابا اینا ساخته اند و خودشون تازه تو یکی از واحدها نشسته اند و خیلی از طبقاتش هنوز خالیه

+ اف اف گوشی نداره، دکمه ی کال داره میزنی و صدا رو اسپیکر پخش میشه بخاطر همین من میشنیدم

+موندم تو هوش خانمه که چطوری فکر کرده واحد سرایداری واحد ده است؟ خانمه علاوه براینکه بی ادبه، کم هوش هم هست!

+حالا اصلا سرایداری، تو باید اینطوری حرف بزنی؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۱۸
زری ..

نظرات  (۴)

از خدا جوییم توفیق ادب

بی ادب محروم ماند از لطف حق

پاسخ:
احسنت! لپ کلام را گفتید!

بعضیا کلا طلبکار دنیا اومدن !!!

پاسخ:
حالا صبا جان من در مورد بعضی ها فکر میکنم وقتی تو موضع بالادستی قرار میگرند یهو ادبیاتشون تغییر میکنه! مثلا فکر میکنم اگر بنگاهی بهش گفته بود صاحبخونه تو طبقه ی فلان نشسته و زنگش را بزن در را برات باز کنه، این خانم اینطوری حرف نمیزد! و این ادمها بیشتر من را اذیت میکنند تا ادمی که کلا با همه طلبکارانه حرف بزنه:(

چه بی آدب و از خود راضی!

پاسخ:
اره متاسفانه:(

کلا بعضیها مثل خانم رییس ما فکر میکنن همه نوکر باباشون هستن

پاسخ:
وااای مارال اینقدر از کامنتت خنده ام گرفت هرچند که میدونم برات  خیلی سخته همچین آدمی رییست باشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی