یه مامان که نمیخواد فقط مامان باشه

وبلاگ نویسی بر اساس روزانه هام و فکرهام و زندگی ام

حس خوبی که گوگل ترنزلیت بهم داد:)

پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۲۷ ق.ظ

اومدم یه سری به وبلاگم بزنم بعد چشمم خورد به گوشه ی سمت که شورت کات بود از گوگل ترنزلیت:) قبلا نبود. زدم انگلیسی کردم صفحه ی وبلاگ را! جالب بود برام:) رفتم تو کامنتها دیدم رویا جون را نوشته dream , ترانه جان را نوشته song :) دوستان من dream و song smiley 

خودم و صبا هم اورجینال مونده بودیمlaugh

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۶
زری ..

نظرات  (۴)

چه با نمک🙂

پاسخ:
آررره 

I am your dream :-)

پاسخ:
:) 

پس اسم من رو  song ترجمه کرده.( لبخند) من بودم از کلمه Lyrics استفاده میکردم که  اسم دخترونه هم هست.

پاسخ:
اما ترانه جان من song را ترجمه میدهم. دقیقا همون موسیقیایی آهنگ هست اما خب Lyrics  متن آهنگ هست و بیشتر بار معنایی را برعهده دارد.

سلام زری جان. خیلی وقته ننوشتی. همه چیز مرتبه؟

پاسخ:
سلام ترانه جونم، هر روز تو ذهنم هست بیام بنویسم اما فرصت نمیشه. ممنونم عزیزم از احوالپرسی، شکر خدا خوبیم و همه چیز مرتبه:*)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی