یه مامان که نمیخواد فقط مامان باشه

وبلاگ نویسی بر اساس روزانه هام و فکرهام و زندگی ام

آیلتس کامپیوتری!

سه شنبه, ۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۱۲ ق.ظ

اوووووف رسما بگم که پنیک زدم:( الان نیاز دارم یکی بیاد بهم بگه دونت پنیک :))) 

خب عارضم خدمتتون که هفته آینده امتحان ایلتس آکادمیک دارم، هرچند که از روال خوندن خودم راضی نیستم، که البته چیز جدیدی نیست و من همیشه همینطورم:( اما خب از اونجایی که یک ماه و نیم پیش برای این امتحان وبت نام کرده بودم الان حداقل تو وضعیت پنیک نیستم، فقط استرس هست. اما یه حرکتی دیشب زدم که اون منشأ اصلی این حس پنیک هست:( چه کردم؟ طی یک حرکت انتحاری برای یه هفته بعد از این امتحانم یه امتحان جنرال کامپیوتری رزرو کردم:( دلیلش هم این بود که با معلق کردن وضعیت آزمون های ایلتس در ایران، همه ثبت نام ها بسته شده و فقط سنتر هایی که جای خالی دارند کماکان باز هستند و من هم احتمالا نمره آزمون جنرال لازمم میشه و داشتم سایت ها را چک میکردم بعد دیدم عه آزمون کامپیوتری جنرال دو تا تاریخ بازه، اون موقع  فقط فکر کردم برای رایتینگ باید تایپ کنم که درجا فکر کردم یک هفته بین دو تا امتحان‌ها فاصله هست و تایپم هم که فاجعه نیست به هرحال یه کاری اش میکنم، اما امشب فکر کردم وااااااای لیسنینگ را چه کنم؟ و یا حتی ریدینگ!!! الان یاد این قسمت ها میافتم رسما دهنم خشک میشه و نفسم بالا نمیاد! مخصوصا لیسنینگ، اون قسمتهایی که باید یه کلمه هم نوشت و گزینه ای نیست. شنیدن بقیه متن و تمرکز تایپ برام اصلا راحت نیست:( تو لیسنینگ اون ده دقیقه پایانی برای واردن کردن جواب‌ها را نداره و ظاهرا بین هر بخش برای نوشتن جواب‌ها یه تایمی هست اصلا نمی‌دونم چطوریه و چطور باید آزمون را هندل کرد. باید بگردم یه سایتی پیدا کنم که یه ماک با یه ویدیو از این آزمون داشته باشه درست و حسابی ببینم اصلا آزمون چه مدلیه! 

واقعا نمیفهمم چرا اصرار دارم اینطوری خودم را تو فشار و اضطراب و حال بد قرار بدهم:( 

+ اگر کسی تجربه ای یا اطلاعاتی از ایلتس کامپیوتری داره، ممنون میشم بهم بگه. 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۰۴
زری ..

نظرات  (۸)

دونت پنیک عزیزم :)

 

به قول اینا ورس کیس سناریو رو در نظر بگیر :) امتحانت رو بد میدی! خب؟! بعدش چی میشه؟! هیچی! فوق بعدا مجبور میشی یه مسافرت ترکیه بری و امتحان بدی و هم فال هست و هم تماشا!

بعد هم تو بجای اینکه برای امتحان اولت استرس داشته باشی که با سبک و مدلش آشنا هستی! ول کردی رفتی سراغ استرس و پنیک برای امتحان دوم! 

خب خواهر من این چه وضعشه! ما الان تمرکزمون روی امتحان اولت هست و دلداری برای امتحان بعدی با سبک متفاوت رو همزمان نمیتونیم بدیم!! :))  

برو اصلا درست رو بخون! :)) اینجا چیکار میکنی؟:)) 

پاسخ:
هاهاها صبا اینقدر خندیدم از اینکه گفتی دلداری برای امتحان دوم با همدردی برای امتحان اول تداخل داره و شما برعهده نمیگیرید خخخخ 

اوووووف صبا ورس کیس سناریو  خیلی بده:( قضیه ی اون یارو میشه که برای مجازات بهش گفتند بین کتک خوردن با چوب و خوردن یک من(با فتحه م) پیاز و یا دادن پول یکی را انتخاب کن، با خودش میگه خب معلومه پیاز را میخورم:)) یخرده میخوره میبینه نمیشه! میگه اون چوب را بیارید، چند تا چوب میخوره صداش درمیاد میگه به درک پول را میدهم:))) الان ترکیه و امتحان دیگه دقیقا حکم پیاز و چوب و پول را داره :) 

جمله آخر هم که تیر خلاص بود:)) والله برم درس بخونم راست میگی بخدا:) 

من ایلتس کامپیوتری ندادم ولی تافل کامپیوتری دادم و تو تافل کاغذ داری برای یادداشت. فقط جوابا رو باید تایپ کنی، چرک نویست کامپیوتری نیست. احتمالا ایلتس هم همینطور باشه. بعدم حتما تو یوتیوب پیدا می‌کنی. ولی اره چیز عجیب و خیلی متفاوتی نیست. 

پاسخ:
اره نورا جان کاغذ داریم برای چکنویس اما نمی‌دونم چقدر وقت داریم برای انتقالشون، مخصوصا برای لیسنینگ که به صراحت گفته اون ده دقیقه پایان بخش لیسنینگ را کامپیوتری نداره، اما نمی‌دونم بین هر بخش ها چقدر وقت هست. اتفاقا دیشب سرچ میکردم گوگل از یوتیوب مطلب میاورد اما لعنتی برای بوتیوب باید فیلترشکن درست کار کنه و هی قطع نشه، برای یه ویدیو بیست دقیقه باید دوساعت وقت براش گذاشت، با اینحال حتما یوتیوب را چک میکنم. دارم فکر میکنم یه ماک کامپیوتری بدهم  

سلام

از اینجا می تونید ویدئوهای یوتیوب رو بدون فیلتر شکن ببینید:

https://invidious.slipfox.xyz/feed/popular

امیدوارم نتیجه هر دو خوب بشه

پاسخ:
سلام، ممنونم زهرا جان، کامنتت را دیدم، رفتم و با این آدرس چند تا از ویدیوهای یوتیوب را دیدم، باز هم ممنونم ازت. 

مرسی عزیزم، امیدوارم:)
۰۵ بهمن ۰۱ ، ۰۸:۱۰ ربولی حسن کور

سلام

اول بگم دونت پنیک!

نمیدونم مسئولین ما واقعا این طور فکر میکنن یا دارن شوخی میکنن؟ برای جلوگیری از مهاجرت نخبگان آیلتس را معلق کردن از اون طرف هزینه آزادسازی مدارک پزشکان را هم بالا بردن و حتی بحثش هست پزشکانی که هنوز دوران طرحو نگذزوندن ممنوع الخروج بشن! زیبا نیست؟

پاسخ:
سلام، مرسی دکتر الان خیلی بهترم:) 
هزینه آزادسازی فقط برای پزشک ها بالا نرفته، همه رشته ها بطرز چشمگیری افزایش داشته. 
اینها اگر عقل داشتند که این روزگار ما نبود:( 

سلام. خوب کردی رزرو کردی، آزمون جنرال که میگن از آکادمیک راحت تره، حالا کمی زمانبندی اش فرق داره که دو تا دونه تست جنرال خودت تو خونه میزنی و چند تا ویدیو میبینی و راه میفتی، دونک پنیک خانومی. مطمئنم به خوبی از پسش برمیای و خبر میدی که امتحان را خوب داده ای...

پاسخ:
سلام آوا جان، اره یکی دیگه از دوستام هم گفت کاری خوبی کردی رزرو کردی، امیدوارم نمره بگیرم و حداقل دوباره کاری نشه. ممنونم ازت، امیدوارم همینطور خوب پیش بره. 

منم رسما گرخیدم از این کارهات . من واقعا از هر نوع امتحانی میترسم

پاسخ:
نمی‌دونم منجوق جان، خودم هم خسته ام و‌ظاهرا ناگزیر 

سلام، خوبی؟ فکر کنم دیگه امتحان اول رو دادی یا دیکه امروز فردا میدی، امیدوارم نتیجش عالی باشه. امتحان دوم هم همینطور . آفرین به همتت امیدپارم بهترین ها پیش روت باشه.

پاسخ:
سلام ارغوان جان، خوبی عزیزم؟ چرا وبلاگت را بستی؟ امیدوارم حال و روزت خوب باشه و فقط از سر یه خستگی مقطعی و گذرا باشه و دوباره برگردی به نوشتن. آره عزیزم دیروز چهارشنبه اسپیکینگ بود و شنبه امتحان کتبی ام هست. خوشحال شدم کامنتت را دیدم، مراقب خودت و دخترت باش، مراقب شوهرت هم باش:))))

ممنون دوست خوبم. آره دقیقا حس و حال نداشتم بستمش امیدوار بهتر شم و دوباره بیام. الیته به دوستام هر روز سر میزنم. ااا خوبه پس از بخش سختنش خلاص شدی. شنبه هم نفس راحتی میکشی  انشالله. یاد دو سال پیش افتادم منم تو همین زمستون امتحان دادم...خسته نباشید اول به تو و بعدش به همه خانواده چون مامان که سرش گرم درس باشه بقیه هم در عذابند.

پاسخ:
ممنونم ارغوان جان، آره واقعا سخته هم برای بچه ها و هم برای خودم آدم، خیلی هم سخته:( فکر کن پسر پنج ساله ام چند روز پیش اومده در اتاق بهم میگه مامان چند روز دیگه باید درس بخونی؟ یهو شوکه شدم بهش گفتم برای این امتحانم یک هفته دیگه اما دوباره بعد از امتحان هم باید درس بخونم. یهو گفت میگم یعنی وقتی درس میخونی خوشحالی؟ اصلا نمیدونستم چی بگم بهش گفتم آررررره و قیافه خوشحال به خودم گرفتم بعد گفت خب پس خوبه اگر خوشحالی بخون! و رفت. 
دیروز (شنبه) آکادمیک کاغذی را دادم و یکشنبه آینده جنرال کامپیوتری دارم؛((( امتحان دیروز هم که تعریفی نداشت.  واااااقعا خسته ام:( هفته دیگه تموم بشه، تا اطلاع ثانوی برگردم به یه زندگی معمولی تا دوباره شروع کنم به خوندن برای ایلتس:(( 
واقعا دوسال شد از روزی که تو امتحان میدادی؟ قشششنگ یادمه که حتی دوبار پول دادی و چند روز طول کشید تا اشتباه بانکی را درست کنند و پولت را برگردوندن :)) اصلا باورم نشد دوسال پیش!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی