یه مامان که نمیخواد فقط مامان باشه

وبلاگ نویسی بر اساس روزانه هام و فکرهام و زندگی ام

صدای من را از خوابگاهی در ژنو میشنوید:))

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۴۶ ق.ظ

سلام به همگی، 

اول از همه معذرت خواهی میکنم که جواب کامنتها را ندادم، این از همون کارهایی بود که چون میخواستم رفع تکلیفی نباشه گذاشته بودم که هول هول جواب ندهم و با فراغ بال بشینم جواب بدم که متاسفانه خیلی دیر شده، ببخشید و همینجا از همه تون که کامنت گذاشتید تشکر میکنم فراوان، و واقعا مفید بود کامنتها.

فعلا فقط خلاصه طور بگم که الان بیشتر از دو روز میشه که تو ژنو هستم:)) خدا رو شکر همه چیز خیلی بهتر از تصورم بوده! بجز سطح زبان انگلیسی من:( 

چقدرررررر دوست دارم بیام با جزییات بنویسم، میام مینویسم ولی واقعا فعلا نمیشه، خیلی خسته و فشرده هست حداقل این چند روز اول، میام و‌مینویسم، فعلا خدافظ:) 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۲/۰۳/۳۰
زری ..

نظرات  (۶)

سلام. امیدوارم این سفر خوشششش بگذره بهتون...

۳۰ خرداد ۰۲ ، ۰۸:۰۱ مینو حسینی

به به عالی بهترینها پیش روت! منتظرم بخونم تجاربتو

 سلام خوبی؟ رسیدن به خیر. نگران نباش اولین برخورد با با زبان همینه ولی به زودی عادت میکنی و رو زبه روز بیشتر لذت میبری از سفرت.

سلام. هوراااااا :)‌ خیلی به فکرتون بودم.

کلی خوش بگذرهههه. منتظر خوندن سفرنامه هیجان‌انگیزتون هستم. 

بسلامتییییییی

من خیلی منتظرم بیاین برامون با جزئیات تعریف کنین همه چیو

حسابی بهت خوش بگذره و تجربه های جدید بدست بیاری دوستم😍😍😍

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی