یه مامان که نمیخواد فقط مامان باشه

وبلاگ نویسی بر اساس روزانه هام و فکرهام و زندگی ام

کمک و راهنمایی برای سفر به میلان:)

چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۰۷:۴۳ ب.ظ

سلام بچه ها، رووم سیاه ببخشید من هنوز جواب کامنت ها و محبت های قبلی شما را ندادم، پست سفرنامه هم نذاشتم بعد میام باز ازتون کمک میخوام:( 

میام همه کارها را میکنم:)) دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره:) 

(وای الان نشستم یه گوشه دانشگاه از اینترنت اینجا استفاده کنم و‌گوشی ام هم شارژ بگیره و این پست را هم بذارم بعد یه دستگاه هست نوشت پست فایننس فکر کنم همون ای تی ام خودمونه، الان دیدم یکی اومد با دمپایی کلفت ابری زرد، جوراب سیاه، پیراهن تا زانو بنفش و یه چیز هم باز روش شبیه جلیقه پوشیده بود، پستت به من بود و داشت با این دستگاه کار میکرد دیدم یه صدای کلفتی از طرفش میاد خیلی خیلی مردونه! گفتم واااا صدای دستکاهه :) این خانمه وویس یه آقا را پلی کرده؟! بعد یهو برگشت دیدم عه خودش آقاست :)))) 

 

از بحث اصلی منحرف نشیم :))

بچه ها من جمعه غروب بایط میلان دارم و دوشنبه عصر برمیگردم. انشاالله 

لطفا در مورد موارد زیر هر کمکی میتونید به من بکنید:) 

۱- جاهای تفریحی و دیدنی میلان

۲- کجا و تو کدوم منطقه خونه/ اتاق بگیرم که هزینه هام کمتر بشه و دسترسی به شهر و جاهایی که میخوام برم خوب باشه و هم امنیت داشته باشم. 

۳- چون سوییس گرونه، من هر جی بخوام بخرم باید از همون میلان بگیرم. بنظرتون چی بگیرم؟ از کدوم فروشگاهها بگیرم؟ لطفا با جزییات بگید من اطلاعات خرید کردنم داغوووووونه برای بچه هام و سوغاتی منظورمه

۴- بجز گزینه بالا، برای دخترم میخوام لباس و کتونی بگیرم، از کجا بخرم؟

لطفا در همه موارد فاکتور مهم مقرون بصرفه بودن فراموش نشه:))

مرررررررسی 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۳/۳۱
زری ..

نظرات  (۶)

سلام خوبی؟ متاسفانه در مورد میلان نمیدونم، ولی کلا برندهای h&m و c&a قیمتش مناسبه وc&aکیفیتشم خوبه. معمولا همیشه اجناس اف دار هم دارن.

سلاااام:*

کلی خوش بگذرهههههه. خیلی خندیدم به اون خانومه که آقا از آب دراومد :))

 

ارزونترینی که من خودم ازش خرید میکنم:‌primark (چک کردم میلان هم داره): 

 Centro Commerciale “Fiordaliso, Fiordaliso MI IT, Via Eugenio Curiel, 25, 20089 Milano, Italië

 

به جز اون هم که دیگه میشه c&a و h&m و zara.

 

متاسفانه من میلان نرفتم که بتونم راهنمایی کنم برای غذا یا برای محل اقامت یا برای جاهای دیدنی. 

راستی فکر میکنم شمال ایتالیا توش اسبابا بازیهای چوبی زیاد باشه. شاید برای بچه‌هاتون جذاب باشه :)‌قیمتشو نمیدونم البته. چون تو پراگ و وین و آلمان و رم من هر اسباب بازی چوبی دیدم وحشتناک گرون بود. 

 

بستنییییی زیاد بخورین تو ایتالیا! حتی وقتی درموردش حرف میزنم هم دهنم آب میفته :))

+ یه نکته اگر که براتون مهمه: تیرامیسو رو اگر خواستین بگیرین قبلش بپرسین الکل داره یا نه. چون رسپی اصلی ایتالیایی الکل داره. 

 

کلی کلی خوش بگذره :* 

۰۲ تیر ۰۲ ، ۱۸:۰۲ ربولی حسن کور

سلام

سفر خوش بگذره

من که از استانبول اون طرف تر نرفتم و نمیتونم کمکی بهتون بکنم شرمنده.

منتظرم سفرنامه تونو بخونم و اگه یه روزی اون طرفها ما را هم طلبید یه چیزی بلد باشیم.

سلام زری جان

سفرت به خیر و خوشی، عزیزم من خیلی وقت یش میلان بودم و راستش چون اول سفرمون بود و بعدش می‌خواستیم بریم فرانسه و آلمان و به دلیل ارزونتر بودن آلمان نسبت به بقیه اروپا خریدهامون رو گذاشتیم برای آلمان. به خاطر همین جای خاصی برای خرید خوب یادم نمیاد توی میلان. امیدوارم خوش بگذره بهت فراووووون.

۰۳ تیر ۰۲ ، ۱۰:۴۳ آوای درون

سلام. احتمالا کمی دیر است برای کامنت دادن. از  Centro Commerciale برندهای آف خورده راحت میتونی پیدا کنی. piazaitalia , h&m خوبند برای خرید سوغاتی. فروشگاه های OVS هم اجناس با قیمت خیلی پایین و کیفیت معقول داره، البته سایزهاش و طرح و رنگش کامل نیست. لوازم آرایش هم kiko میتونی بگیری. عطرهای اوریجینال در اندازه تستر هم خوبه... شکلات هم برای سوغاتی خوبه ولی احتمال آب شدنش هست.

بستنی زیاد بخور :))  پیتزاهای شمال ایتالیا به خوبی جنوبش نیست... گرچه همچنان خوشمزه است...

خوش بگذره حسابی

اااا، من دیر رسیدم. بیشتر راهنمایی هایی که میتونستم بکنم رو تو سفرنامه میلان نوشته بودم. الان دیگه روز آخرته. همه جاهای دیدنیش رو دیدی. امیدوارم بهت خوش گذشته باشه 

یادت نره سفرنامه بنویسی تو وبلاگت 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی