یه مامان که نمیخواد فقط مامان باشه

وبلاگ نویسی بر اساس روزانه هام و فکرهام و زندگی ام

 صبح قبل از اینکه پست قبلی و قسمت ششم ژنو را بنویسم، یه استاتوس تو واتساپ گذاشتم، در مورد هواپیمای اکراینی که توسط سپاه سقوط کرد و تمام سرنشینانش کشته شدند، چهار سال پیش سه روز تمام مردم گفتند کار خودشونه و من با اینکه ته ذهنم میدونستم احتمالا مردم راست میگند، اما هی با خودم میگفتم نه اینطورها هم نیست، مردم عادت کرده اند که اینقدر به اینها بدبین باشند. روز سوم بعد از اینکه بدلیل حضور چند دو تابعیتی بین کشته شده ها، آخر سپاه مجبور شد راستش را بگه و اعلام کردند کار خود بی وجودشون بوده و سه روز دروغ گفته اند. واقعا اون روز چیزی به اسم میهن و مام وطن و هر مفهوم دیگه ای شبیه این در من از بین رفت، به معنای واقعی کلمه چیزی در من سقوط کرد که هنوز هم بعد از چهار سال بغض به گلویم و اشک به چشمانم میاره. ج ا دیگه چه چیزهایی از ما ربودی؟ روسیاهی تاریخ بر تو میمونه.  

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۱۰/۱۸
زری ..

نظرات  (۴)

جاش توی قلبمون تا همیشه می‌سوزه و درد میکنه. خیلی مفاهیمو برامون تا ابد از بین برد. 

پاسخ:
همینطوره مهسا جان :(

منم همش میگفتم نه مگه میشه ؟ ولی وقتی اعلام کردن که خودشون زدن حال خیلی بدی شدم و انگار بعد از اون دیگه به حال سابق برنگشتم .

پاسخ:
دقیقا مارال جان، من هم همینطور؛( ما چقدر ساده بودیم که عمق وقاحت اینها باورمون نمیشد:(

و می دونی چه چیزی برای من دردناک هست؟

۱۰۰ سال دیگه کی جزییات این جنایت ها رو یادش هست!! کی یادشه خانواده های داغدار کی بودن؟! مادرها چه دردی کشیدن! 

چه جوان ها و نخبگانی پرپر شدن! 

فقط ته تهش یه پاراگراف تو کتاب های تاریخ از هر کدوم از این جنایت ها باشه! 

و دنیایی که همینقدر پوچ و بی معنیه!‌!!!‌

پاسخ:
صبا جان واقعا همینه، ما و زندگی ما در برابر این دنیا هیچی نیست ولی برای خودمون مهم‌ترین چیزی هست که داریم. مثل خیلی دور، خیلی نزدیک. 

نمیدونم واقعا آیا این پوچی دنیاست؟ یا ذاتش اینطوریه ولی به معنی پوچی و بی معنایی نیست. 

ایکاش تا ما هستیم تغییر را ببینیم:( 

اه از این درد

پاسخ:
ایکاش ثمری داشت، حداقل شاید تسکین میشد:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی