یه مامان که نمیخواد فقط مامان باشه

وبلاگ نویسی بر اساس روزانه هام و فکرهام و زندگی ام

چهار و چهل دقیقه صبح از خونه ی جدید:)

پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۰۴:۴۱ ق.ظ

سلام، نهایتا موفق به اسباب کشی شدیم! و البته هنوووووز کلی وسیله اونطرف هست ولی خب مهم اینه که خودمون را کندیم و انداختیم تو خونه ی جدید:)) بقدری این اسباب‌کشی برای من طاقت‌فرسا و فرسایشی بود که به هیچ وجه به روحیه ی سابق من شباهتی نداشت! ولی خب آدمیزاد همینه دیگه! گهی پشت به زین، گهی زین به پشت!

ساعت چهار و نیم صبح هست، ساعت سه بود بیدار شدم و خوابم نمیبره. امیدوارم زودتر خوابم بگیره چون ساعت هشت صبح قراره نیروی کمکی بیاد که وسایل را باز کنیم و تمیزکاری کنیم و بچینیم. من هیچ وقت برای اسباب کشی نیروی کمکی نمیگرفتم ولی این دفعه دیدم دیگه واقعا در توانم نیست دو هفته هم اینطرف طولش بدهم تا چهار تا تیکه وسیله را باز کنم! این شد که گفتم نیرو کمکی بگیرم که به واسطه ی اون من هم فرز بشم و کارم را جمع کنم. 

 

روحیه ام الان بهتره هرچند بکگراند ذهنم غم دارم و همه اش میگم این خونه بزرگ و نو اون چیزی نبود که من میخواستم، ولی خب باز هم خداروشکر که توانش بود و هست که زندگی را پیش برد. 

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۰۲/۱۲/۱۷
زری ..

نظرات  (۱۲)

خونه نو مبارک باشه عزیزم.

 

امیدوارم کلی اتفاقات خوب رو در این خونه تجربه کنید و کانون خانواده تون گرم تر و صمیمی تر بشه هر روز , غم پس ذهنت هم کمرنگتر. 

پاسخ:
ممنونم صبا جونم، مرسی دوست گلم:) 
من هم برای تو بهترینها را آرزو میکنم.

مبارک باشه

کار خوبی کردی نیروی کمکی گرفتی 

ایشالا زود جمع و جور و مرتب شه

پاسخ:
ممنونم آسمان جان سلامت باشی. 
آره شاید یکی از بهترین کارهایی که این مدت کردم گرفتم این نیروی کمکی بود، خدا خیرش بده.

به به! مباااارک باشه خونه‌ی جدید :) و حسااابی خسته نباشین. من واقعا از اسباب‌کشی متنفر و خسته‌م :))‌

پاسخ:
مرسی مهسا جانم، سلامت باشی عزیزم. انشالله هر کسی هرجا اسباب کشی میکنه به خوشی مستقر بشه:) خستگی ها در میره از تن آدم :)

سرشار از شادی و حس خوب باشه خونتون

 

بهترین کارو کردی کمکی گرفتی

پاسخ:
ممنونم مینو جان، خونه شما هم به مبارکی و شادی عزیزم. 
آره خودم هم خیلی از این کارم راضی هستم. خدا خیرش بده واقعا من را نجات دادم. 

خونه نو مبارک زری عزیز

روز نو، خونه نو:)

پاسخ:
ممنونم سین عزیز، سلامت باشی

خونه نو مبارک زری جان .

امیدوارم بهترین اتفاقات زندگی تون رو تو خونه قشنگتون تجربه کنید .

اتفاقا برای نیروی کمکی بهترین کار رو کردی که تا عید به راحتی کارها رو تموم می کنید .

پاسخ:
ممنونم رؤیا جان، برای تو هم بهترینها را آرزو میکنم. 
آره خودم هم راضی هستم، مخصوصا که فوق العاده زرنگ و مدیر بود و کاربلد. خدا خیرش بده.

چه چیز در دین اسلام به آن توصیه شده است 

خانه ی بزرگ 

مرکب خوب 

زن زیبا 

 

پاسخ:
چی بگم والله؟! اسلام گفته لابد درست گفته!

عزیزم خیلی مبارکه امیدوارم خونه جدید خوش یمن و پر از اتفاقهای شاد باشه 

و خداقوت 

پاسخ:
مرررسی دزیره جان، ممنونم از آرزوی خوبت و سلامت باشی.

به سلامتی و خوشی، چیدن وسایل رو با آرامش و ذوق زندگی شروع کنید و حالش رو ببرید. 

پاسخ:
مرسی شادی جان، اینقدر فراز و فرود دارم اصلا از خودم خجالت میکشم اینقدر آشفته و بی ثبات. دیگه امیدوارم این ها هم بشه تجربه ای برام:)

خسته نباشین و خونه نو هم مبارک :)

سال نو تو خونه ی نو اتفاق خوبیه :)

پاسخ:
ممنونم عزیزم سلامت باشی، 
امیدوارم و برای شما هم خوبی آرزو میکنم 

خونه جدید مبارک.. ان شاء الله که تا الان دیگه کامل مستقر شده اید و سال جدید را به شادی شروع کنید

پاسخ:
سلام آواجون، ممنونم عزیزم. آره نسبتا جاافتادیم خداروشکر. ممنونم عزیزم برای تو هم بهترینها را آرزو میکنم

من شمارو نمی شناسم ولی به جد ازتون انرژی می گیرم با این پست کمی به فکر رفتم

 

پاسخ:
ممنونم از کامنتت، خود من هم از خوندن خیلی وبلاگها انرژی میگیرم، خوشحال شدم گفتی اینجا برات انرژی بخش هست. 
کدوم قسمت پست به فکر فروبردت؟ دو سه خط آخر؟ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی