یه مامان که نمیخواد فقط مامان باشه

وبلاگ نویسی بر اساس روزانه هام و فکرهام و زندگی ام

اولین مطلب

جمعه, ۲۹ آذر ۱۳۹۸، ۰۸:۲۶ ب.ظ

خب این اولین مطلب من برای وبلاگ نویسی هست و اصلا نمیدونم با اینجا چکار خواهم کرد آیا ادامه میدهم یا نه؟

اما سعی میکنم بمرور برای خودم یه سبک نوشتن را انتخاب کنم و تا حدودی تو ذهنم دسته بندی کنم که چی ها را میخوام بنویسم و ....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۲۹
زری ..

نظرات  (۲)

۲۹ آذر ۹۸ ، ۲۰:۲۸ علی شبانه

خوبه.

به نظرم یکی از صادقانه ترین و قشنگترین پست های اول بود.

پاسخ:
عزیززززززم صادقانه بود اما قشنگی اش را نمیدونم، تو لطف داری. اصلا یادم نبود چی بوده اولین پستم، رفتم خوندم :))) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی