یه مامان که نمیخواد فقط مامان باشه

وبلاگ نویسی بر اساس روزانه هام و فکرهام و زندگی ام

یه چیزی بگم! من هنوز سریال فرندز را ندیدمfrown البته دروغ نگم شاید پارسال دو سه قسمتش را دیدم، اون هم با هدف زبان آموزی که دیدم با این هدف نه از دیدن سریال دارم لذت میبرم و نه اون انتظارم از زبان آموزی را برآورده میکنه و این بود که کنار گذاشته شدindecision 

اما نمیدونم چرا همیشه فکر میکنم این هم جز کارهای انجام نداده ام هست که باید انجام بدهم! 

الان پسری ها نشسته اند وسط هال و دارند با این بلوک های ریز چوبی خونه سازی میکنند البته که بزرگه هدفمند ‌و‌ کوچیکه فقط به هم میریزه؛)) جز مواقع خوشبختی منwink

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۱۱
زری ..

نظرات  (۳)

۱۱ دی ۹۸ ، ۱۴:۰۹ ربولی حسن کور

سلام 

من که هیچکدوم از سریال های معروفو ندیدم

وقت و حال دنبال کردن سریالو ندارم

فیلم سینمایی رو ترجیح میدم 

پاسخ:
سلام، فیلم دیدن خیلی ذهنم را درگیر میکنه یعنی درسته که ظاهرا دو سه ساعت فیلم میبینم اما در عمل شاید یکی دو هفته ذهنم را درگیر داره و واقعیتش الان اصلا در مرحله ای نیستم که ذهنم بتونم این حجم را طاقت بیاره شاید با کتاب خوندن راحتتر کنار میآم چون تیکه تیکه میخونم و با کتاب جلو میروم اما فیلم انبوهی از داده ها را یهویی میریزه تو ذهنم. یه چیز دیگه ی این سریال ها را دوست دارم به نسبت فیلم چون چند سیزن باهاشون درگیر میشیم انگار یه جوری باهاش ارتباط میگیریم و با شخصیت ها همراه میشیم و من این را دوست دارم:)

آخ آخ این همون تله ایه که من پارسال توش افتاده بودم. اینکه برای دیدن فیلم و خوندن کتابا هم واسه خودم برنامه میذاشتم و وقتی بهش نمیرسیدم عصبی میشدم، در حالی که فیلم دیدن یه هابیه و باید حال من رو خوب کنه، نه اینکه به صورت وظیفه دربیاد و عقب موندن ازش آزارم بده. 

خلاصه که سعی کن تو این دام نیفتی، صرفا لذت ببر :چشمک

پاسخ:
درست میگی لاندا جان، من متاسفانه هنوز  نتونستم تو یه زمینه هایی این مساله را با خودم حل کنم و دقیقا همینطور که تو گفتی انگار تو دام افتاده باشم:( اما خوبه بهم یادآوری کردی حواسم جمع تر میشه

من هم دقیقا مثل شما هستم. کلا دو سه قسمت فرندز رو دیدم اونم به عنوان تکلیف کلاس زبان. البته فکر کنم دیدنش مفرح باشه

پاسخ:
عه چه جالب پس انگار تعداد ندیده ها کم نیستا:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی