یه مامان که نمیخواد فقط مامان باشه

وبلاگ نویسی بر اساس روزانه هام و فکرهام و زندگی ام

از پیامهای واتساپی دختری:))

سه شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۲۷ ق.ظ

خب از اول بگم که ما یه تبلت تو خونه داشتیم که من مالکیتش را به هیچکسی نمیدادم و میگفتم تبلت خونه:) دلیلم هم این بود که بتونم حس مالکیت خواهی بچه ها را کنترل کنم مخصوصا دختری که با پسر بزرگه سر استفاده ی از تبلت جدال نداشته باشه و انصافا خیلی هم موفق بودم. اما  بعد از اون کتاب خوانی در طاقچه در ایام عید و بعدش هم آنلاین شدن کلاسها، عملا تبلت شد برای دختری و اصرارش را دیدم که واتساپ نصب کنه! خب دیدم دیگه ده سالش شده و شاید باید اجازه بدهیم تبلت شخصی برای خودش داشته باشه. خلاصه اینطور شد که تبلت شد تبلت خانوم:) واتساپ نصب شد و پروفایل خودش را ساخت و عکس خودش را گذاشت که اون را هم یکروز در میان عوض میکنه و هی با عکسهای خوشگلتر آپدیت میکنه خخخ :)) 

حالا گهگداری برای من هم پیام میفرسته و من موندم این ادبیات را از کجا یاد گرفته؟ یعنی واقعا کی و کجا اینها را یاد گرفته؟ اصلا انگار نه انگار ده سالشه! برای نمونه: برا من کلی قلب فرستاده و زیرش نوشته " همش مال تووووووووو" ، کامنت بعدی نوشته " یادت باشه با هیچ کس تقسیم نکن، باشه" ، و کامنت بعدی زده "خیییییییییییییییییییلی دوست دارم" یا مثلا طرح نقاشی یا کاردستی قشنگی میبینم براش میفرستم به یه کلمه بسنده میکنه و میزنه واااو ، یا مثلا نظرم را در موردی خاص میپرسه؟! خلاصه خیلی برام جدیده مراودات مجازی و کامنتی با دختری و نکته اش اینه کامنت هاش و ادبیاتش خیلی از رفتاهای عملی اش هست. شاید برای شمایی که میخوانید خیلی عادی بیاید و بگویید وااا حالا انگار بچه اش چه نثر پر طمطراقی افاضه کرده؟! خخخ اما باور کنید برا من خیلی تازگی داره! باور کردید؟ یا هنوز بنظرتون من ندید بدید هستم؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۱۶
زری ..

نظرات  (۵)

خیلی عالی بود این مطلب
امید وارم بازم مطلب بزارید

پاسخ:
مرسی. مگه قرار بود دیگه مطلب نذارم؟! :))

عزیزم مامانا چون از نوزادی بچه باهاش هستند هی احتمالا فلش بک می زنند به اون موقع ها و وقتی توانایی های جدید بچه رو می بینند فکر میکنند اون فسقلی به اینجا رسیده :)

 

ماشالله دختری  که اون گپ ها رو باهات می زنه همچین ادبیاتی ازش بعید نیست که هیچی کاملا هم متناسبش هست.  

 

چند روز دیگه احتمالا یه چیزهایی واست فوروارد میکنه که بیشتر هیجان زده ت میکنه که از کجا می دونه من همچین چیزایی رو دوست دارم :)

پاسخ:
آره دقیقا این فلش بک بارها و بارها اتفاق میافته! صبا جون همین الان هم همینه به من کتاب معرفی میکنه:)) فقط امیدوارم خراب نکنم این همدلی اش را. خدایی خیلی پایه هست طفلکی 

امروز داشتم فکر میکردم که بچه ها تا سه سالگی اوج جذابیت شون هست چون بعدش تغییراتشون اونقدر کم میشه و ریز ریز تغییر میکنند که دیگه ادم زیاد متوجه شون نمیشه. الان اینو که تو گفتی فکر کردم پس دوره های دیگه ای هم میاد که یهو تغییرات شون ما رو هیجان زده میکنه

پاسخ:
نه مهبانو جان، تازه روز بروز شگف زده تر هم میشی چون تغییراتشون از توان و کنترل تو خارج میشه! اما خب واقعیت اینه که اصل زندگی همینه!

دیگه وقتی وارد دنیای مجازی میشن چیزهای حدید یاد میگرین . دختر من خیلی به گوشی وابسته بود و یادمه یه سال اول مهر ازش گرفتم و تا ۲۴ ساعت رفتارهای اینهایی که مواد بهشون نرسیده رو ازش میدیدم که خودم ترسیده بودم . پرخاشگر و به شدت عصبی اما خوشبختانه بعد از یه روز درست شد . 

پاسخ:
دقیقا دنیای مجازی مجموعه ای از خوبی و بدی است در واقع، اما خب گریزی ازش نیست

مامان ها نسبت به بچه هاشون همیشه ندید بدیدن

مثل خود من :)))

پاسخ:
آررره والله:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی