یه مامان که نمیخواد فقط مامان باشه

وبلاگ نویسی بر اساس روزانه هام و فکرهام و زندگی ام

مرغ آمین سریعا خودت را برسون اینجا :))

سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۴۷ ب.ظ

با سلام و صلوات بیام بنویسم:) 

این ده دوازده روز چند باری اودم بنویسم، تا وبلاگ را باز کردم اول گفتم برم یه سری به دوستان بزنم و تا مطالب را خوندم و کامنت گذاشتم دیدم بیشتر از یکساعته که اینجا هستم، دیگه گفتم برم دفعه ی بعدی که اومدم فقط پست میذارم و باز همین چرخه تکرار شده :) الان هم همین کار را کردم اما دیگه گفتم باید پست را بذاری!

 

خب این روزها عمده ی وقتم بجز بحث بچه داری و خونه داری که از صبح تا ظهر هست، از ساعت سه به بعد که زمان اختصاصی خودم شروع میشه به زبان خوندن و چت کردن انگلیسی میگذره و یکی دو تا کار دستم بوده که اونها را هم انجام داده ام. یه چند باری هم تصمیم گرفتم به جمعیت رجال یه فرصتی دیگه بدهم wink و یه مکالمه ی جدید را امتحان کنم که گند زده اند به اعصاب من و بی خیال شده ام!  اما خوب فعلا تصمیم دارم بیشتر متمرکز بشم به تکنیک های امتحان خوندن و وقتم را بذارم برای امتحان. 

امروز معلم زبان را کنسل کردم بنظرم اون انتظاری که من داشتم را برآورده نمیکرد البته بنده خدا سعی خودش را میکرد و تایم کلاس را متمرکز بود روی درس و درس میداد اما خوب من دنبال این بودم که مطالب جوری باشه کم من یک هفته بدوم و اینقدر بخونم تا اونها را پوشش بدهم که اینطور نبود. از طرفی دیگه یکی از دوستان یه کانال تلگرامی معرفی کرد این چند روز درس های ریدینگ را اونجا گوش میدادم و انصافا خوب بود عین جلسه ی کلاس بود و قشنگ باید گوش میدادم و نت برمیداشتم، حالا دوستم میگه بقیه ی مطالب و موارد امتحانی را به این خوبی درس نمیدهند اما برم بگردم ببینم شاید برای اونها هم تدریس های خوبی پیدا کردم:) دیدید یه موقع هایی یهویی یه راهی جلوی پاتون باز میشه و یا تو مسیری قرار میگیرید که دقیقا همون چیزی هست که باید باشه! الان دقیقا من به این نیاز دارم!!! آهااااای مرغ آمییییییین کجایی؟ 

یه عکس هم بذارم حال و هوای پست لطیف بشه:))

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۱۴
زری ..

نظرات  (۴)

خدا رو شکر که تونستی یه برنامه منظمی داشته باشی برای زبان خوندن. همین که شروع کردی یه صورت جدی یعنی ۵۰٪ مساله حل شده. بقیه ش هم سر راهت قرار میگیره نگران مرغ آمین و ... نباش. آدم تو هر بازه ای یه نیازی داره و برای برطرف کردن اون نیازش جستجو میکنه و جوابش رو هم پیدا می کنه. 

 

موفق باشی مامان سختکوش و ساعی :*

پاسخ:
مرسی صبا جونم، دوستت دارم :*)

خیلی دختر سخت کش و الهام بخشی هستی... تبریک می گم بهت

ممکنه اسم این کانال زبان و بگی بی  زحمت؟ من هم دارم برای استرالیا اقدام می کنم

پاسخ:
سلام ماهی جان. 
عزیزم این کانال برای آزمون پی تی ای هست. 
یه کانال اصلی تو تلگرام داره و بعدش کلی کانال ها و زیر گروه های دیگه دارند. من ادرس کانال اصلی را برات میذارم، برو داخلش بعد ادرس بخشهای مختلف را پیدا میکنی. اگر نتونستی و سوالی داشتی بیا بپرس. راستی ظاهرا پیج اینستاگرام هم دارند اما من سر نزدم. 
@PTEmagazine
@PTEmagazine_podcast  

سلام خو شحالم که برگشتی. لبخند. این کامنتدونی تو چرا ایموجی ن داره؟ چطوری آدم باید لبخند بزنه؟

بعد هم برای چه امتحانی میخوای خودت رو آماده کنی؟ یعنی توی این مقطع هدفت از تقویت زبان چیه؟ برای این میپرسم که مثلا برای آمادگی برای تافل مطالب مشخص خوبی وجود داره و امتحانات دیگه هم همینطور. بعد که سطحت معلوم شد از همونجا شروع میکنی و کم کم پیش میری.

پاسخ:
آره خواهر این بلاگ بیان  این مدلی هست کلا با ایموجی ها رابطه ی خوبی نداره! میخواد به زور ما را جدی نگه داره خخخ
عزیزم باید یا آیلتس بدهم یا یه ازمونی چند سالی هست اومده به اسم پی تی ای که فعلا نظرم و تمرکزم روی اون هست. اره تا حدودی متریال را جمع کردم صادقانه بگم مشکل متریال نیست مشکل همت هست :( 

اتفاقا چند بار می خواستم ازت درباره معلم زبان بپرسم یادم می رفت، امیدوارم خودت بتونی از پیش بربیای که حتما برمیای.

پاسخ:
امیدوارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی