یه مامان که نمیخواد فقط مامان باشه

وبلاگ نویسی بر اساس روزانه هام و فکرهام و زندگی ام

زود می آم ...

شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۶ ق.ظ

ساعت یازده و چهل دقیقه است، چند وقته با خودم کلنجار میرم که من به نوشتن اینجا بدون هیچ تلاشی برای انگلیسی نوشتن نیاز دارم، یعنی نوشتن اینجا  وقتی جملات را فارسی تایپ میکنم بهم حال خوب میده، وقتی هرچه که در ذهنم هست را با مهارت فارسی نوشتن خودم تبدیل میکنم به یه متن، به همه ی این حالهای خوب نیاز دارم. اومدم بشینم یه پست درست درمون بنویسم که چشمم به ساعت خورد، گفتم برم برای ناهار کوفته بذارم تا پخته بشه و بعد بیام اون پست را بنویسم؛ اما از خودم ترسیدم که تو پروسه ی آماده کردن ناهار و پختن کوفته باز خودم را قانع کنم که به عهدم وفادار بمونم و مطلب فارسی نذارم :) خلاصه اینکه این پست را همین الان تایپ میکنم و آپلود میکنم که دیگه حتما مجبور باشم اون مطلب اصلی فارسی را بذارم: بعد از کوفته میبینمتون :))   

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۰۱
زری ..

نظرات  (۱)

خیلی کار خوبی کردی ، آفرین 

اصلا فارسی نوشتن یک چیز دیگه ست، حالا نه اینکه خیلی هم بلدم:-)

نوش جونتون ، ما کوفته کم می خوریم و به خاطر تنوع غذایی دوست دارم درست کنم اما همسرم اصلا خوشش نمیاد ، غذای اصیلیه از یه شهر اصیل :-)

پاسخ:
آره میآم مینویسم.
 در مورد کوفته البته باید اعتراف کنم که مطمینا به خوشمزگی نوع اصیلش نمیشه اما خوب ما هم معیار مقایسه مون خودمون هستیم:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی