یه مامان که نمیخواد فقط مامان باشه

وبلاگ نویسی بر اساس روزانه هام و فکرهام و زندگی ام

طعم شیرین یه موفقیت ...

چهارشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۹، ۰۴:۲۱ ب.ظ

یه سازمان جهانی است به اسم وایپو (سازمان جهانی مالکیت فکری)، اون موقع ها که دانشجوی ارشد بودم استادامون این سایت را معرفی کردند و من هم اون موقع ها رفته بودم یه دوری اون تو زدم، خب یکسری کورس هایی داشت که البته به زبان انگلیسی بود و من هم سطح زبانم در حدی نبود که بتونم اونها را بگذرونم. تا اینکه دو سه هفته پیش دوستم گفت فلانی وایپو این کورس را رایگان گذاشته و سرتیفیکیت هم میده، دیگه من هم رفتم ثبت نام کردم. امروز امتحان آنلاینش بود، با دوستم همزمان رفتیم تو سایت و قرار شد دو ساعت اول را هر کسی خودش بزنه و بعدش با هم جوابها را چک کنیم. نیم ساعت آخر که اومدیم جوابها را چک کنیم دیدیم واویلااااا سوال ها فرق داره :)) دیگه هر کدوم چند تا سوالی که شک داشتیم را از همدیگه پرسیدیم و امتحان را سابمیت کردیم. همون لحظه جواب آزمون را داد، از صد شدم هشتاد و نه :)))

هووووووررررااااا angel خیلی وقت بود این استرس امتحان و شیرینی جواب گرفتن را نداشتم:) به قول داداشم که به من میگه تو محکوم شدی به درس خواندن ابدی laugh

از اونجاییکه ماها عادت داریم همیشه خودمون را شماتت کنیم، دیشب که با این دوستم چت میکردم داشتیم میگفتیم چه اشتباهی کردیم همون روزهای دانشجویی ارشد اینها را شرکت نکردیم:( امروز تازه یادم افتاد دلم میخواست اما سطح زبانم پایین بود و اجازه نمیداد به انگلیسی یه کورس بخونم و امتحان بدهم. wink

+ اون مقاله هنوز به قوت خود باقی است sad

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۲۶
زری ..

نظرات  (۳)

عزیزم. مبارک باشه موفقیت جدید😍 شیرینیش گوارای وجودت🙂

 

به نظر من همین که داری سه تا بچه رو مدیریت میکنی و به کارهای متفرقه هم می پردازی خودش موفقیته🙂

پاسخ:
مرسی صبا جونم، تو به من خیلی لطف داری :*) قربووونت
آره مزه داد، دلم باز هم میخواد:))

افرین چه عالی نوش جونت لذت این موفقیت و انشالله مستدام باد

پاسخ:
مررررسی عزیزم، انشاالله برای همه که تلاشی میکنند ثمره اش را به بهترین شکل ببینند.
۰۷ دی ۹۹ ، ۱۹:۰۷ ربولی حسن کور

سلام

کاش آدرسشو هم مینوشتین

پاسخ:
سلام. آدرس چی را آقای دکتر؟ ادرس وایپو را؟ یه سایت تخصصی حقوقی هست برای حمایت از نوآوری های فکری. به همین اسم یا wipo در گوگل بزنید بهش میرسید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی