یه مامان که نمیخواد فقط مامان باشه

وبلاگ نویسی بر اساس روزانه هام و فکرهام و زندگی ام

1- صبح از خواب بیدار شدم، آقای شوهر گفت از این توالت استفاده نکنید، همسایه پایینی گفته راه آب بسته شده و آب فاضلاب برمیگرده تو توالتشون. قرار شد حواسمون باشه فقط از اون یکی توالت استفاده کنیم. 

2- دو ساعت بعد همسایه اومد بالا که باز هم آب میزنه بالا، بهش گفتم اما ما از این توالت استفاده نکردیم!

3- یک ربع بعدش باز همسایه اومد بالا، که میشه کلا شیر فلکه ی آب را ببندید! فکر کردم منظورش فلکه ی آب اختصاصیِ توالت هست، بهش گفتم ما اصلا از این توالت استفاده نکرده ایم ها! گفت نه! شیر فلکه ی آب کل ساختمان را! گفتم باشه! و بستمش.

4- نزدیک سه ساعت، از ساعت ده صبح تا نزدیک های یک بعد از ظهر بدون آب سپری کردیم! میخواستم برا ناهار غذا بپزم که فکر کردم مرغ و برنج پختن آب میریزه، باشه کوکو سبزی بپزم. 

5- آقای شوهر اومد خونه و اومد دستش را بشوره گفتم فلکه آب را بستم، فلکه را باز گرد. اومد دست بشوره بهش گفتم یه ظرف بذار تو سینک که آب نره تو راه آب! همسایه میگه آب برمیگرده تو خونه شون! (هر چند مشکل ایشون توالت بود اما من محض احتیاط گفتم تو آشپزخونه هم رعایت کنیم)

6- آقای شوهر گفت، دو ساعتی هست که مشکلشون حل شده! وقتی برگشتم خونه اول رفتم دم خونه شون!

7- آقای شوهر گفت همسایه گفته آقایی که اومده فنر زده گفته پوشک بچه انداخته بودید و 

گیر کرده تو راه آب!!! اقای شوهر پرسیده مگه پوشک را درآورد؟ همسایه گفته نه! فنر زد رد کرد، رفت!!! حالا چطوری فهمیده پوشک بچه بوده؟؟؟ (خودم یاد این دستگاه های اندوسکوپی معده افتادم، که یه دوربین سرش هست و میفرستند پایین تو معده که ببینند اون تو چه خبره smiley)

نتیجه گیری: هنوز تو حیرتم از این حجم بیشعوریِ همسایه؛ اولا که وقتی میآیی میگی فلکه آب را ببند و من میبندم چرا فکر نمی کنی وقتی مشکل خودت حل میشه، باید بیایی به من بگویی که فلکه آب را باز کن! ثانیا چطوری فکر کردی ما پوشک بچه مون را انداختیم تو راه آب، بعد از بالا رد کرده و اومده بعد از سیفون توالت شما گیر کرده!!! چرا ذره ای فکر نکردی مشکل گیر کردن سیفون توالت شما، نتیجه ی اشتباه خودتون باشه؟ 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۳
زری ..

نظرات  (۳)

واقعا. چقدر بی ملاحظه. 

پاسخ:
بله متاسفانه :(

همسایه تون چه کم شعوره و تنبل!

ازت خواهش می کنم اینبار دیدیش بهش بگو خوب بود فکر نمی کنی وقتی بخاطر راحتی شما تمام کنتور را بستیم خوب بود بهم خبر می دادید تا بتونم راحت کارهای خونه رو بکنم؟ 

سوال کنی مجبوره یه سر سوزن فکر کنه شاید یادش بمونه بار دیگه اینکار رو نکنه. 

 

آره زری جون یه سیم دراز که سرش یه دوربین کوچولوست می فرستند تا بدونن چی گیر کرده. و معمولا راهش همینه که با فشار بزنن و ردش کنند. درش نمیارن.  

پاسخ:
آره اگر ببینمش حتما میگم، البته احتمالش خیلی کمه ببینمش الان نزدیک شش ماهه ما اینجا هستیم من اون روز اولین بار بود دیدمش. 
اما نسرین جون من قدیم فنرها را دیده بودم دوربین نداشت سرش، مضافا اینکه اصلا بعیده پوشک بچه باشه میدونی از این چاه بست ها که میگذارند اصلا عملا نمیشه چیزی شبیه پوشک یا حتی نواربهداشتی انداخت اون تو، یعنی اصلا پایین نمیره بنظر من بیشتر احتمالش هست دستمال کاغذی جمع شده بوده. بعد این فنر زن ها یه چیزی میگویند اما اینکه چرا همسایه فکر کرده باید نسبتش بده به ما؟؟؟ مثل این آدم‌هایی که همیشه دنبال این هستند دیگران را مقصر کنند:(

فکر کردم گفته خودش پوشک انداخته! 

این دیگه چه موجودیه!؟

 

من سیستم توالت فرنگی را گفتم. توالت ایرانی را نمیدونم. 

چون چندین سال پیش تجربه شو داشتم و درست میگی دستمال توالت زیادی توش گیر کرده بود.

 

پاسخ:
نه بابا منظورش ما بودیم خخخ 
آهان آره راست میگی سیستم توالت فرنگی یه کم فرق میکنه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی