یه مامان که نمیخواد فقط مامان باشه

وبلاگ نویسی بر اساس روزانه هام و فکرهام و زندگی ام

خورشید عالم تابه، تنها به من میتابه

چهارشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۹، ۰۲:۴۴ ب.ظ

- روزهای معمولی و یکنواختی را دارم میگذرونم ... سعی میکنم روزانه سه تا چهار ساعت درس بخونم که این درس خوندن شامل کورس های وایپو و زبان خوندن برای آزمون میشه... هوا خیلی خیلی بهاری شده دیگه براحتی روزی چند بار پنجره ها را باز میذارم که هوای خونه عوض بشه... اشراف پنجره ی آشپزخونه و پذیرایی به فضای باز بیرون و دیدن آسمون آبی و نور خورشید حالم را خوب میکنه ... مدام این تک بیت ترانه تو ذهنم میچرخه ... خورشید عالم میتابه، تنها به من میتابه ... یه جورایی علاوه بر حس خوب بهم یه حس قدرت میده، یه جورایی سعی میکنم تمام حس های منفی و ناکامی را از خودم دور کنم... خودم میدونم شاید این هوای خوب و این خورشید عالم تاب نتونه حالم را خوب کنه اما بدون شک نبودنش میتونست حالم را خراب کنه ...

- پسر کوچیکه را از پوشک گرفتم یعنی یک هفته قبل از تولد دوسالگی اش استارت را زدیم و الان دو سه روزی هست که چشمش نکنم خیلی خوب بوده :)) بماند که واقعا ده روز اول عجیب خسته ام کرده بود :)) یعنی باورم نمیشدتا این اندازه میزان خوب بودن یا بد بودن حال من به جیش این بچه ربط داشته باشه!!! یه جورایی وقتی میدیدم حالم بد هست و دلیلش این بود که شلوارش خیس بود اصلا از خودم حرصی ام میشد که آخه یعنی چی؟ یعنی تو باید اینقدر از خودت تهی باشی که همچین موضوعی اینطور کیفیت حال تو را بالا و پایین کنه؟ اما خب واقعیت این بود که دقیقا همچین موضوعی حال من را اینطور تحت تاثیر قرار میداد! حالا فعلا که انشاالله خدا بخواد قضیه ی پوشک منتفی شده wink 

- کماکان صحبت کردن هام با دختری ادامه داره، و همیشه با اشتیاق ازم میپرسه مطلب جدید گذاشتی؟ یه چند تایی انیمه و انیمیشن این مدت با همدیگه دیدیم که مدام ازم میخواد چرا در موردش تو وبلاگ نمینویسم که خب جواب من اینه که باید حس و حالش باشه. 

- این مدت با دختری زیاد در مورد حسادت صحبت کردم و اینکه چطوری این حس حالمون را خراب میکنه و در مقابله باهاش چکار میتونیم بکنیم و اون موقع چه حسی داریم و اینکه بتونیم خودمون را درست تحلیل کنیم و تمرین کنیم که در اون موقعیت چه تصمیمی بگیریم و بر خودمون مسلط باشیم. در مورد همه ی اینها خیلی با هم حرف زدیم و البته که هنووووز هم در این مورد زیاد حرف خواهیم داشت. 

- انیمشن ها و انیمه هایی را که با هم دیدیم را  هم سعی کردم فرصت خالی کنم که بتونم در موردشون بنویسم. انشاالله فرصت کنم ذهنم را متمرکز کنم، بشینم در موردشون بنویسم، یعنی در واقع دختری خیلی هولم میده که در موردشون بنویسمlaugh 

- هفته ای چهار پنج ساعت هم روی کارهای شغلی ام وقت  میذارم که نسبتا خوبه، یه حس مفید بودن خوبی بهم میده.

- همزمان دو تا از کورس های وایپو را با هم برداشتم که آخر مارس امتحان هر دوشون هست که میشه دهم فروردین:( اوووف یکیشون خیلی سخته:((

- و دیگه اینکه تصمیم گرفتم برای اردیبهشت ماه یه ماک بخرم، اینطوری دو ماه فرصت دارم که هدفمند بخونم، برم ماک بدهم ببینم اوضاع زبانم چطوره. 

+ نمیدونم چرا همیشه فکرهام خیلی بزرگ هستند اما تلاش هایم ذره ذره هستند :( خدایا یه زحمتی بکش این ها را به هم نزدیک کن ... دستت درد نکنه انتظار معجزه ندارم فقط همینقدر که این دو نقطه را به هم نزدیک کنی کافیه :))

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۱۳
زری ..

نظرات  (۱۰)

در تمام موارد موفق باشی 

پاسخ:
مرررررسی نسرین جان :*)

علی الحساب نمی دونستم ماک چیه سرچ کردم.

چند تا انیمیشن خوب می تونی معرفی کنی ؟ من اصلا انیمیشن نمی بینم  و خیلی تعریفش رو شنیدم دوست دارم ببینم مخصوصا اونها که حال و هوای کارتون های قدیم رو یه ذره تداعی کنند  .

پاسخ:
ماک به کارت نبوده عزیزم نمیدونستی :) 
انیمیشن؟ ببین الان یه چیزی دیگه مد شده به اسم انیمه، امشب داریم یه انیمه میدیدیم به اسم وسط ناکجا اباد موعود، سریالی هست و فقط قسمت اول را دیدیم خیلی مفهومی بوووووود خوشم اومد واقعا. اما خب قرار شد قسمت بعدی را بعدا ببینیم. اصلا مثل اون چیزهایی که ما میدیدم نیست واقعا موضوع یه سر و گردن بالاتر از اونچیزی هست که ما میدیدم. یه انیمه هم قبلا دیدیم به اسن your name که واقعا من خوشم اومد. دیگه بقیه تو ذهنم نیست. یکی هست پونیو که ندیدم اما تعریفش را شنیدم. 

اون قسمت تنها به من می تابه خیلی خووووب بود :)) آدم حس می کنه وسط عالم هست و عالم مسخر اوست :) 

 

می دونی من جدیدا دارم فکر میکنم مثلا چرا آدم نباید از جیش بچه ناراحت بشه و بهم بریزه؟ اون یه جیش ساده نیست. یه پروژه هست که چند تا آدم درگیرش هستند. تو براش انرژی جسمی و روانی گذاشتی. نه تنها تو بلکه این یکی از مراحل مهم و نقاط عطف زندگی پسر کوچیکه هست و تو مدام داری خودت رو کنترل میکنی که مبادا طوری رفتار کنی که اثر بدی رو پسر کوچیکه بگذاره. یعنی ذهنت همش داره پردازش میکنه و شلوار خیس برات نشونه شکست تو تلاش هات هست و خب مسلم هست که بهم می ریزی. بعدش هم مگر فقط همین هست. هزارتا موضوع دیگه هم تو ذهنت باز هست.

 

من عاشق مکالماتت با دختری هستم :)  حس میکنی گاهی اون تو این بحث ها یه چیزی یادت میده؟

 

 

امیدوارم در همه امور کاری و درسی موفق باشی عزیزم:* 

پاسخ:
دقیقا همون حس که عالم مسخر من هست :)) حالا خوبه من خودم را ادم جاه طلبی نمیدونم :) 
آخی صبا قربون دوست فهمیده ام بشم :) دقیقا همینی که میگی من اون شلوار خیس را نسبت میدهم به نتیجه ی عملکرد خودم  و یا حتی به دورنمایی که در این مسیر خواهم داشت خب همینه که خشک بودن شلوار اونقدر حالم را خوب میکنه و خیس بودن شلوار این بچه اینطور من را به هم میریزه  که رسما روزم را خراب میکنه خخخ البته همینجا بگم فعلاچند روزی هست که این بچه هی داره من را خوشحال میکنه ها ها ها
در مورد دخترم، علاوه بر اینکه یاد میگیرم، در واقع مدام داره من را غافلگیر میکنه :)) 

مرررسی مرررسی عزیزووووم :*
۱۴ اسفند ۹۹ ، ۱۰:۲۸ ربولی حسن کور

سلام

میگم خورشید عالم تابه نبود؟ یا من اشتباه میکنم؟

پاسخ:
سلام
من که گفته بودم لیسنینگم تو فارسی هم ضعیفه چه برسه به انگلیسی :( شما درست میفرمایید ایراد از لیسنینگ ضعیف بنده هست 
۱۴ اسفند ۹۹ ، ۲۲:۱۹ ربولی حسن کور

سلام

خب خداروشکر

اول فکر کردم من دارم آلزایمر میگیرم!

پاسخ:
سلام، درستش کردم روح هایده هم در عذاب نباشه :)))

مبارک باشه....این از پوشک گرفتن بچه ها هم از اون کارهای استرس زا هست...خوشحالم که این مرحله رو هم با موفقیت پشت سر گذاشتی..

پاسخ:
قربونت سلامت باشی..... آره بخدا من که خیلی سختم بود؛) خدا رو شکر انگار حل شد
۱۵ اسفند ۹۹ ، ۲۳:۴۹ زندگی در خیابان بیست و پنجم

سلام زری جون

داری برای ایلتس میخونی؟ چه قدر خوب :) منم دارم تلاش میکنم زبان بخونم و سطح زبانم رو بیارم بالا. وای من توی اسپیکینگ افتضاحم :((( تو از چه منابعی برای خوندن استفاده میکنی زری جون؟ من جدیدا برای لیسنینگ لز سیکس نینت انگلیش بی بی سی استفاده میکنم و کماکان راضیم. 

همیشه به مامانم میگم سخت ترین قسمت بچه داری از پوشک گرفتن بچس. لطفا تجربیاتتو با ما در میون بذار :) 

پاسخ:
سلام، عزیزم من برای آزمون پی تی ای میخونم، نمیدونم باهاش آشنایی داری یا نه، برای نمره ی 65 که میشه معادل 7 آیلتس باید خودم را آماده کنم که خیلی خیلی خیلی عقب هستم. یکسری متریال داره این آزمون که خب من همون ها را بعنوان منبع استفاده میکنم. اسپیکینگ این آزمون اصلا مثل آیلتس یا تافل نیست کلا این مهارتها را با یه روشهای دیگه ای میسنجه یعنی در مورد اسپیکینگ اصلا تو مثل آیلتس در مورد یه موضوع حرف نمیزنی. 
تو پوشک گرفتن بچه به چه کاری ات میآد؟؟؟؟؟

همین تلاش ذره ذره اگه صعود کوانتومی طور داشته باشه خوبه

پاسخ:
به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل 

سلام زری خانوم،وایپو به مناسبت روز جهانی زن یه برنامه داشت شرکت کردین؟

پاسخ:
سلام عزیزم، نه :( چی بود برنامه اش؟ ایکاش همون موقع بهم میگفتی :)

سلام زری خانوم،ببخشید واقعا که دیر گفتم،یه دوره ی رایگان بود،منم از پیج یه خانم ایرانی که مشاور هستن توی سازمان ملل در این حوزه هستن دیدم

پاسخ:
سلام ساناز جانم، قربونت برم فدای سرت :) اون پیج خانم ایرانی را هم معرفی کنی برامون ممنون میشم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی