یه مامان که نمیخواد فقط مامان باشه

وبلاگ نویسی بر اساس روزانه هام و فکرهام و زندگی ام

فکر کنم آخرین پست امسال باشه :)

چهارشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۹، ۰۹:۲۷ ب.ظ

بین پست های دوستان، پستی دیدم مبنی بر اینکه 9 تا چیزی که امسال حالمون را خوب کرد، بنویسیم. 

خب بریم شروع کنم به نوشتن، شماره گذاری ها اصلا نشونه ی ارجحیت نیست. 

1) عوض کردن خونه مون و اومدن به یه خونه ی بزرگتر که انصافا خیلی خوب بود:)

2) مجازی شدن مدارس، حقیقتش من همیشه فکر میکردم چه کاریه اینهمه تایم با مانتو و مقنعه پشت اون نیمکتهای خشک، و اینکه تایم تدریس هم کم شد، دختر من روزانه دو ساعت و نیم سر کلاس آنلاین بود که من راضی بودم از این بایت. 

3) پیشاپیش از همه ی کسانی که عزیزی شون را بر اثر کرونا از دست داده اند معذرت خواهی میکنم، میدونم خودخواهی هست که بگم خدا رو شکر ماها جز قربانیان کرونا نبودیم، اما واقعیت اینه من هنوز همینقدر خودخواهم و بخاطر سلامتی خانواده ام و اطرافیانم، خدا را شاکرم که هیچ کدام از اطرافیان و نزدیکانم جونشون را براساس کرونا از دست ندادند.

4) از شیر گرفتن پسر کوچیکه تو نیمه های سال و از پوشک گرفتنش که به زور یکماهی میشه 

5) گفتمان ها و گپ های شبانه با دخترم و گهگداری برنامه ی فیلم دیدن با همدیگه که تازه استارت را زده ایم و امیدوارم بهتر بشه. 

6) هرچند که نمره ای که برای زبان میخواستم را نگرفته ام، یعنی اصلا امتحان نداده ام؛ اما تا حدودی از سطح زبانم راضی ام. در واقع از پروسه ای که دارم میگذرونم ناراضی نیستم.

7) از آقای شوهر راضی ترم :)) 

8) بخش نسبتا بزرگی از وقتم به یکسری موضوعات روانشناختی اشتغال داشت، که راضی ام ازشون در واقع از این جریانی که در فکرم صورت گرفته راضی ام. 

9) همبازی شدن پسر ها با همدیگهsmiley

+ دوستان عزیزم امیدوارم سال جدیدی که در پیش داریم برای همگی مون سالی باشد پر از سلامتی و شادی و صلح 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۲۷
زری ..

نظرات  (۱۰)

به به چه لبخندهای زیبایی🥰

 

سال نو پیشاپیش مبارک عزیزم. با آرزوی بهترین ها در سال جدید برای همه مردم دنیا🙏

پاسخ:
مررررررسی صبا جونم .... 
بر تو هم مبارک باشه ... انشاالله

سلام خوبی چه پست خوبی همشون عالی و انشالله امسال هم کلی اتفاقات خوب بیفته براتون. انشالله یه نمره عالی بگیری تو زبان تا خستگی این سال در بیاد. من میفهمم با چه سختی داری درس میخونی و باورت نمیشه شاید خیلی کمرنگ باشم ولی همیشه به یادتم و برات آرزوی موفقیت دارم.

پاسخ:
سلا عزیزم .... مرسی از محبتت ... باورم میشه دوست خوبم من هم خیلی وقتها به یاد دوستان وبلاگی هستم :)) 

آمییین 

پاسخ:
بووووس و گل

خدارو شکر ....سال پر باری بوده براتون...امیدوارم در سال جدید هر روز بهتر از دیروز براتون پیش بیاد...سال نو مبارک...

پاسخ:
مررررسی مررسی عزیزم .... بر شما هم مبارک باشه

شماره 4 بسی نفس گیر بود و واقعا خدا قوت می گم .

التماس دعا برای شماره 6 با کمی چاشنی حسادت .

تبریک ویژه برای 5 و 9 

خوشحالم در مجموع از عملکردت مخصوصا تو زبان راضی هستی.

 

 

پاسخ:
عزیزم برای شمار 6 به خودت مهلت و فرصت بده، فقط یه کوچولو براش برنامه ریزی کن که غافل نشی ازش. 
مرسی مرسی مهربونم
۳۰ اسفند ۹۹ ، ۰۸:۰۵ زندگی در خیابان بیست و پنجم

سال نوت مبارک زری جون ، ایشالا سال دیگه انقدر موارد خوشحالیت زیاد بوشه که ندونی کدومو بنویسی اینچا :)*

پاسخ:
سلام ارغوان جانم، ممنونم عزیزم بر شما هم سال نو مبارک باشه ... مرررررسی از آرزوی زیبایت همچنین برای تو :)

زری جان امیذوارم سال جدید برای همه مون سال بهتری باشه و تو هم بتونی به آرزوهای قشنگن برسی. و سال بعد بیای اینجا و لیست موفقیت هات و بنویسی. برات آرزوی شادی و سلامتی و آرامش دارم. بوس و گل

پاسخ:
سلام ترانه جانم، ممنونم عزیزم. من هم متقابلا برای تو و عزیزانت سالی پر از سلامتی و خوشی و موفقیت آرزو میکنم. مااااچ بهت 

سلام زری خانوم سال نو مبارک انشاالله سال آینده‌ از استرالیا عید رو به ما تبریک بگین

پاسخ:
سلام ساناز جان، مررررسی عزیزم از این آرزوی زیبایت ... واقعا :))
سال نو تو هم مبارک باشه عزیزم، انشاالله بهترین ها برات اتفاق بیفته. 
به قول یه نفر نوشته بود براتون آرزو میکنم همه تون تو سال آینده فقط غم غربت داشته باشید :))) 

سلام زری خانم،امروز تا دیدم خانم جوادی استوری گذاشته زودی اومدم که بگم،دوره ی تابستانه ی مالکیت فکری سوئیس رو گذاشته بودن و گفته بودن که به این شماره رزومه بفرستید :۰۹۱۲۳۴۸۰۶۳۴

نوشته بود که تسلط به زبان لازمه ولی مدرک نمیخواد،اسم این خانم هم ساناز جوادی،فارسی بزنین میاد،امیدوارم زود پیامم رو ببینید

پاسخ:
سلام عزیزم، بله دیدم :) ممنووووونم

وابییییی خدا رو شکر،اینقدر استرس داشتم که پیامم رو دیر ببینید.انشاالله که بتونید استفاده کنید

پاسخ:
ماااااااچ بهت :*)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی