یه مامان که نمیخواد فقط مامان باشه

وبلاگ نویسی بر اساس روزانه هام و فکرهام و زندگی ام

رنجی که از عدم دسترسی به اطلاعات میبریم

سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۴۰۰، ۱۱:۳۹ ق.ظ

در مورد این قراداد چین، خیلی برام عجیبه چرا باید اینقدر موضوع محرمانه باشه؟ چرا هیچ کسی در موردش هیچی نمیدونه؟ یعنی حداقل من نتونستم اطلاعات درست و حسابی از کم و کیف این قرارداد بفهمم.

تو این پست اگر دوستان اطلاعاتی از این قرارداد دارند و یا تحلیل های بدردبخوری سراغ دارند چه مثبت و چه منفی، با هم دیگه به اشتراک بذاریم. از اینهمه بی اطلاعاتی در عصر اطلاعات رنج میبرم. 

 

فقط یه چیزی را حس میکنم: انگار آمریکا اومد با تحریم ها اینقدر ایران را به زانو درآورد که بعد چین وارد عمل شد!!! یه جورایی انگار پروژه ی مشترک آمریکا و چین بود!!! یعنی فکر کنید چند سال بعد اسناد و مدارکش پیدا بشه که واقعا این آش با همکاری این دو کشور آمریکا و چین برای ایران پخته شده بود:( و البته که هنرنمایی مملکتداران خودمون را نباید فراموش کنیم:(

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۱۷
زری ..

نظرات  (۱۲)

اینجا رو من گوش کردم نشست اولشم هست ببینید. 

https://www.instagram.com/tv/CNXxf11qGgD/

 
پاسخ:
ممنونم ، سر میزنم.

سلام زری خانوم،تولد دختر گلتون مبارک باشه انشاالله که سالم باشن.زری خانوم برای سومین بار آزمون ما‌ به تعویق افتاد..ساعت اعلام؟ ۱۲ ساعت قبل آزمون...هفت غروب گفتن،قشنگ روانیمون کردن

پاسخ:
سلام ساناز جان، ممنونم عزیزم سلامت باشی. واااااای خدایا اینها چرا اینقدر بی درک و شعور هستند! واقعا نمیفهمند چه فشاری روی داوطلب ها هست؟ خیلی ناراحت شدم از این وضعیت. بخدا حق دارید هر چی بگید

زری خانوم راستی لایو خانم جوادی رو دیدین؟

پاسخ:
آره ساناز جان خیلی اتفاقی دیدم یعنی ده دقیقه ی اولش گذشته بود البته هی اینترنت قطع میشد اما کلیت صحبتها دستم اومد. 
ساناز جان شما برنامه ی رفتن داری؟

از شرمشونه که پنهانی اینکار رو کردن، چی بگن؟ بگن که دارن ایران رو تکه تکه می فروشند و می زنن به جیب؟

در اطراف تهران شهرکی ساختن با چهار هزار واحد مسکونی که ضد زلزله و محکم و از همه نظر راحت مخصوص چینی ها. کیش هم که در اختیارشون قرار گرفت و چند روز پیش اولین سرنشینان وارد شدند. ولی یادشون رفته بود سر زناشون روسری و مقنعه کنند که مجبورند توبه کنند. البته عیب نداره لابد چون زنهای ایرانی نیستن. 

مسیله مهم اینه که کشور داره تکه تکه میشه. سوگ از این بالاتر؟ 

حتی بعضیاشون فرمودند: مهم نیست خاک از دست بره!

پاسخ:
واقعا فکر میکنی اینها شرم دارند؟ 
اوووووووف چی بگم... 
ما یه ضرب المثل داریم میگه میخواهی خاک بریزی روی سرت حداقل برو پای یه تَل بزرگ. قضیه ی اینهاست ایکاش حداقل یه کشور بهتری

سلام‌‌‌ زری خانوم،من بله قصد مهاجرت دارم

پاسخ:
سلام، ساناز جون اگر برنامه ات رفتن هست، اگر نمره ی زبان داری یا میتونی نمره ی خوب بگیری، تمرکز کن برای اپلای. موفق باشی عزیزم

سلام زری خانوم،من هنوز آزمون ارشد ندادم،میتونم به نظرتون اپلای کنم؟

پاسخ:
سلام. حتما از کسی که این مسیر را رفته بپرس، ببین من تو سایت دانشگاههای زیادی دیدم که اصلا بصراحت نوشته بود حتی اگر مستر دارید برای آشنایی با شرایط ما اول برای مستر اقدام کنید و بعد برای دکتری. بنظر من اگر سطح زبان خوبی داری حتما شروع کن برای مستر خارج از ایران سرچ کن. چرا نتونی اپلای کنی؟ گام اول اینه ببینی چه چیزهایی لازم داری و تمرکز و انرژی ات را بذاری برای اونها. 
این یه گروه تلگرامیه، بنظرم بتونه کمکت کنه که برای مستر چطوری اقدام کنی. Apply for "USA Law schools 
اگر نتونستی پیدایش کنی یهم پیام بده.  

سکوت سرشار از ناگفته هاست....

پاسخ:
:(
۲۴ فروردين ۰۰ ، ۱۷:۴۸ ربولی حسن کور

سلام

به نظر من همین که ایران متن قراردادو منتشر نمیکنه چون چین دوست نداره منتشر بشه خودش خیلی معنی داره!

پاسخ:
سلام، 
نداشتن رقیب؟

سلام زری خانوم،چه خوب،عالیه اگر اینطور باشه،من متاسفانه نتونستم  کانال رو پیدا کنم،سطح زبانم حقیقتا خیلی خوب نیست ولی میتونم براش وقت بذارم،چون وقت آزاد دارم

پاسخ:
سلام، ساناز جون یه برنامه ی منسجم و متمرکز بذار برای زبان خوندن. فکرهات را بکن یه آزمونی را انتخاب کن و سریع منابعش را جور کن و شروع کن به خوندن. لینک کانال را برات پیدا میکنم و همین جا میذارم ولی اون اونقدرها مهم نیست، به هر حال زبان خوندن یه  پروسه ی وقت گیری هست زودتر شروعش کن.

سلام زری خانوم،یعنی برای اپلای نیازی به ارشد نیست؟

پاسخ:
سلام، نه لزوما وقتی میخواهی برای مستر اپلای کنی چه لزومی داره ارشد ایران را داشته باشی، مدرک لیسانس ایران را قبول دارند، 
برای مستر که عموما فاند نیست و یا اگر باشه خیلی محدوده و بخشی از هزینه ها را در بر میگیره. البته یه سری فاندهایی هست مثل مکس بلانک یا حتی همین وایپو هستند که تقریبا همه ی هزینه ها را پوشش میدهند. برای گرفتن این فاندها تو فقط باید یه رزومه نسبتا خوب نشون بدهی که خب چون دانشجوی لیسانس بودی واقعا خیلی از تو انتظاری ندارند، و البته این فاندها خیلی کم هستند و رقابتی. بنابراین تمرکزت را بذار روی زبان، نمره ی زبان بالا امتیاز حساب میشه و خیلی هم موثر هست. الان که آزمون کانون عقب افتاده معلوم هم نیست کی برگزار بشه بنظرم زبان را خیلی هدفمند بذار تو برنامه ات. ازمون کانون هم هر وقت معلوم شد براش آماده میشی و میروی میدهی. این وسط فقط زبان را جدی بگیر.هر وقت نمره ی زبان را گرفتی بعد بقیه ی تحقیق ها را شروع کن. برای تافل باید روی 100 فکر کنی، برای آیلتس هفت که رایتینگ را هم عموما هفت میخواهند و برای پی تی ای 65. پی تی ای را همه ی دانشگاهها نمیپذیرند اما تعدادشون هم کم نیست. تصمیمت را بگیر و شروع کن به خوندن. 

سلام زری خانوم،من ندیده  عاشق شما شدم....واقعاااا ممنونم از وقتی که گذاشتید و نوشتید.چشم حتما،ایرادی نداره که بعد از انتخاب منابع باهاتون چک کنم؟روزی چند ساعت خوبه به نظرتون؟من متاهل هستم و بچه ندارم و کل روز هم خونه هستم

پاسخ:
قربونت عزیزم، من کاری نکردم که. روزی چند ساعت؟ ببین بنظر من باید بمرور برسونی به جایی که همه ی فکرت و همه ی روزت زبان باشه، یعنی واقعا این مدلی نتیجه میگیری. اما خب سنگ بزرگ برداشتن نشونه ی نزدنه. پس باید جوری شروع کنی که در حد توان و روحیه ات باشد و بتونی ادامه اش بدهی و بعد برسه به مرحلیه ی همه ی روز. این مساله تو هر کاری هست اما بنظرم تو زبان خوندن بیشتره چون مقطع زمانی زیادی را به خودش اختصاص میده. ببین من سطح زبان تو را نمیدونم خودت میدونی سطح زبانت چقدره؟ اگر در حد اینترمدیت هستی بنظرم بشین سر منابع آزمون. وگرنه خب باید یه ذره بیشتر زبان عمومی را بخونی تا سطحت را بیاره بالا که بتونی با منابع پیش بروی. اگر نظرت به آزمون آیلتس شد سایت آفرینش را ببین همه ی منابع پیشنهادی اونجا هست. اینستا هم داره که مطالب خوبی میذاره. اگر مدنظرت پی تی ای شد گروههای تلگرامی خیلی خوبی داره. من خودم دارم برای پی تی ای میخونم. راستی ساناز جان این دفعه خواستی کامنت بذاری آدرس ایمیلت را تو همون قسمت اطلاعات وارد کن من بتونم ببینمش.  
این هم لینک اون گروه که آدرسش را گذاشتم پیدا نشد گروه تلگرامی برای ادامه تحصیلات حقوقی https://t.me/joinchat/4CD8Jm-gaZVjNjE0

سلام‌ زری خانم،ممنونم از راهنمایی های بی نظیر شما.خیلی لطف کردید.امید که زندگیتون سرشار از خیر و برکت بشه

پاسخ:
سلام، خواهش میکنم ساناز جان. امیدوارم برای همه امان :*)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی