یه مامان که نمیخواد فقط مامان باشه

وبلاگ نویسی بر اساس روزانه هام و فکرهام و زندگی ام

یک پست تولدانه برای دخترم

سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۴۰۰، ۱۰:۴۶ ق.ظ

دخترم تولدت مبارک ...

واقعیت اینه تجربه مادر شدن پر از احساسات ضد و نقیض هست، وقتهایی که پر از فکر و برنامه هستی و یه نوزاد سه کیلویی میشه تمام زندگی ات...وقتهایی که وجودش وجودت را پر میکنه از شادی و شعف... وقتهایی که کم میآری، حرصی میشی و نمیدونی کار درست چیه و بهترین تصمیم چی میتونه باشه؟ وقتهایی که به وجودش افتخار میکنی... وقتهایی که بخاطر وجودش هزاران بار خدا را شکر میکنی و باز هم فکر میکنی به اندازه ی کافی قدردان خدا نبوده ای ... من مادر سه تا بچه هستم ولی واقعیت اینه همه ی اینها را اولین بار با وجود دخترم تجربه کردم ... یازده سال مادر بودنم ... دخترم تولدت مبارک برات آرزو میکنم زندگی ای سرشار از آرامش و صحت و سلامتی و انسانهای بزرگ و ارزشمندی که همراهت باشند ...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۱۷
زری ..

نظرات  (۷)

به به!

تولدش خیلی مبارک 

یه خروار گل هدیه به او و زری عزیز 

پاسخ:
ممنونم نسرین عزیز، سلامت باشی و سربلند
یه بغل بزرگ که خودت و گل ها را بغل کنم :*)

سلام سلام سالروز مادریت و تولد گل دختر مبارک باشه. خوشبحال دختر جان برای داشتن مادری مثل تو. انشالله کنار هم رشد کنید و به آرزوهاتون برسید.

پاسخ:
سلام دوست جون، ممنونم عزیزم تو به من لطف داری، سلامت باشی 
۱۷ فروردين ۰۰ ، ۲۲:۵۰ زندگی در خیابان بیست و پنجم

وای ، چه قدر قشنگ این احساسات رو توصیف کردید ، قلبم رفت :)

تولدش مبارک ، خدا برای هم حفظتون کنه :** 

پاسخ:
مررررررررسی عزیزم، سلامت باشی :*)

تولد دختر قشنگمون بازم مبارک باشه!

 

می دونستی فرق گذاشتی بین دوتا پسرا و فرزند ارشدت!  واسه پسرا که دو تا بودن چیزی ننوشتی! البته شاید چون دختری اینجا رو میخونه نوشتی!

از طرف یه خاله صبای بدجنس :))

 

راستی یه چیز دیگه رو هم می دونستی؟ من مادری کردنت رو خیلی دوست دارم. حس میکنم مسلطی بهش. الکی سختش نمیکنی! بزرگش نمیکنی! با اینکه ۳ تا بچه که دوتاش هم پشت هم هستند خیلی سخته ولی تو خیلی عادی برخورد میکنی. خوشم میاد از این رویکردت :)

از طرف یه صبای غیربدجنس :) 

پاسخ:
قربوووووون صبای نازنینم :*) 
برا تولد پسرا دوست داشتم بنویسما اما واقعا حسش پیش نمیاومد که دیگه بیات شد :( 
آره یکی از دلایل نوشتنم برای دخترم همین بود که میخونه اینجا را :))) و خب یه جورایی ترغیب شدم 
ممنونم صیا جون از لطفی که به من داری، آره خودم هم متوجه شدم من مثل خیلی ها زیادی بزرگش نمیکنم اما فکر میکنم دیگران هم اگر سه تا بچه داشتند تا حدودی تعدیل میشدند یعنی مجبور میشدند راحتتر بگیرند، اما خب من اون هفت سالی هم که فقط دخترم بود هم کلا راحت میگرفتم. 
ماااااچ به صبای بدجنس و غیر بدجنس :*)

تولد گل دختر مهربون مبارک باشه و انشاالله موفق باشه و شاد .

فروردین ماه قشنگیه و به قولی برای تولد باکلاس هست .

من از اون مادرهایی ام که صبا گفت، زیادی بزرگش می کنم البته شیطنت و لجبازی پسرک و بی اعصابی خودم هم بدتر می کنه .

پاسخ:
مررررسی رویا جان. سلامت باشی عزیزم
خیلی باحال بود تولد باکلاس در فروردین :)))
خب ما آدمها با هم فرق داریم، مهم اینه به وضعت خودمون اشراف داشته باشیم

تولد دختر گلت مبارک. من یک بچه ندارم ولی فکر میکنم با بچه اول آدم برای اولین بار همه اینهایی رو که گفتی تجربه میکنه و از این نظر متفاوته.

برای دختر گلت آرزوی شادی سلامتی و موفقیت دارم .(  گل )

پاسخ:
دقیقا همینه خودمون به نوعی با بچه ی اول بزرگ میشیم. 
ممنونم ترانه جان، سلامت باشی

تولدش مبارک زری جان...امیدوارم زیر سایه پروردگار همیشه سالم و موفق و شاد باشه دختر دسته گلت..

پاسخ:
ممنونم یاسی جانم:*) سلامت باشی عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی