یه مامان که نمیخواد فقط مامان باشه

وبلاگ نویسی بر اساس روزانه هام و فکرهام و زندگی ام

تجربه ی افتضاح و درب و داغونِ خرید از دیجی کالا

پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۳۷ ق.ظ

 

اول هفته بعد از دوسالی که از آخرین خرید اینترنتی ام از دیجی کالا میگذشت گفتم برم دیجی کالا و یه سرویس قابلمه و چند تایی کرم سفارش بدهم. یعنی این دیجی کالا رسما روی اعصابم رژه رفت. خب چون من هیچ اطلاعاتی از کرم ها ندارم با یه دوستم مشورت میگرفتم و کرم ها را سفارش میدادم یعنی هم نمیدونستم چه چیزهایی بگیرم و هم مارکش را بلد نبودم. با اینهمه بالا پایین کردن و مقایسه کردن چند بار کالایی را انتخاب کردم که در مرحله ی ثبت نهایی میگفت این کالا ناموجود شد!!! از شش تا کرم چهار تا کرم را مجبور شدم عوض کنم!!!شما فکر کنید این جابجا کردن کالاها چقدرررر خسته کننده و اعصاب خرد کن بود:(  با اینکه زده بود تحویل یکروزه، موقع انتخاب زمان تحویل کالا قابلمه ها را گذاشت دوشنبه و برای کرم ها تاریخ پنجشنبه را گذاشت یعنی چهار روز بعدش!!! گفتم بی خیال مهم نیست. امروز صبح با خودم گفتم آخ جون امروز کرم ها میاد! هنوز جمله تو ذهنم نگذشته بود که اس ام اس دیجی کالا اومد که خریدتون بنا به مشکلاتی امروز آماده نمیشه و بعدا بهتون میگیم کی دستتون میرسه! با خودم گفتم خاااااااک بر سرتون:)) نیم ساعت بعدش دوباره پیام بعدی اومد که فلان کرم شما بدلیل تاخیر فروشنده در تأمین کالا از لیست خریدتون حذف شد! و برای خرید بعدی بهتون ده هزار تومان تخفیف میدهیم!!! اینجا دیگه گفتم یعنی حیف از اون خااااک!!! واقعا دیجی کالا با خودش چی فکر کرده؟ اینقدر مردم را بیشعور و بیکار فرض کرده؟ همون موقع هم که مدام خریدهام را میزد ناموجود، قشنگ معلوم بود یه  جورهایی سیاست فروش هست اما دیگه اینقدرررررر؟ 

 

و اما از شیرینی های زندگی؛ پسرها چند روزه روروک را آورده اند باهاش بازی میکنند، الان که داشتم این پست را مینوشتم، داداش کوچیکه با روروک اومد تو اتاق خواب، موقع بیرون رفتن گیر کرده تو چارچوب در، اسم داداش بزرگه را میگه و داد میزنه من گیر کردم!!! داداشش اومد میگه اگر کمک کنم بیایی بیرون باید ماشین (روروک) را بدهی به من! کوچیکه میگه نه!!! بزرگه میگه "پس خدافظ"! کوچیکه هیچی نمیگه چند بار عقب جلو میکنه و نهایتا خودش را خلاص میکنه! دو سه متری تو هال باهاش راه میره و ازش میآد بیرون. الان روروک خالی افتاده اون گوشه و هر دو رفتند سراغ ماشین شارژی، بزرگه نشسته اون تو و کوچیکه داره هولش میده:) 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۳
زری ..

نظرات  (۱۳)

سلام :)

اندر حکایات خرید از دیجی کالا و امثالهم که حدیث مفصل است ولی چه کنیم این دنیای درحال پیشرفت هی قلقلک مون میده با تکنولوژی پیش بریم ولی همکاری نمی کنن باهامون و میخوره توی ذوقمون!

 

از شیرین کاری های بچه ها هرچی بخونم بازم جای ذوق دارم براشون خدا حفظشون کنه :))

پاسخ:
سلام:) حالا من خیلی اهل خرید نیستم. یعنی واقعا تا ضرورت نباشه دست به خرج کردن نمیشم :)))) دیگه این ها هم با این سیستمشون من را از همین مقدار خرید هم منصرف میکنند ها ها ها :) 
 مرسی مرسی، سلامت باشید
۱۳ خرداد ۰۰ ، ۱۵:۳۱ ربولی حسن کور

سلام

من هم چند ماهی هست که از دیجی کالا خرید نکردم. اما تا آخرین بار که خوب بود. الانو نمیدونم.

امان از دست این بچه ها همه شون همین طورند

پاسخ:
سلام، من که پشیمون شدم. اما باید بگردم یه جایگزین پیدا کنم.
:)

پسر کوچیکه اینقدر زبونش باز شده یعنی؟🥰😍

 

چقدر همبازی بودن این دوتا خوبه😘 خدا حفظشون کنه🙂

پاسخ:
آره جملات پنج کلمه ای را راحت میگه :)) 
واقعا خیلی خوبه، علاوه بر اینکه برای من خوبه بنظرم برای خودشون خیلی خیلی عالیه... همه اش با خودم فکر میکنم پس دختری این چیزها را چطوری میتونسته یاد بگیره؟ 
مرسی عزیزم سلامت باشی

سلام زری جان،

 

چقدر اون تیکه ای که از بچه ها نوشتین شیرین بود. :) همیشه دور هم سالم و شاد باشین الهی :)

پاسخ:
سلام غزال جان، واقعا دنیای جالبی دارند مخصوصا چون دو تایی با هم در مراوده هستند یعنی چون من خیلی وقت و عادت ندارم تو حرفهاشون مداخله کنم، خودشون دوتایی خیلی با هم گفتگو و بده بستون دارند :)) ممنونم عزیزم سلامت باشی

دقیقا همین تجربه رو اخیرا از دیجی کالا تجربه کردیم ، با همون بن تخفیف ده هزار تومنی که آخرش حساب نکردند :-)  با تاخیر  پنج روزه امروز فردا امروز فردا ....

البته ما خیلی خرید کردیم جدیدا اینطوری شده قبلتر خیلی خوب بود .

خدا حفظ کنه کوچولوها رو .

پاسخ:
ای بابا! دقیقا همون موقع هم اون ده هزار تومان تخفیف در فروش بعدی را که دیدم از هزار تا فحش برام بدتر بود:(  واقعا ذره ای فکر ندارند یه چیزهایی دیده اند همه را با هم قاطی میکنند فکر میکنند خیلی زرنگند!
حالا فکر کن ما میخواستیم امروز برویم باغ دیروز پیام زده فردا برات میآریم، دیگه دیدم چند روز تعطیلیه به آقای شوهر گفتم حالا یه کم دیرتر برویم از اونطرف بیشتر میمونیم، حوصله نداشتم شماره پیدا کنم و زنگ بزنم بگم امروز نیاورند. حالا فکر کن باز خودشون عقب بندازند! تازه من همون موقع پرداخت آنلاین را زدم حالا هم دلم برام وقتم میسوزه و هم پولم ! خخخ 
اگر جایگزین سایت فروش دیگه ای پیدا کردی به من هم خبر بده
قربونت برم عزیزم خدا شما را هم سلامت بداره
۱۵ خرداد ۰۰ ، ۰۹:۰۸ زندگی در خیابان بیست و پنجم

سلام زری! اخ اخ اخ. از دست این دیجی کالا، من خودم تجربه بدی از خرید

 ازش نداشتم ولی اطرافیان تا دلت بخواد. و ناراحت میشم که انقدررر در برابر هدماتی که میده بی مسئولیت و بیخیاله و فقططط فکر سود خودشه...

الان این پول کرم شما دستش میمونه و میدونی چه قدر بهش سود میخوره؟ و حساب کن که ۱۰۰۰ کاربر همین مقدار کم پول ازشون تو دیجی کالا بمونه و ... 

پاسخ:
سلام، آره خیلی مزخرف شده، والله پیام داد که پول به حساب شما برگشته من امروز چک کردم دیدم پنج هزار تومن کمتر اومدم تو حسابم!!! واقعا یعنی چی؟ احتمالا باز زنگ بزنم ببینم برای این کارشون چه دلیلی داشتند؟

چرا پولو پس نمیگیری وقتی جنس را ندارن؟ 

من بودم زنگ می زدم و می گفتم سرویستون اینقدر خوبه که فکر می کنید باز هم ازتون خرید می کنم؟ پولمو بدین هر وقت خواستم خرید کنم پول میدم.

پاسخ:
آخه نسرین جان دو ساعتی حداقل وقت گذاشتم اون روز تا انتخاب کردم و خریدم را نهایی کردم. دلم برای وقتی که گذاشتم میسوزه! امادفعه ی دیگه بعیده اصلا برای خرید برم تو دیجی کالا

دیگه بدتر! 

وقتی دو ساعت وقت گذاشتی حالا هم میگن کریدیت داری یه چیز دیگه بخر چرا به حرفشون گوش میکنی؟!!!

شاید بازهم دو ساعت وقت بگذاری و همین بشه.

راستش من اصلا روی لج می افتم. خرید زوری دوست ندارم

پاسخ:
نه عزیزم من هم حتما اون خرید زوری  را نخوام انجام داد :) نمیدونم تو پست یا کامنتها نوشتم که اتفاقا اون کردیتی که دادند بیشتر بهم برخورد:( اصلا توهین بود بنظرم

همکارای من تو اداره خیلی از دی جی خرید میکنند این اواخر ناراضی هستن من پارسال یه کرم خریدم و تاکید کردم برای تاریخ مصرفش وقتی اوردن دیدم ماه دیگه تموم میشه تاریخش و پس فرستادم 

کلا زیاد خوشم نمیاد ازش

خدا بچه ها رو حفظ کنه ... دنیای شیرینی دارن 

پاسخ:
اووووف حالا میام مینویسم، امروز دستم رسید یه کرم دویست تومنی بدون جعبه و بدون تاریخ تولید و انقضا دستم رسید!!! باورت میشه؟ احتمالا تاریخ گذشته بوده کلا جعبه را برداشتند اووووووووف
مرسی عزیزم خدا عزیزان تو را هم سلامت نگه داره

سلام خوبی

چه تجربه بدی برات بوده، من خیلی خرید میکنم و معمولا راضی هستم خیلی هم زمان میذارم و نظرات اینارومیخونم. چند بار هم که ناراضی بودم راحت پس دادیم ،حالا نمیدونم شاید من خیلی سخت گیر نیستم. ولی به لحاظ قیمت خب خیلی وقتا از بیرون گرونتره مگر توشگفت انگیز بخری. یه سایت جدیدهم هست تیمچه ما یکبار از اون خرید کردیم ارسالش کلا رایگان بود ما گلس گوشی گرفتیم کیفیتش از اونایی که از دیجی میگرفتیم بهتر بود.

ای جان چقدر پسرا بامزن خدا حفظشون کنه.

پاسخ:
سلام، حالا فکر کن یکی از کرم ها که دویست تومن بود فاقد جعبه و تاریخ تولید و انقضا هم نداشت من هم مرجوعی زدم، انصافا زود اومدند پس گرفتند و همون روز هم تا عصر پولش برگشت به کارتم. اما کلا دیجی کالا از چشمم افتاد

بله من هم تجربه اعصاب خوردی با دی جی کالا رو داشتم واقعا افتضاحه 

، وقتی دیدم محصول رو دیر میرسونن،  لغو سفارش دادم و مطمعنم دیگه هرگز سمت دی جی کالا نمیرم 

پاسخ:
آخ آخ پس شما هم تجربه بد داشتی؟! حالا من چون سر سفارش دادن وقت گذاشته بودم گفتم این دفعه خرید کنم دیگخ سراغشون نمیرم اما فکر کن کرم را بدون جعبه و بدون تاریخ تولید و انقضا فرستادند؟ دیگه مرجوع کردم. 
چرا دسترسی به وبلاگتون ممکن نیست؟

من که ایران بودم خدمات دیجی کالا خوب بود ولی الان همه ازش مینالن . خیلی نامردیه که چون بازار دستشونه و رقیب ندارن اینطوری میکنن

پاسخ:
آره قبلا خوب بود، بنظرم بخاطر این نیست که رقیب ندارند بیشتر بخاطر حماقتشون و عدم مدیریتشون هست عقلشون نمیرسه که مشتری هاشون را از دست خواهند داد بعبارتی دارند برندشون را خراب میکنند. به هرحال سایتهای دیگه ی اینترنتی هست و من وقتی از دیجی کالا ناراضی باشم مطمینا پرس و جو میکنم و یه جایگزینی برایش پیدا خواهم کرد. 
۲۰ تیر ۰۰ ، ۰۸:۳۲ آوای درون

سلام. موقع خرید از دیجی کالا حتما تامین کننده را چک کنید. معمولا این اتفاقات وقتی پیش میاد که تامین کننده خود دیجی کالا نباشه. من زیااااد از دیجی کالا خرید میکنم و سعی میکنم از تامین کننده های غیر از دیجی کالا هم بدلیل عدم تضمین اصالت و هم امکان تاخیر در ارسال، خرید نکنم. تا الان هم مشکل خاصی (غیر از دوبار که خرید سوپرمارکتی داشتم و هر بار یک قلم اتمام موجودی شده بود، و یکبار هم با تاخیر ارسال شد) برام پیش نیامده. یکی دو بار هم قبل از ارسال کالا، از خریدم منصرف شدم که بلافاصله مبلغ به حساب برگشت داده شد.

پاسخ:
سلام، آره اتفاقا اول یکسری خریدهام را دیدم زده مستقیم از طرف فروشنده و براشون هزینه تحویل میگرفت که دوباره برگشتم و کالاها را جوری عوض کردم که همه یکجا ارسال از دیجی کالا باشه اما باز هم چند تایی تامین کننده اش خود دیجی نبود. نداشت اونها را خود دیجی. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی