یه مامان که نمیخواد فقط مامان باشه

وبلاگ نویسی بر اساس روزانه هام و فکرهام و زندگی ام

gloomy mood

سه شنبه, ۷ دی ۱۴۰۰، ۰۳:۳۹ ب.ظ

سلام؛ امیدوارم که همگی خوب باشید :)

من یه دوره ی رکود و کرختی را پشت سرمیذارم. هرچند در ظاهر امر سرم شلوغه و یکسری کورس این مدت گذروندم، یه مقداری کار گرفتم و خب دستم بند اونها هم بود اما عملا از آیلتس خوندن عقب موندم که خب خیلی حس بدی بهم میده و نمیتونم هم بشینم به فعالانه خوندن تا حالم را خوب کنه :( این مدت هم هی نمیاومدم بنویسم تا حس و حالم بهتر بشه و بیام با انگیزه بنویسم که خب نشد. میدونید من اگر دنیا را هم فتح کنم تا وقتی که نمره زبان نداشته باشم حالم خوب نیست انگار، عجیبه نه؟ یادمه یکبار با یه نفری صحبت میکردم که برگشتم بهم گفت همه چیز این نمره نیست اما هنوز هم فکر میکنم مثل یه قرص هست که حال خوب من بهش وابسته است! شاید انگار باید خودم را به خودم ثابت کنم! اما خب پس چرا نمیشینم سرش و تمومش نمیکنم؟ نمیدونم :( دیگه از خودم بگم که یه جورایی از نظر حس و حال روانی و دوست داشتن خودم دچار چالش شدم، قبلا خیلی متکی به خودم بودم و فکر میکردم اینقدر قوی هستم که هر چیزی بخوام خودم برای خودم میتونم فراهم کنم حتی یکسری نیازهای روانی را! اما الان یه نوعی وابستگی در خودم میبینم که منشاش را نمیدونم یا حداقل جوابی ازش نمیگیرم. خیلی انرژی روانی ام را پایین آورده. زندگی روزانه ام را دارم و همه چیز در ظاهر خوبه، فقط یکسری چالش های درونی و ذهنی است که درگیرش هستم. وزنم هم رفته بالا و از خودم حرصی ام، شاید اراده کنم یک دوره رژیم گیاهخواری بگیرم هم وزنم سبکتر بشه و هم احساس راحتی و سبکی کنم فقط باید اراده کنم. اما بعید میدونم در اون حدی از توان و انرژی باشم که همچین اراده ی بزرگی ازم سر بزنه! الان بیشتر از دو ماهه دو مدل کرم گرفتم برای پوست صورتم و یه کرم زیرچشم، هنوز حتی نکردم در جعبه اش را باز کنم! باورتون میشه؟!

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۱۰/۰۷
زری ..

نظرات  (۱۱)

سلام عزیزم.

 

بالاخره نوشتی. اول که بیام بغلم دوست مهربونم. 

 

شاید بد نباشه یه مدت دست از دوره شرکت کردن برداری و بچسبی به زبان.

ببخشید حرفام شاید خوشایند و درست نباشه ولی ظاهرا ناخودآگاه با این دوره ها داری از زبان خوندن و امتحان زبان دادن فرار میکنی واسه همین هست که حالت خوب نمیشه باهاشون!

 

شاید هم فرار از امتحان زبان نباشه ولی کلا داری از یه چیزی فرار میکنی. بگرد ببین از چی داری فرار میکنی. برای یه بار باهاش روبرو شو. بعدش  shiny  میشی :) 

 

پاسخ:
آخ که چقدر به اون خط آخر نیاز دارم، اینکه برای یکبار باهاش مواجه بشم و بعدش شاینی بشم! 
آره خودم هم فکر میکنم دارم همینکار را میکنم، اینکه با یه وجه ی موجه از زبان جدی خوندن فرار میکنم:( 
باید همینکار را بکنم، باید بذارم کنار همه چیز را. پریروز تلگرامم را لاگ آوت کردم چون یکسری گروه های بچه های حقوقی بودند که یه موقع هایی یکسری کورس ها اونجا مطرح میشد، فکر کردم برای زبان خوندن به هیچی نیاز ندارم فقط باید بخونم... باید خودم را برگردوندم رو مود زبان خوندن، باید حتی شده یک هفته فقط یک هفته خودم را مجبور و متعهد کنم بعدش فکر کنم اوضاعم بهتر باشه.
مااااچ و بغل بهت عزیزم :*)
۰۸ دی ۰۰ ، ۲۲:۳۰ ربولی حسن کور

سلام

مطمئنم این دوره هم خیلی سریع میگذره و به زودی با مدرک آیلتس برامون پست میگذارین

پاسخ:
سلام، 
اوووووه خدا از دهنتون بشنوه !!!

دورهء بدیو پشت سر گذاشتی و حالا ریکاوری هستی. به خودت فرصت بده و اینقدر به بدنت سخت نگیر. ما همه این دوران رو تجربه می کنیم ولی موقع بلند شدن عجله می کنیم. 

حتی شده یک روز فقط به خودت حال بده سر کرمها را هم باز کن و استفاده کن. 

یه بستنی مهمون من بخور اگه سردته نون خامه ای

پاسخ:
نسرین عزیز چقدر این دنیای وبلاگ عجیبه! واقعا چطور میشه اینقدر خوووووب شماها حرفم را بفهمید و اینقدرررررر خوووووب با کلماتتون دلم را گرم کنید. مررررسی از همه تون

عزیزم، چقدر پیشنهاد بستنی و نون خامه ای عاااالی بود

حتما دیگه امروز اون کرمها را هم باز میکنم :)

سلام زری جان. خب این دلتنگی و رخوت یک مقداریش هم حال همه دنیاست و مشترکه.

امیدوارم این روزها هم بگذره و بزودی نمره ای رو که می خواهی بگیری. گل 

پاسخ:
اوهوووووم راست میگی انگار حال کل دنیا خوب نیست ... نمیدونم وقتی یکی اونطرف دنیا میگه دلم گرفته چقدر شبیه حال و روز منه! یا شاید الان تو همین دنیا یه ادمهایی باشند داشتن حال و روز من آرزوشون باشه!؟ نمیدونم والله! فکر کنم باید فارغ از حال و احوال دنیا فقط با توجه به خودم یه راهی پیدا کنم

مرررسی امیدوارم :*)

زری جان همیشه که آدم نباید خوب و سرحال و درحال رسیدن به اهدافش باشه . کاملا طبیعیه که خسته بشه و حتی بعضی وقتا همه چیز با هم تو یه مسیر درست نره . 

به نظر من که کرم هاتو باز کن و ازشون استفاده کن :) و یه مدت استراحت کن . خود به خود برمیگردی به مسیرت . یک جایی از چالش دوست داشتن خودت گفتی . منم ذهنم خیلی درگیرشه و نمیدونم باید چیکار کنم ..

پاسخ:
مرسی دوست عزیز بابت کامنت، میدونم طبیعیه و همیشه آدم رو دور موفقیت نیست اما حس اینکه داره زمان از دست میره و من هیچ کاری نمیکنم خیلی بد و فرساینده هست.
آره عزیزم بازشون میکنم حتما بازشون میکنم ...
این چالش دوست داشتن خودمون، یه چیزیه که خیلی همه همه جا میگویند و یه جورایی یه موضوع دم دستی شده اما واقعیت اینه اصلا موضوع الکی و راحتی نیست...واقعا وقتی آدم درگیرش میشه و شروع میکنه به کنکاش و وارسی خودش میبینه چقدر از این موضوع دور هست و نمیدونه باید برای خودش چکار کنه که اصیل باشه و واقعا حالش را خوب کنه و مفهوم دوست داشتن خودش را هم داشته باشه...من هم خیلی درگیرش هستم
۱۱ دی ۰۰ ، ۱۰:۰۳ آوای درون

سلام. با نظر صبا موافقم. شاید از نظر ذهنی خودتون را برای گذراندن دوره ها تحت فشار گذاشته اید و الان احتیاج به کمی استراحت دارید. بخصوص اینکه اول زمستان است و انرژی تان احتمالا کم شده. یک استراحت کوتاه و دلچسپ میتونه بهتون آرامش ذهنی مناسب برای برنامه ریزی بهتر بده. من اینجور وقتا یک روز هیچ کار خاصی نمیکنم. خوراکیهایی که دوست دارم را برای خودم میگیرم، یا در جای خلوتی پیاده روی میکنم، فیلم میبینم، خلاصه به خودم مرخصی میدم! 

در مورد کرم ها هم کافیه یک روتین روزانه مثلا دو تا پنج دقیقه، اول و آخر شب برای خودتون در نظر بگیرید و سعی کنید از این دو تا تایم کوتاه لذت ببرید :)

زمستان خوبی براتون آرزو میکنم :)

پاسخ:
مرسی دوست عزیزم از کامنتت، آره خورد خورد به خودم استراحت میدم، این مدت تقریبا هر هفته یکی از دستانم را بیرون دیدم، واقعا هم بهم خوش گذشته اما باعث نشده بطور عمیق مودم را عوض کنه ... میخوام بگم اگر کارم زیاده استراحت و لحظات دلچسب هم داشتم ... فکر میکنم یه سری درگیری های عمیق ذهنی دارم که نیاز به رفع و جور عمیقتری داره.... 
آررره کرم ها برای من شده نقطه ی عطف :))) 
عزیزم انشاالله تو هم زمستان پربار و شادی داشته باشی

زری جون اگه خودت رو تو عمل انجام شده قرار بدی چی؟

سیگما وقتی دلتا یه ماهه بود، برای آیلتس اسمشو نوشت. بعد دیگه اینجوری بود که 6 تومن پول دادم، خوب نشم میپره. دیگه دو هفته بس نشست به هر ضرب و زوری بود خوند و نمره ش هم خوب شد انصافا. میگفت اگه کشش میدادم عمرا همین نمره رو هم میگرفتم. 

پاسخ:
اتفاقا خیلی از دوستانم همین را میگویند، فکر کنم آخرش باید همین کار را بکنم اما واقعا اعتماد بنفس کافی ندارم برای اینکار:( همه اش میگم هر وقت یکماه و نیم هر روز خوندم بعدش ثبت نام میکنم .... موافقم باهات خیلی وقتها کشش دادنها اصلا تضمین کیفیت بالاتر کار نمیشه 

سلام زری جونم امیدوارم بهتر شده باشی عزیزم 

خدایی کدوممون حالمون خوبه تو این روزای تلخ .. 

پاسخ:
سلاع عزیزم، ممنونم برای همه مون روزهای بهتری را آرزو میکنم. 
میدونی فکر میکنم کاری نکردن و به برنامه ها نرسیدن حالمون را که خوب نمیکنه که خب بدتر هم میشیم که :(
۲۷ دی ۰۰ ، ۱۹:۳۷ امیرحسام

سلام؛ انشااله همه چیز به زودی درست میشه...

پاسخ:
سلام. ممنونم انشاالله برای شما هم همه چیز بر وفق مراد پیش میره

با اینهمه پلاس بودنت تو وبلاگها و روده درازی هات میخوای نمره آیلتس بیاری:) هرجا هم که کامنت میزاری که پر از دیس لایک میشه چرا؟ از بس زری خانم م بدخلق و نچسب تشریف دارن :) 

پاسخ:
جدا؟ خودم هم حس میکنم وقتم را زیاد میگیره اما خب من تقریبا هیچ شبکه ی اجتماعی دیگری را نیستم. 
تلگرامم را که لاگ آوت کردم. اینستاگرام فقط یکسری پیج زبان و حقوقی را فالو دارم و یکی دو تا غیر از اینها، 
توییتر و ... اصلا هیچ وقت نبودم. 
لینکدین هم که صد در صد کاری است. 
میخوام بگم برای آدم برونگرایی مثل من حذف کردن کامل وبلاگها کار سختیه و حقیقتش نمیخوام هم اینقدر خودم را اذیت کنم. 
اماااااا خدایی تو چه بیکاری هستی که کامنت های من را و تعداد دیس لایک ها را رصد کردی :)) من خودم بلاگ اسکای ها را چون جواب کامنتهام برام نمیاد و باید برم همونجا بخونم، عموما باید به خودم یادآوری کنم :)) خووووبه از من پلاس تر هم هست :)))

این زنهایی بودن سبزی میریختن جلوی در خونه پاک‌ میکردن و فضولی و غیبت کارشون بود تو اگر آیلتس بگیری پروفسور هم بشی باز شخصیتت همینه زری سبزی پاک کن وبلاگستانی همونقدر فضول و همونقدر فتنه آره درست فهمیدی پلاس تر از توآم و مثل سایه  دنبالتم هرجا کامنت بزاری هرجا باشی منتظرم یک سوتی دیگه بدی گزارشم کامل بشه و گزارشت را بفرستم وزارت اطلاعات سپاه پاسداران که قشنگ تو فرودگاه پاتو بزاری در خدمتت باشیم اونوقت خوب میفهمی هزینه بعضی از توهین ها چقدر ممکنه گرون تموم بشه 

پاسخ:
ای کاردرستِ کاربلد! ای بهترین گزارش تهیه کنِ راپورت بده! بنظرم به جای همه ی این کارها تو هم اگر بروی سبزی پاک کنی شرف داره به همه ی این بی شرفی ها. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی