یه مامان که نمیخواد فقط مامان باشه

وبلاگ نویسی بر اساس روزانه هام و فکرهام و زندگی ام

من بعد از امتحان ماک:)

جمعه, ۲۹ مهر ۱۴۰۱، ۰۱:۱۱ ب.ظ

سلام، صبح امتحان ماک داشتم، رفتم امتحان را دادم و برای بعدش با دوستم قرار داشتم که بیام خونه شون. شوهرم و بچه ها رفتند باغ. دیگه مستقیم از امتحان اومدم خونه دوستم که خیلی زود رسیدم و دوستم بیرونه، اول فکر کردم برم قدم بزنم دیدم حال ندارم، بعد گفتم تو ماشین بشینم؟ بعد با خودم گفتم خب برم تو خیاط مجتمع بشینم قبلا از بالکن خونه شون اینجا را دیده بودم و دوستش داشتم دیگه اومدم تو محوطه فضای سبز مجتمعشون رو نیمکت نشستم:) 

در مورد امتحان بگم، با اینکه واقعا چیز بدردبخور و چشمگیری نخونده بودم و اصلا از خودم حس رضایتمندی نداشتم اما امتحان خیلی خیلی بهتر از دفعه قبلی بود، البته که امتحان قبلی یه امتحان اصلی بود و ایندفعه ماک بود اما عموما میگند از نظر سطح سختی و آسونی در یه حد هستند. نمی‌دونم حالا شاید نمره ها اومد و چندان چیز چشمگیری نمره ام بالاتر نرفته بود و فقط از نظر روحی روانی حال من بهتره و همین باعث شده فکر کنم که امتحان بهتر بوده؟! باید صبر کنم نمره اش بیاد. 

در مورد مسایل جاری، کماکان اخبار را هزار بار دوره میکنم، دیگه دارم فکر میکنم به اقای شوهر بگم ریسیور را دربیاریم و ماه وار ه را فعال کنیم،  اما خب دوست ندارم تو خونه مون صدای تلویزیون پخش شده! الان شاید هفت سال با بیشتر بشه که اصلا تلویزیون از هیچ نوع شبکه ای تو خونه مون روشن نمیشه. 

در مورد سنگ نورد (همینه اسم رشته ورزشی اش؟) ایرانی :))) باید بگم لذت بردم از حرکتش و اینکه برگشت ایران و گفت بدلیل اینکه سرش شلوغ بوده از حجابش غافل شده خخخ بنظرم بهترین دهن کجی را به اینها کرد! حتی توجیه کردنش هم قابل تحسین هست ؛) خلاصه اینکه دمش گررررم

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۲۹
زری ..

نظرات  (۵)

۲۹ مهر ۰۱ ، ۱۹:۲۶ ربولی حسن کور

سلام

حتی موقع دیدار با وزیر هم کمی سرش شلوغ بود!

پاسخ:
سلام، آررررره:))) یه جورایی از وزیر هم خوشم اومد که سرشلوغی الناز جون را به رسمیت گرفت هاهاها 
۰۱ آبان ۰۱ ، ۰۳:۱۱ مینو حسینی

واقعا دمش گرم

پاسخ:
بله بله :)

سلام. هورا! امیدوارم ماک را خوب داده باشی

چه سر نترسی داره، که با وزیر هم عکس گرفته. براش آرزوی سلامتی و آزادی دارم :)

پاسخ:
سلام، مرسی آوا جان. امروز عصر جواب ماک میاد و میام مینویسم :)
واقعا! خیلی تحسین برانگیزه حرکتش! من هم، هم برای اون و هم برای سایرین که اینقدر جسورند آرزوی سلامتی و موفقیت دارم! باشد که لذت آزادی و بخشی از یه جامعه ی آزاد و متمدن را بچشیم

آفرین که رفتی امتحان ماک دادی. نتیجه ش مهم نیست هر چی باشه، مهم این هست که تو دست از طلب برنمیداری🙂

 

 

جسارت دختران و زنان ایرانی و تابوشکنی هاشون باعث افتخاره🌷

پاسخ:
مرسی صبا جونم، البته که نتیجه اش اگر خوب باشه خووووب تره :)) 

واقعا خیلی جسارت دارند، دمشون گررررم واقعا باعث افتخارند 
۰۴ آبان ۰۱ ، ۰۹:۱۸ ربولی حسن کور

امروز عصر جواب ماک میاد و میام مینویسم

پاسخ:
هاهاها! مرسی از یادآوری :)) 
بله جواب اومد، اوورال شدم ۶، و اون ریدینگ چهار ایندفعه شد ۶.۵ 
راستی در مورد تذکر قرن بیست و یکم مررسی:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی