یه مامان که نمیخواد فقط مامان باشه

وبلاگ نویسی بر اساس روزانه هام و فکرهام و زندگی ام

تاریک مثل روزهای ایران

دوشنبه, ۲۱ آذر ۱۴۰۱، ۰۸:۱۸ ق.ظ

روزمرگی نویسی:

شب خود را با کپی پیست کردن متن های ایمیل برای درخواست کمک به توقف اعدام ها به پایان میرسونم، همینطور با بالا پایین کردن صفحه اسم این جوون ها از جلوی چشمهام رد میشه، حرأت ندارم عکسهاشون را باز کنم، نمیتونم صورتهای جوونشون را ببینم اینها برای من فقط یه اسم هستند و برای خانواده هاشون و برای خودشون یه زندگی هستند! روی اسمهاشون کلیک میکنم و متن ایمیل انگلیسی باز میشه، سعی میکنم بخش‌هایی از متن را تغییر بدهم که اسپم نشه، آدرس ایمیل هایی که باید ارسال بشه را کپی پیست میکنم، متن ایمیل که کمی تغییر داده ام را کپی پیست میکنم و در انتهاش اسم خودم را میذارم. ارسال میکنم. گوشی را میذارم کنار و میگیرم بخوابم.

صبح بلند میشم، قبل از هر کاری گوشی را چک میکنم و از پیامهای تو کانال های تلگرام وحشت میکنم، حس میکنم دنیا آوار میشه، مجیدرضا رهنورد صبح امروز در مشهد در ملأعام اعدام شد.  

تف به هر کسی که به هر طریقی به ظالم وصله و حتی ذره ای تاییدشون میکنه. تمام

موافقین ۴ مخالفین ۲ ۰۱/۰۹/۲۱
زری ..

نظرات  (۱۷)

۲۱ آذر ۰۱ ، ۱۰:۴۹ کامشین مبینان

من هنوز فکر می کنم اشتباه خوانده ام. فکر می کنم خوابم. 

زری جان به این فکر کن که اینها نه تنها مشغول به گور سپردن نیروی جوان خود هستند (واقعی و شمایلی) بلکه گور خود را هم عمیق تر عمیق تر می کنند. من همیشه در این موارد به تاسی از وبلاگ نویسی به اسم بندباز می گم: بکنید! گور خودتون را عمیق تر بکنید. 

یادت باشه تنها نیستی. 

پاسخ:
دقیقا کامشین من هم مدام از این کانال میرفتم یه کانال دیگه که ببینم یکیشون تکذیب کرده باشه. 
امیدوارم طوری خودشون به جون هم بیفتند که همدیگه را تیکه پاره کنند، واقعا این حجم از قساوت در مردم معمولی و معترضین نیست، به این نتیجه رسیدم شاید واقعا مردم حریف اینها نباشند، اینها باید به دست همنوعان خودشون از بین بروند.

زری جان

از اول هم بحث من این بود که قراره اوضاع رو تغییر بدیم .قراره هزینه بدیم برای بهتر شدن وضع موجود طرف مقابل دیکتاتوره،دروغگو هست ،بی اخلاقه،فاسده یا هر چی شما بگی قرار بود ما مثل اونا نباشیم.وقتی در فرآیند مبارزه خط قرمزی نداریم و از هر روشی استفاده می کنیم فقط برای اینکه به هدف برسیم نتیجه اش میشه اوضاعی که الان همه داریم می بینیم.

حق داری هیچ کس دیگه حوصله بحث کردن نداره.به امید روزهای خوب برای همه.

پاسخ:
پریسا واقعا نمیفهممت، در مورد چی حرف می‌زنی؟ چه خط قرمزی؟ طرف داره شعار میده زن زندگی آزادی، بعد با تفنگ ساچمه ای چشمش را هدف میگیرند، داره تو پیاده رو بدون هیچ شعاری راه میره، جفت پا از پشت میزنند تو کمرش که سه متر جلوتر میخوره زمین! واقعا خودت میفهمی داری از چی حرف می‌زنی!؟ هی میگی خط قرمز را رعایت کنند! خب این خط قرمز تو پایین از پیاده روی سکوت هست؟ دقیقا چکار کنند؟ بنشینند تو خونه هاشون برای سلامتی امام زمان صلوات بفرستند؟ خوبه؟ تو راضی میشی که خط قرمزها را رعایت کردند یا باز هم اشتباه کردند و باید فقط بمیرند؟

خطاب به این مخاطب هایی که اینجا کامنت گذاشتن بگم که حکم اعدام هرجا که هنوز اجرا میشه به این کشکی نیست که یک نفر رو سی روز پیش بازداشت کنند و بدون اینکه طرف وکیل داشته باشه یا فرصت دفاع داشته باشه یا اصلا اون قاضی فرصت موشکافیِ به قول شما قتل رو ، به همین سادگی حکم اعدام بدن و به سرعت هم حکم رو اجرا کنند . تو کشورهای دیگه فاصله ی بین صدور حکم اعدام و اجراش کاهی سالها طول میکشه شاید که این وسط مدارکی مبنی بر قضاوت اشتباه پیدا بشه . بی سوادی و نداشتن هوشِ کافی مشکل بزرگ شماست . متاسفانه مغزهای شما برای قرن بیست و یکم بیش از اندازه پوسیده و کپک زده است  و متاسفم که شماها شدین تصمیم گیرنده برای یک ملتی تو یک گوشه ی دنیا . 

زری جان خیلی روحیه داری اینا رو تایید میکنی به خدا 

پاسخ:
نمی‌دونم چرا کامنتهاشون را تایید میکنم، میدونم خیلی کشکی یه تریبون مفت بهشون دادم تا بیایند حرف‌هاشون را بزنند، شاید تایید نکنم بعدها
عزیزم یه موقع هدف اعدام ولو در کشورهایی که هنوز اجرا میشه، هدف اجرای عدالته اما یه موقع هدف زهرچشم گرفتن و اثبات اینه که ببین قدرت تو دست کی هست! 

جالبه برام که این سایبری‌های بی شرف همه‌جا حضور دارن. 

و طبیعیه که بیان تو وبلاگ‌ها و بد و بیراه بگن، چون رفتن این کثافت‌ها مساوی خواهد بود با قطع شدن جیره این جماعتی که نونشون رو تو خون مردم ایران میزنن.

ولی جدی کاش تایید نمی‌کردی و جواب نمی‌دادی بهشون. 

 

 

 

پاسخ:
دقیقا اونها هم خواب راحت ندارند، خب شاید احیاناً منافعشان قطع می‌شود، نمی‌دونم دیگه چه فکر میکنند، آیا اصلا فکر میکنند یا رفتارشان ناشی از تمایلات سادیسمی خشونت طلبی هست. نمی‌دونم واقعا

سلام خانم وکیل

از نظر قانونی اش رو بگید ....این که یک نفر ...دونفر رو با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده آیا مجازات ایشان قصاص نیست؟بعد اینطوری هست که متهم می نویسه همون روز اول اعتراض دارم وسریع ارسال میشه به تجدیدنظر و دیوان....وکیل هم تسخیری دارن(البته جرم آقای رهنورد محاربه منتهی به قتل عمدی دونفر وزخمی شدن سه نفر دیگر بوده است)....

درمورد محسن شکاری ...ولی بحث محاربه و ارعاب عموم مردم قابل بحث می باشد

 

 

 

 

 

پاسخ:
ببین مری اگر واقعا دنبال جوابت هستی برو گوگل را باز کن و نظر همین آیت الله ها و … را در همین مورد بخون، نمونه اش رییس پیشین دیوان عالی کشور آیت الله مقتدایی را بصورت رندوم صبح دیدم گوگل رو صفحه ام آورده بود. اگر هم هدفت اینه نظرت را و به حق بودن این نوع اعدام های ارعابی را بیان کنی که خب حرفت را زدی!
درضمن نظرت را بهم بگو جواب چشم‌هایی که بدلیل ساچمه زنی این برادران مظلوم بسیجی نابینا شد را کدوم دادگاه عادلانه ای خواهد داد؟ کدوم جلسه دادگاهی براشون تشکیل شده؟ میدونی که تو کل دنیا بر فرض استفاده از تفنگ ساچمه ای به پاها شلیک میشه نه به چشم و آلت تناسلی. کدوم معترضی را با اسلحه جنگی بوسیله تک تیرانداز با اسلحه جنگی میکشند؟میفهمی یعنی چی؟ یعنی آدمی که اسلحه اش صداش هست با شلیک اسلحه جنگی خفه اش میکنید! کجای این قانون اسلامی اجازه داده اند وقتی دختری را که معترض هست و بازداشت میکنند بهش تجاوز کنند؟ اصلا بیا فرض را بر این بذاریم که اینها نباید اعتراض کنند اینها باید مثال گله ای گوسفند بدون فکر و نظر فقط اطاغت کنند، حالا اعتراض کردند و به قول شما باید مجازات بشوند، اتو چه دفاعی از این نوع مجازاتها داری؟ همون قانونی را که هی میآیی در موردش برای من مینویسی، یه بند داره تناسب مجازات و جرم، دادرسی عادلانه، حق انتخاب وکیل، حق اعتراض 
کامنت کامشین هم خطاب به امثال شماست، بخون …. هرچند اگر دلت میخواست بفهمی حتما تا حالا شنیده ای و خوانده ای.

حالا من واقعا ازت یه سوال دارم، بینی و بین الله بیا بگو چرا از اینها دفاع میکنی؟ 

خانم وکیل 

تحلیل قانونی و حقوقی خودتون رو بیان کنید

 

 

۲۲ آذر ۰۱ ، ۰۳:۰۹ کامشین مبینان

خطاب به کامنت گذاران طعنه زن و آتش به اختیار:

شده یک بار در تاریخ چهل و چند ساله اخیر محاکمه ای به سرعت و جدیت محاکمه های اخیر برای سایر موارد در آن متهم بسیجی بوده باشد انجام شده و حکم قصاص اجرا شده باشد؟ اگر موردی بود بروید پیدا کنید و بنویسید تا ما "کوردلان" هم به عدالت سیستم اسلامی شما ایمان بیاوریم. نه جدا بروید ببینید پرونده های طاق و جفتی که از سال های دهه هفتاد باز شد و هرگز بسته نشد چه روندی را طی کرد و به کجا رسید. انقدر سنگ عدالت وقصاص و غیره... را در این خراب شده به سینه نکوبید. این حرف های شما به درد کسانی می خورد که حافظه نداشته باشند و هر چیزی دورتر از دیروز را فراموش کرده باشند. فکر کرده اید ما فرق بین ارعاب و اجرای عدالت را تشخیص نمی دهیم؟

ببینم نکنه فکر می کنید هر کسی بسیجی شد بالقوه پری بری از گناهه؟ حداقل اگر به یاد نمی اورید سکوت کنید. 

پاسخ:
واقعا برام عجیبه میایند میگویند عدالت باید اجرا بشه! خب این چه عدالتیه؟ چرا فقط رو سر مخالف ها اجرا میشه؟ 

حدس میزدم اینجا هم پر از سایبری باشه... حتی بعید نیست همشون یکی باشن با اسم‌ها و لحن ‌‌‌های مختلف. واقعا کسی که به نظرش تو ۲۰ روز میشه به این حکم رسیدگی کرد ولی قاتلان محفلی کرمان که دارن راست راست میچرخن رو کاری نداره، احمق نیست بلکه جیره خوره. من نمیدونم خودشون خندشون نمیگیره؟ خودشون میگن یکی با خطای انسانی ۱۷۶ نفرو کشته ولی بعد ۳ سال حتی اسمش مشخص نیست. نمیدونم چقدر پول ارزش داره که چشماشونو رو واقعیت ببندن؟!

پاسخ:
بعضی هاشون اصلا براشون سوال هم پیش نیومده که چرا؟ چرا سایر جرایم پرونده هاشون رسیدگی نشده؟ اینکه بین همین روحانیون هم اختلاف نظر بین حکم ها هست، این نشون میده اینها حکم های جنجالی بوده چرا باید اینقدر سریع حکم صادر بشه و اجرا بشه و تماااام!؟ 

خانم وکیل عزیز....من در مورد قصاص در مقابل قتل عمدی سوال کردم فقط همین 

 

ممنونم از جوابتون

من از هیچ کس دفاع نمی کنم حتی خودم.فقط یک سوال تو ذهنم بود .چرا حتی یک نفر یک سوال می کنه این همه باید در موردش قضاوت بشه 

 

 

 

بازهم ممنون که  نظرات رو باز گذاشته آید 

 

 

 

 

 

پاسخ:
سوالت یکطرفه بود، تو که اینقدر خوب برات سوال پیش میاد چطور فقط در مورد معترضین برات سوال پیش میاد و جوانب دیگه اینقدر برات شفاف و روشن و پذیرفته شده است؟ در مورد مسایلی که ازت سوال پرسیدم برات سوالی پیش نیومده بود؟

واقعا چقدر این سایبری ها وقیح و دریده هستند.  این اعدام ها دل هر انسانی رو به درد میاره. اینها انسان نیستند، خونخوار هستند.‌

پاسخ:
ترنج دارم به این نتیجه میرسم اینها به نوعی سادیسم مبتلا هستند وگرنه نمیتونستند اینقدر خونخوار باشند

زری جان کامنتهای مشعشع و هوشمندانه مزدوران سایبری نشون میده که هنوز مغزهای کوچک  زنگ‌زده زیاده و این مغزها اینقدر بسته و پیچیده در توهم هستند که ارزش پاسخ دادن نداره. 

پاسخ:
مغزهای کوچک و زبان های دراز
۲۲ آذر ۰۱ ، ۲۲:۵۸ خواننده خاموش ولی همیشه همراه

سلام، میبینم که جیره خورا ریختن اینجا، امروز با یه دختر ۱۷ ساله حرف میزدم به اقتضای شغلم، از پدرش خیلی گله داشت چون،س پ ا ه ی بود و میگفت به بابام میگم که ماموریت نرو،جوونای مردم رو نکش گفت پدرم برگشت به من گفت که خفه شو این نونی که تو داری میخوری زیر سایه خ م ی ن ی میخوری، و اون دختر از شرایط بد خونشون و پدرش برام حرف زد و میگفت مثل اینکه بابام شستشوی مغزی شده هر چی میگیم بهش میگه ما مدیون این نظامیم و هر کاری خواستن با دل و جون انجام میدم،حتی گفت پدرم برگشت به من گفت لازم باشه تو رو هم فدای این ا ن ق ل ا ب میکنم. اندکی صبر سحر نزدیک است

پاسخ:
سلام، ایکاش باباش میغهمید بقیه ی این ۸۵ میلیون جمعیت که همه شون نون خون هموطن هاشون را نمیخورند و به هر حال این عمر میگذره …. سی چهل سال پیش یکی از فامیل های ما هم گفته بود لازم باشه بچه هام را میذارم و با ماشین از روشون رد میشم… این تفکر تو اینها ریشه داره شاید به همین خاطر اینقدر سخت چسبیده اند به فکرهای احمقانه شون… با خودش فکر میکنم ده بیست سال دیگه زنده ام این افکار را نگه دارم راحت‌ترم تا اعتراف کنم که چهل سال اشتباه بودم

محض اطلاع مری

مجازات رهنورد محاربه اعلام شده و نه قصاص

پاسخ:
اگر مری واقعا هدفش فهمیدن باشه خیلی سخت نیست مسیرش.
۲۳ آذر ۰۱ ، ۱۱:۵۰ آوای درون

چی میشه گفت.. حتتتتتی جامعه مدرسین حوزه علمیه هم صداشون درومد... 

نمیشه انتظار داشت همه حقیقت طلب باشند، بالاخره بعضیا با نون حروم بزرگ شده اند و چشماشون حقایق را نمیتونه یا نمیخواد ببینه... موجودیت و هویتشون از دست میره اگر بخوان چشماشون را باز کنند

پاسخ:
واقعا اینقدر آش شور بود که صدای بخشی از خودشون هم دراومده! دیشب بیانیه جامعه مدرسین را خوندم، بنظرم حرکت خوبی بود اما واقعا چرا زودتر اعتراض نکردند؟ سه ماهه از هر سنگی صدا در اومده بجز اینها!؟ 

خیلی احساس هولناکی دارم 

کامنت ها رو که خوندم بیشتر ترسیدم 

توی سر هرکدومشون یه دیکتاتور جانی وجود داره 

 

پاسخ:
دقیقا همینطوره، ظاهرا مثل مگنت با نیروی مغناطیسی جذب خشونت شده اند همه شون

این سایبری ها همه جا هستن. حتی اینجا! از هر تریبونی استفاده میکنن محتویات مغز پوسیدشونو بریزن رو دایره... واقعا انقدر جنایت های رژ-یم واضحه که فقط باید یه جیره خور باشی که این حرفها رو بزنی! نگران نباش زری. اینا دیگه هیچی ندارن و آخرشونه!  همه این ادا اطدارهاشون نشانه ترس شدیدشه...

پاسخ:
واقعا امیدوارم زودتر دست از سرمون بردارند!

زری جواب کامنت این سایبریارو بدی براشون داری پول میسازی. یکیشون که تو بلاگ من خیلی فحاشی میکرد دچار عذاب وجدان شده بود اومد سازوکارو توضیح داد. میگف میریم با سرچ کلمات بلاگهایی که اعتراض میکنن پیدا میکنیم بعد براشون کامنت میزاریم از کامنتامون اسکرین شات میگیریم میزاریم تو فایل ورد هر شب میفرستیم ستاد بهمون به ازای هر کامنت ئول میدن حالا اگه تعداد کامنتا بیشتر بشه یعنی تو هی به این دوزاری ها جواب بدی اونا بیشتر گیرشون میاد. الان که جوابتم دادن و جوابتم دیدن به شدت بت توصیه میکنم ئاک کن کلا کامنتارو تا بسوزه ما تحتشون. از این به بعدم سایبری برات کامنت گذاشت تایید نکن نهایت خیلی دلت میخاد جواب بدی خودت جدا کامنت بزار بگو جواب کلی ولی مال اونو تایید نکن.

 

پاسخ:
ای بابا، خسته شدیم از دستشون ول هم نمیکنند لعنتی ها!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی