یه مامان که نمیخواد فقط مامان باشه

وبلاگ نویسی بر اساس روزانه هام و فکرهام و زندگی ام

هشتگ خانه ی رؤیایی!

چهارشنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۳۸ ب.ظ

دلم میخواد خونه ام جایی باشه که شبها در اطرافش وهم تاریکی و جنگل مانند باشه، شبهای تابستون وقتی پنجره را باز میکنم به جای صدای خیابون و همهمه آدم‌ها، صدای شب و‌جیرجیرکها به گوشم بخوره و‌ صبح ها بوی علف و خنکی زمین. 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۶/۰۱
زری ..

نظرات  (۸)

حتی فکرش هم خوشایند است...

پاسخ:
وااااقعا !

آرزو بر جوانان عیب نیست، حتما به خواسته ات می رسی عزیزم.

پاسخ:
خواسته که زیاااااد دارم عزیزم :))
مررررسی!

چه رویایی :) 

پاسخ:
واقعا :)))) 

چه جالب. من اونطوری میترسم. جای شلوغ رو ترجیح میدم :)

پاسخ:
آره خب یه کوچولو ترس داره:))

سلام عزیزم

وقتتون بخیر

من یه سری سوال ریز دارم 

کنفرانسی هست که همسرم میخواد شرکت کنه تاریخ ۲۱ و ۲۲ نوامبر در آلمان

مبلغ رو باید پرداخت کنه ؟ و بعد بره سفارت؟

و اینکه تمکن مالی به چه صورته؟ باید از الان حساب ارزی باز کنیم به نظرتون؟ 

پاسخ:
سلام، عزیزم من تجربه خودم را میگم. 
برای تمکن با توجه به طول مدت کنفرانس و اینکه آیا هزینه جا و غذا با کنفرانس هست یا با همسرتون مبلغش فرق میکنه اگر با اونها باشه  مبلغ تمکن کمتر میشه. 
نه هزینه کنفرانس را با توجه به ددلاین خودش  پرداخت کنه، برای من ددلاین پرداخت قبل از نتیجه ویزا بود، ایمیل زدم گفتم اگر ریجکت بشم و شما بخواهید پولم را برگردونید با توجه به شرایط ایران، برام سخت میشه که گفتند یک هفته مونده به شروع دوره پرداخت را انجام بده، منظورم اینه بنظرم تا میشه دیرتر پرداخت کنه که اگر خدایی نکرده ریجکت شد دیگه پول را نزده باشید. فقط حتما دعوتنامه  را جز مدارک ببرید وی اف اس. 
حساب ارزی نمیخواد، از همون حساب ریالی یه گردش سه ماهه  کافیه، از الان سعی کنید گردش را بهتر کنید و اون اواخر مبلغ را بیشتر کنید، مثلا هفته آخر. 
به سلامتی انشالله ویزا می‌شوند. 

عالی بود و خوشایند. ایشالا نصیبت بشه

پاسخ:
مرسی عزیزم، برای تو هم آرزو میکنم یه خونه بزرگ با یه حیاط اختصاصی که خودت و گربه هات توش راحت باشید و لذت دنیا را ببرید:)
۲۴ شهریور ۰۲ ، ۱۶:۱۳ ربولی حسن کور

سلام

بی زحمت هروقت که از کلبه تون برگشتین بقیه سفرنامه را هم بنویسین

پاسخ:
سلام، حس نوشتن ندارم آقای دکتر، یه جورایی بطور مستمر دلم گرفته. میآم مینویسم انشالله 

من میترسم از این جا حس نا امنی بهم میده مخصوصا تو شب !

پاسخ:
آره همینطوره، حس ترس و وهم میده. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی